  • 1. Data: 2008-11-29 22:48:33
    Temat: Alior lokata O/N tylko w dni poprzednie ?
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    Mamy sobotę wieczór, a ja na koncie z O/N w Aliorze cieszę się
    całościąc środków. Brak w systemie informacji o założeniu lokaty O/N z
    soboty na niedzielę. Wczoraj wszystko było OK. Przejrzałem regulamin
    rachunku i ani słowa o tym. Co Wy na to ?

  • 2. Data: 2008-11-30 00:15:52
    Temat: Re: Alior lokata O/N tylko w dni poprzednie ?
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 29 Lis, 23:48, szczurwa <s...@g...com> wrote:
> [...]
    > soboty na niedzielę. Wczoraj wszystko było OK. Przejrzałem regulamin
    > rachunku i ani słowa o tym. Co Wy na to ?

    Cholera, nie doczytałem, chyba należy w tej sytuacji zapomnieć o 5,5 %
    p.a....

  • 3. Data: 2008-11-30 00:22:02
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > Cholera, nie doczytałem, chyba należy w tej sytuacji zapomnieć o 5,5 %

    Odszczekaj.

    > p.a....

    ^^^^^^^^^
    Możesz rozwinąć?

    zyga

  • 4. Data: 2008-11-30 00:29:07
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 30 Lis, 01:22, "Zygmunt M. Zarzecki"
    <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.n
    a.com> wrote:

    > Odszczekaj.

    Nie umiem szczekać. Pokażesz, jak to się robi ?

    > ^^^^^^^^^
    > Możesz rozwinąć?

    p.a. - per annum

  • 5. Data: 2008-11-30 01:05:33
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > Nie umiem szczekać. Pokażesz, jak to się robi ?

    Pies mego syna może ci pokazać, a szczeka pięknie, choć słucha tylko
    mnie. Nie lubi obcych.
    ;-)

    > p.a. - per annum

    Jest wiele "ciekawych" słów na literkę p.
    ;-)
    Czyli wszystko jasne.
    Czytać, czytać, czytać, a nie później drzeć japę*, pluć*, obsmarowywać*
    itd.
    Takie czasy.

    *) niepotrzebne skreślić
    ;-)

    zyga

  • 6. Data: 2008-11-30 01:12:26
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 30 Lis, 02:05, "Zygmunt M. Zarzecki"
    a.com> wrote:

    > Pies mego syna może ci pokazać, a szczeka pięknie, choć słucha tylko
    > mnie. Nie lubi obcych.
    > ;-)

    > Jest wiele "ciekawych" słów na literkę p.

    Na przykład ?
    > ;-)
    > Czyli wszystko jasne.
    > Czytać, czytać, czytać, a nie później drzeć japę*, pluć*, obsmarowywać*
    > itd.
    > Takie czasy.
    Co ty jarasz, że tak pięknie gadasz ? Wyluzuj, koleś..!

    > *) niepotrzebne skreślić
    > ;-)
    >
    > zyga

    EOT

  • 7. Data: 2008-11-30 01:18:35
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > Na przykład ?
    > Co ty jarasz, że tak pięknie gadasz ? Wyluzuj, koleś..!

    Niczego nie jaram, nie piję, nie wkładam pod język/powiekę, nie połykam
    piguł, nie wstrzykuję, nie wciągam, nie wdycham, czopków też nie wtykam,
    za to wstawiam smajle.
    Koleś.
    ;-)

    zyga
    EOT

  • 8. Data: 2008-11-30 09:20:47
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    sob, 29 lis 2008 o 23:48 GMT, szczurwa napisał(a):

> [...]
    > soboty na niedzielę. Wczoraj wszystko było OK. Przejrzałem regulamin
    > rachunku i ani słowa o tym. Co Wy na to ?

    Naliczylo mi za dzisiejsza noc odsetki.
    Widac ze lokata jest w jakis innych godzinach pobierana..., tylko dziwne,
    bo jeszcze o 1 w nocy czy nawet o 2, zadnego efektu w histori rachunku nie
    widzialem...

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@g...com ][ No matter whether th' constitution ]
    [ Ekg: #3781111 ][ follows th' flag or not, th' supreme ]

  • 9. Data: 2008-11-30 10:15:42
    Od: MM <s...@s...invalid>

    a.com> wrote:

    > ;-)

    A wracajac do tematu, bo nie bardzo kumam o co chodzi z tym szczekaniem,
    a tez rozwazam zalozenie tam konta i przydalaby sie konkretna informacja -
    w ktore noce O/N dziala, a w ktore nie? Trzeba wyprowadzac srodki gdzie
    indziej na weekend? (np. na 5 kolejnych oszczednosciowych w BZWBK, albo
    na 10 dni od piatku do nastepnego poniedzialku w Pocztowym)?

    Czy ktos juz dostal konkursowe 100 zl? Jest to jakos opodatkowane?

    Na razie widze, ze w koncu poprawili lokalizacje oddzialu w Gdyni ul.
    Kartuska 20, bo pokazywalo gdzies w zachodniopomorskim (za bardzo
    zawierzyli Google Maps - na pytanie "Kartuska 20, Gdynia" pokazuje
    to dziwne miejsce, choc inne numery na tej ulicy znajduje dobrze).

  • 10. Data: 2008-11-30 11:41:08
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    nie, 30 lis 2008 o 11:15 GMT, MM napisał(a):

> [...]
    > indziej na weekend? (np. na 5 kolejnych oszczednosciowych w BZWBK, albo
    > na 10 dni od piatku do nastepnego poniedzialku w Pocztowym)?

    Dzisiejszej nocy naliczylo mi odsetki za O/N, ale nie mam pojecia o ktorej
    godzinie srodki sa blokowane, bo kontrolujac konto po 1 w nocy nie
    doczekalem sie tego :)

    > Czy ktos juz dostal konkursowe 100 zl? Jest to jakos opodatkowane?

    Tak, dostalem tego samego dnia ktorego zalozylem konto, dostalem rowne 100zl

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@g...com ][ ]