  • 1. Data: 2008-11-26 17:56:32
    Temat: Alior - kto założył, kto zakłada ?
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Kto już założył konto lub ma zamiar założyć ? W sumie 100 PLN w
    prezencie to fajna sprawa aczkolwiek pod warunkiem, iż nie będę musiał
    jeździć do tych ich ukrytych gdzieś na mieście placówek, w dodatku
    otwartych w wyjątkowo nieprzyjaznych godzinach... Aczkolwiek pewnie będę
    musiał się tam udać, żeby to konto zamknąć po wypłaceniu 100 PLN.

    --
    Mithos

  • 2. Data: 2008-11-26 17:58:37
    Temat: Re: Alior - kto założył, kto zakłada ?
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

> [...]
    > wyjątkowo nieprzyjaznych godzinach... Aczkolwiek pewnie będę musiał się
    > tam udać, żeby to konto zamknąć po wypłaceniu 100 PLN.

    Ja dziś wypełniłem formularz w wersji "kurier" i czekam na kontakt. Też już
    się do nich dość nachodziłem.

    marekz

  • 3. Data: 2008-11-26 18:20:24
    Od: smE <n...@n...com>

    Dnia Wed, 26 Nov 2008 18:58:37 +0100, MarekZ napisał(a):

    > Ja dziś wypełniłem formularz w wersji "kurier" i czekam na kontakt. Też już
    > się do nich dość nachodziłem.
    >
    > marekz

    Ja tak samo, z tym, że formularz wypełniłem w nocy. Jeszcze nikt do mnie
    sie nie odezwał...

  • 4. Data: 2008-11-26 19:20:57
    Od: "m@rkop" <m...@g...com>

    On 26 Lis, 18:20, smE <n...@n...com> wrote:

    > Ja tak samo, z tym, że formularz wypełniłem w nocy. Jeszcze nikt do mnie
    > sie nie odezwał...

    Formularz wypełniłem wczoraj wieczorem. Dziś zadzwonił gościu z aliora
    i uzupełnił dane. W ciągu 2 dni ma się do mnie odezwać kurier.
    Pzdr

  • 5. Data: 2008-11-26 19:44:28
    Od: kuba <k...@k...onet.pl>

    Mithos pisze:
> [...]
    > otwartych w wyjątkowo nieprzyjaznych godzinach... Aczkolwiek pewnie będę
    > musiał się tam udać, żeby to konto zamknąć po wypłaceniu 100 PLN.

    Cos porabane maja z tymi swoimi siedzibami.Wypelnilem wniosek,do fili
    mam niedaleko a tu zonk.Do podpisania zapraszaja mnie do innego miasta
    na jakims zadupiu.
    Na razie zrezygnowalem.

  • 6. Data: 2008-11-26 19:47:35
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    wiadomościnews:ggk2kt$4v2$1@news.onet.pl...

    > Ja dziś wypełniłem formularz w wersji "kurier" i czekam na kontakt. Też już
    > się do nich dość nachodziłem.

    i ja też, z tą różnicą, że nie chodziłem... Za leniwy jestem :-)

    --
    Jarek

  • 7. Data: 2008-11-27 09:21:02
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>

    m@rkop pisze:

    > Formularz wypełniłem wczoraj wieczorem. Dziś zadzwonił gościu z aliora
    > i uzupełnił dane.

    Czy dzwonił z numeru zastrzeżonego? Wypełniłem wniosek we wtorek
    wieczorem i wczoraj ktoś do mnie dzwonił. Mam w telefonie skonfigurowane
    zrzucanie połączeń anonimowych na pocztę głosową (z informacją, że
    zastrzeżonych nie odbieram), a nikt się nie nagrał - ciekawe czy mnie
    oleją, czy spróbują ponownie się skontaktować w "ludzki" sposób.

    Marek

  • 8. Data: 2008-11-27 09:26:13
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Wed, 26 Nov 2008 18:56:32 +0100, Mithos napisał(a):

> [...]
    > otwartych w wyjątkowo nieprzyjaznych godzinach... Aczkolwiek pewnie będę
    > musiał się tam udać, żeby to konto zamknąć po wypłaceniu 100 PLN.

    Ja wypełniłem i czekam (opcja kurier). Konto sobie zostawię, bo od opcji,
    który mam bankomat bezpłatny, już odwykłem całkowicie i nie zamierzam
    powracać. Aktualnie Nordea kosztuje mnie mniej więcej podobnie 2-3PLN. No
    i 4 emaxami się nie będę użerał, generalnie wygląda, że same plusy. Jak
    to w filmie było oraz ostatnio chyba tu na grupie, ten sławetny cytat:
    "żeby te plus nie przysłoniły mi tych minusów" ;)

    Xenocide

  • 9. Data: 2008-11-27 09:36:59
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    chyba wiekszosc bankow dzwoni do klienta z zastrzezonego. Nawet jesli
    dzwonia z oddzialu, a nie centrali (testowane na bz wbk, z wylaczeniem
    Multibanku).

  • 10. Data: 2008-11-27 10:05:42
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "MarekM"

> [...]
    > zastrzeżonych nie odbieram), a nikt się nie nagrał - ciekawe czy mnie
    > oleją, czy spróbują ponownie się skontaktować w "ludzki" sposób.

    to co to za inteligentny telefon? nie widzialem niegdy takiej opcji

    ja to realizuje "na piechote" czyli ustnie komunikuje, ze anonimowi nie
    bede sie spowiadal.
    Kiedys po reklamacji w Inteligo zadzwonili z niezastrzeżonego, bo
    normalnie tez tylko zastrzezonych uzywają
    *** blad ***