-
21. Data: 2010-09-24 14:46:50
Temat: Re: Alior - ku przestrodze
Od: Paweł <r...@1...0.0.1>
MK wrote:
> On 23 Wrz, 09:23, "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> wrote:
>>
>> Jaki powod reklamacji? Jaki rodzaj transakcji? Bez tego trudno sie
>> odniesc do konkrentej sprawy.- Ukryj cytowany tekst -
>>
>
> A jakie to ma znaczenie? Alior uzaleznia zwrot kasy od zwrotu Aliorowi
> przez akceptanta. Alior nie stwierdza, ze reklamacja jest niezasadna,
> tylko ze kasy nie odda, bo nie dostal zwrotu od akceptanta.
>
> Transakcja byla dokonywana w automacie, czyli najpierw zatwierdzenie
> PINem, a nastepnie wydanie towaru/realizacja uslugi. To drugie nie
> nastapilo i automat wydal potwierdzenie, ze transakcja zostala
> anulowana. Mimo anulowania transakcja zostala rozliczona.
> Rozpatrywanie reklamacji trwalo 5 m-cy :).
napisz o tym ewidentnym kancie aliora do Samicka: http://samcik.blox.pl/html
ten blog przez rozne fora i fejsbooka jest czytany przez wiele osob
i aliora zaliczy ladnego minusa.
-
22. Data: 2010-09-24 18:05:30
Temat: Re: Alior - ku przestrodze
Od: Rafal M <r...@g...com>
On 23 Wrz, 10:32, MK <m...@i...pl> wrote:
> Transakcja byla dokonywana w automacie, czyli najpierw zatwierdzenie
> PINem, a nastepnie wydanie towaru/realizacja uslugi. To drugie nie
> nastapilo i automat wydal potwierdzenie, ze transakcja zostala
> anulowana. Mimo anulowania transakcja zostala rozliczona.
> Rozpatrywanie reklamacji trwalo 5 m-cy :).
> Jak mialem analogiczny przypadek z karta Citi to wystarczyl jeden
> telefon i po 2 czy 3 dniach nastapil zwrot. Nie wiem czy Citi dostalo
> zwrot od akceptanta czy nie. Mnie poinformowano tylko o tym, ze bank
> uznal reklamacje. No, ale za wyzsza kulture Aliora trzeba zaplacic :).
A czy to w takim razie nie oszustwo? Anulowano Tobie tranzakcje, a
oplate za nia sciagnieto. Jak Alior sie nie przyznaje, to moze
prokuratura wyjasni?
Pozdrawiam
Rafal
-
23. Data: 2010-09-24 19:37:45
Temat: Re: Alior - ku przestrodze
Od: MK <m...@i...pl>
On 24 Wrz, 20:05, Rafal M <r...@g...com> wrote:
>
> A czy to w takim razie nie oszustwo? Anulowano Tobie tranzakcje, a
> oplate za nia sciagnieto. Jak Alior sie nie przyznaje, to moze
> prokuratura wyjasni?
>
Tez mi to wpadlo do glowy w pierwszej chwili, ale po zastanowiu
doszedlem do wniosku, ze az tek to ja sie nie chce angazowac. W UOKiK
wystarczy opisac sprawe w mailu, wyslac dokumenty i postepowanie moze
zostac rozpoczete. Policja, prokuratura itp to godziny poswiecone na
czekanie, zeznania i ciagle bieganie na poczte zeby odebra awizowane
przesylki, a ze sprawa dotyczy firmy to odpowiedzialnosc rozmyta i
prawdopodobne umowenie ze wzgledu na niska szkodliwosc spoleczna ;).
W ubieglym roku mialem okazje skladac zawiadomienie o akcie wandalizmu
na moim samochodzie. Zgloszenie tego na Policji zajelo pol dnia...
MK
-
24. Data: 2010-09-24 19:40:19
Temat: Re: Alior - ku przestrodze
Od: MK <m...@i...pl>
On 24 Wrz, 16:46, Paweł <r...@1...0.0.1> wrote:
>
> napisz o tym ewidentnym kancie aliora do Samicka:http://samcik.blox.pl/html
> ten blog przez rozne fora i fejsbooka jest czytany przez wiele osob
> i aliora zaliczy ladnego minusa.- Ukryj cytowany tekst -
>
To juz lepiej do Uwagi... mozna sie przynajmniej pokazac w TV ;). Nie
chodzi mi o wymuszenie zwrotu w jednym przypadku, ale zmiane podejscia
do reklamacji.
MK
-
25. Data: 2010-09-24 20:07:43
Temat: Re: Alior - ku przestrodze
Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
"MK" 5...@c...goo
glegroups.com
: To juz lepiej do Uwagi... mozna sie przynajmniej pokazac w TV ;). Nie
: chodzi mi o wymuszenie zwrotu w jednym przypadku, ale zmiane podejscia
: do reklamacji.
Nie do reklamacji, ale w ogóle do obsługi ludzi!!!
