  • 1. Data: 2014-03-10 22:54:56
    Temat: Alior, lokata 4 %.
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    Alior daje 4% na 2 miesiące.

    http://www.aliorbank.pl/pl/klienci_indywidualni/kont
    a_oszczednosciowe/lokata_standardowa

    Lokata przez telefon, lub w placówce. tak jak było w przypadku
    półrocznej na 3,6%.

  • 2. Data: 2014-03-10 23:52:04
    Temat: Re: Alior, lokata 4 %.
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 10.03.2014 22:54, wiatrak pisze:
    > Alior daje 4% na 2 miesiące.
    >
    > http://www.aliorbank.pl/pl/klienci_indywidualni/kont
    a_oszczednosciowe/lokata_standardowa

    Czy ktoś mądrzejszy może przetłumaczyć na polski zdanie:

    Łączna kwota lokat nie może przekraczać różnicy pomiędzy saldem bieżącym
    rachunków, a saldem z 4.03.2014

    Saldo z dnia 4.03: 1.00 PLN
    Saldo bieżące (dziś): 0.99 PLN

    Różnica: 0.01 PLN

    Maksymalna kwota lokaty: 1 grosz? :)

  • 3. Data: 2014-03-11 00:24:39
    Od: liliputek <l...@g...pl>

    On 2014-03-10 23:52, osa wrote:

> [...]
    >>

    > Czy ktoś mądrzejszy może przetłumaczyć na polski zdanie:
    >
    > Łączna kwota lokat nie może przekraczać różnicy pomiędzy saldem bieżącym

    I co w tym takiego dziwnego.

  • 4. Data: 2014-03-11 00:34:35
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "osa" lflfmj$ls6$...@d...me

    > Łączna kwota lokat nie może przekraczać różnicy pomiędzy saldem bieżącym rachunków,
> [...]

    IMO o 2 grosze za dużo. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2014-03-11 07:10:14
    Od: xbartx <b...@h...net>

> [...]
    a_oszczednosciowe/lokata_standardowa

    > Lokata przez telefon, lub w placówce. tak jak było w przypadku

    Tam jest chyba jakiś błąd, bo dla okresu 2 m-c są dwie pozycję - raz
    4,0% a pod spodem 2,05 i bez znaku %. Następny okres to 3 m-c i jest
    2,10%, więc to 2,05 by się mniej więcej zgadzało. Poza tym takie 4% to
    by chyba gdzieś głośno odtrąbili. No ale niech ktoś spróbuje założyć, to
    zobaczymy.

    Xenocide

  • 6. Data: 2014-03-11 09:22:14
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

> [...]
    > 2,10%, więc to 2,05 by się mniej więcej zgadzało. Poza tym takie 4% to
    > by chyba gdzieś głośno odtrąbili. No ale niech ktoś spróbuje założyć, to

    4% tylko dla nowych środków. I te 4 % tylko prze telefon lub w placówce.
    Posiadacz ROR-u po zalogowaniu ma możliwość założenia przez internet
    jedynie na 2,05%.
    Te 4% na 2 miesiące to taki wabik, żeby ściągnąć klienta z kasą. Jak
    już przyjdzie to może się go "uproduktowi".
    Jak dzwoniłem wczoraj w kwestii informacyjnej, to nawet przed
    przelaniem kasy do Wyższej Kultury rozmówczyni chciała mnie przekabacić
    na "produkty".
    Że niby lokata to jest "be", a proponowane przez nią dziwactwa to są
    "cacy".

  • 7. Data: 2014-03-11 09:42:21
    Od: "Jarek S." <p...@g...pl>

    Użytkownik "wiatrak" <w...@y...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > "produkty".
    > Że niby lokata to jest "be", a proponowane przez nią dziwactwa to są

    No i zapomniałeś wspomnieć o pewnym ograniczeniu czyli max 100 000 na tej
    lokacie

  • 8. Data: 2014-03-11 10:02:37
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    > Że niby lokata to jest "be", a proponowane przez nią dziwactwa to są
    > "cacy".

    Jak kończyły mi się półroczne na 3,6% to też dzwoniła moja "opiekun".
    Namawiała mnie żebym został w Aliorze z tą kasą, to oni się nią
    zaopiekują. Pomogą mi "umoczyć" moje pieniądze, najlepiej tam gdzie ja
    może nie do końca rozumiem, ale ONI wiedzą lepiej ode mnie , co dla mnie
    jest dobre.

  • 9. Data: 2014-03-11 11:43:55
    Od: Nika <w...@m...com>

    Myślę, że chodzi o saldo bieżące w momencie, kiedy już przelejesz kasę
    na lokatę. Jak przelejesz tam dzisiaj 1000 zł, a 4.03 miałeś 100 zł, to
    możesz założyć lokatę tylko na 900 zł, chociażbyś nawet od 4.03 te 100
    zł już wypłacił.

    - -

    Nika

  • 10. Data: 2014-03-11 17:20:42
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2014-03-11 11:43, Nika pisze:
> [...]
    > na lokatę. Jak przelejesz tam dzisiaj 1000 zł, a 4.03 miałeś 100 zł, to
    > możesz założyć lokatę tylko na 900 zł, chociażbyś nawet od 4.03 te 100

    Racja :) Z nieznanego mi powodu przyjąłem, że wnioskując o lokatę
    zostanie wyliczona kwota maksymalna, a pewnie te środki muszą być na
    koncie w chwili wnioskowania o lokatę.