  • 31. Data: 2010-09-25 12:27:26
    Temat: Re: Alior - ku przestrodze
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info>

    > Mojej tak.

    O, a co to za umowa?

  • 32. Data: 2010-09-25 14:11:14
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "MarekZ" i7kk87$bu8$...@s...cyf-kr.edu.pl

    > http://www.multibank.pl/co_nowego/aktualnosci?_a=503
    85

    > "MultiBank po raz trzeci został liderem jakości obsługi w kategorii "Banki" w
    rankingu konsumenckim Jakości Obsługi 2010

    > 84 procent klientów jest zadowolonych z obsługi oferowanej przez bank.

    Ja jestem zadowolony!! Bo przecież nie Multibank odebrał mi kartę kredytową,
    lecz sklep. Bank jedynie nie dał nowego plastyku w miejsce utraconego.

    Podobnie jest z uczelniami w Polsce -- okazuje się, że co uczelnie,
    to pierwsze miejsce w rankingu uczelni polskich. Oczywiście uczelnia
    Rydzyka też jest najlepsza. :)

    > Laureaci Godła Jakości Obsługi 2010 to firmy, które zostały wybrane przez
    2-milionową społeczność konsumentów jako najbardziej
    > przyjazne klientom, prezentujące najwyższe standardy jakości obsługi zarówno w
    swoich branżach, jak i na tle ogólnopolskiego
    > wskaźnika jakości obsługi."

    BTW wysokości przy okazji wysokości standardów...

    -- Jaki jest poziom życia przeciętnego Polaka?
    -- Niski... Za 2 czy 3 tysiące netto miesięcznie
    nie można wysoko zajść...
    -- A jak niski?
    -- Proszę wsiąść w samochód i przejechać się po rozumianej szeroko okolicy...
    Parter, pierwsze piętro... Najwyżej drugie... Prawie nikt nie buduje
    domów [jednorodzinnych] wyższych niż jednopiętrowe...
    A w wakacje ten poziom czasami schodzi do zera...
    -- Do zera?
    -- Tak. Do zera, do poziomu morza... Wybrzeże jest zatłoczone...

    -=-

    A mnie Alior jawi się jako:

    -- bank z szarej strefy
    -- bank dla wytrwałych
    -- i bank ludzi takich, którzy nie pojmują, o co w życiu chodzi...

    Coś na kształt ,,nie mamy Pana płaszcza i co pan nam zrobi?''. :)
    Określenie ,,pewne jak w banku'' w odniesienie do Aliora chyba jest
    jakimś sarkazmem. :) Eurobank też jest pełne niespodzianek. Ale dla
    każdego coś miłego -- jeden lubi bezwietrzną pogodę, inny lubi sztormy,
    a jeszcze inny ma inne upodobania... Dla mnie Alior jest pełen niewidomych,
    pełen zagadek, pełen zaskakujących sytuacji. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 33. Data: 2010-09-25 14:22:38
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 25 Sep 2010 14:27:26 +0200, Wojciech Nawara napisał(a):

    > O, a co to za umowa?

    Normalna, umowa karty kredytowej.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 34. Data: 2010-09-26 08:45:32
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info>

    > Normalna, umowa karty kredytowej.

    Szczegóły mam z Ciebie wyciągać przez następne 10 postów? Możesz
    konkretniej?

  • 35. Data: 2010-09-27 19:16:15
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 26 Sep 2010 10:45:32 +0200, Wojciech Nawara napisał(a):

    > Szczegóły mam z Ciebie wyciągać przez następne 10 postów? Możesz
    > konkretniej?

    O, rany.. Stareńka umowa KK z Citi. Rany, to już 12 lat temu ;)

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 36. Data: 2010-09-27 20:40:10
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info>

    > O, rany.. Stareńka umowa KK z Citi. Rany, to już 12 lat temu ;)

    I cały ten regulamin jest załącznikiem?

  • 37. Data: 2010-09-27 21:55:21
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 27 Sep 2010 22:40:10 +0200, Wojciech Nawara napisał(a):

    > I cały ten regulamin jest załącznikiem?

    Nie, jedynie jest do niego odesłanie w umowie.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 38. Data: 2010-09-28 05:48:59
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info>

    > Nie, jedynie jest do niego odesłanie w umowie.

    Pfff, czyli podpisałeś zgodę na zapisy, których nie masz szans poznać.
    Sorry, ale nie tego się spodziewałem gdy mówiłeś, że ten regulamin jest
    częścią Twojej umowy.

  • 39. Data: 2010-09-28 21:10:50
    Od: Erazmus <j...@g...com>

    On 23 Wrz, 15:15, "q...@x...gazeta.pl"