Jeśli złapiesz za rękę i zażądasz zwrotu to mają
zwrócić, ale jeśli przegapisz -- nie muszą?!
Rozumiem, że w tym wypadku bank nie musi śledzić
skuteczności transakcji, ale jeśli oberwie za to,
może nauczy się szanowania swych klientów w ogóle? :)
--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
`-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....
-
26. Data: 2010-09-24 20:09:38
Temat: Re: Alior - ku przestrodze
Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
"MK" 3...@y...goo
glegroups.com
> Tez mi to wpadlo do glowy w pierwszej chwili, ale po zastanowiu
> doszedlem do wniosku, ze az tek to ja sie nie chce angazowac. W UOKiK
> wystarczy opisac sprawe w mailu, wyslac dokumenty i postepowanie moze
> zostac rozpoczete. Policja, prokuratura itp to godziny poswiecone na
> czekanie, zeznania i ciagle bieganie na poczte zeby odebra awizowane
> przesylki, a ze sprawa dotyczy firmy to odpowiedzialnosc rozmyta i
> prawdopodobne umowenie ze wzgledu na niska szkodliwosc spoleczna ;).
> W ubieglym roku mialem okazje skladac zawiadomienie o akcie wandalizmu
> na moim samochodzie. Zgloszenie tego na Policji zajelo pol dnia...
I jaki dało skutek?
--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
`-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....
-
27. Data: 2010-09-24 21:14:48
Temat: Re: Alior - ku przestrodze
Od: Wojciech Nawara <u...@n...info>
W dniu 2010-09-24 10:44, Adam Płaszczyca pisze:
> Transakcja bez fizycznej obecności karty, zgodnie z regulaminem Visa czy MC
> jest dokonywana na ryzyko sprzedawcy. Bank - wystawca karty ma prawo zrobić
> chargeback bez podania powodu.
Czy ten regulamin jest częścią Twojej umowy?
-
28. Data: 2010-09-25 08:32:50
Temat: Re: Alior - ku przestrodze
Od: MK <m...@i...pl>
On 24 Wrz, 22:09, "Eneuel Leszek Ciszewski"
<p...@c...fontem.lucida.console> wrote:
>
> I jaki dało skutek?
>
Umozono. A wracajach to tematu dzisiejszym rankiem przywital mnie
radosny mail z Aliora ;)
Alior Bank ponownie liderem jakości (Sprawdź nowe korzyści!) [...]
W głównej kategorii "Najlepszy bank detaliczny" Alior Bank okazał się
bezkonkurencyjny pod względem wszystkich badanych cech: placówek,
jakości obsługi, pozyskiwania Klientów oraz przyjazności procedur.
Szczegółowy ranking, dotyczący tej kategorii, dostępny jest pod
adresem:
http://www.aliorbank.pl/resources/res/inne/newsweek_
ranking_2010.jpg
MK
-
29. Data: 2010-09-25 08:33:13
Temat: Re: Alior - ku przestrodze
Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>
Dnia Fri, 24 Sep 2010 23:14:48 +0200, Wojciech Nawara napisał(a):
>> Transakcja bez fizycznej obecności karty, zgodnie z regulaminem Visa czy MC
>> jest dokonywana na ryzyko sprzedawcy. Bank - wystawca karty ma prawo zrobić
>> chargeback bez podania powodu.
>
> Czy ten regulamin jest częścią Twojej umowy?
Mojej tak.
--
___________ (R)
/_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna
_______/ /_ GG: 3524356
___________/ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
-
30. Data: 2010-09-25 11:04:41
Temat: Re: Alior - ku przestrodze
Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>
Użytkownik "MK" <m...@i...pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:fd564392-5fb2-477d-8e3f-b58c39384971@e3
4g2000prn.googlegroups.com...
> Umozono. A wracajach to tematu dzisiejszym rankiem przywital mnie
> radosny mail z Aliora ;)
>
> Alior Bank ponownie liderem jakości (Sprawdź nowe korzyści!) [...]
>
> W głównej kategorii "Najlepszy bank detaliczny" Alior Bank okazał się
> bezkonkurencyjny pod względem wszystkich badanych cech: placówek,
Phi. Ja tam mam równie dobre wiadomości na temat Multibanku '-)
http://www.multibank.pl/co_nowego/aktualnosci?_a=503
85
"MultiBank po raz trzeci został liderem jakości obsługi w kategorii "Banki"
w rankingu konsumenckim Jakości Obsługi 2010
84 procent klientów jest zadowolonych z obsługi oferowanej przez bank. Jest
to wynik o 40 procent lepszy od ogólnopolskiego wskaźnika obsługi w branży
finansowej.
Laureaci Godła Jakości Obsługi 2010 to firmy, które zostały wybrane przez
2-milionową społeczność konsumentów jako najbardziej przyjazne klientom,
prezentujące najwyższe standardy jakości obsługi zarówno w swoich branżach,
jak i na tle ogólnopolskiego wskaźnika jakości obsługi."