  • 1. Data: 2009-03-12 23:07:13
    Temat: Alior-lokata nocna w dol
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Od 13.03 tylko 7%, czyli oprocentowanie 3.5% -jak na ROR moze byc, ale
    klientow to chyba juz wielu nie przybedzie.

  • 2. Data: 2009-03-13 00:17:13
    Temat: Re: Alior-lokata nocna w dol
    Od: d...@g...com

    On 13 Mar, 00:07, "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> wrote:
    > Od 13.03 tylko 7%, czyli oprocentowanie 3.5% -jak na ROR moze byc, ale
    > klientow to chyba juz wielu nie przybedzie.

    No to chyba sobie alior strzelił gola do własnej bramki...

    --
    http://certyfikacja-energetyczna.pl - Świadectwa (Certyfikaty)
    Energetyczne

  • 3. Data: 2009-03-13 00:29:39
    Od: sorden <s...@w...pl>

    d...@g...com wrote:

    > No to chyba sobie alior strzelił gola do własnej bramki...

    Eurobank daje prawie 2x wiecej.

    --
    in

  • 4. Data: 2009-03-13 00:51:13
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 13 Mar, 00:07, "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> wrote:
    > Od 13.03 tylko 7%, czyli oprocentowanie 3.5% -jak na ROR moze byc, ale
    > klientow to chyba juz wielu nie przybedzie.

    S skąd ta informacja ?

  • 5. Data: 2009-03-13 05:22:50
    Od: Kamil Kosiński <k...@...tak.dalej>

    > S skąd ta informacja ?

    Np. stąd:

    http://www.aliorbank.pl/pl/klienci_indywidualni

  • 6. Data: 2009-03-13 06:27:44
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    On 13 Mar, 06:22, Kamil Kosiński <k...@...tak.dalej> wrote:

    > Np. stąd:
    >
    > http://www.aliorbank.pl/pl/klienci_indywidualni

    No to zjazd prawie o połowę z 11 na 7 .

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 7. Data: 2009-03-13 06:58:20
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    > Np. stąd:
    >
    > http://www.aliorbank.pl/pl/klienci_indywidualni

    W wyjątkowo perfidnym iejscu to info, bo w zakładce opisującej
    produkt. Ktoś, kto juz go ma, szuka raczej tego typu informacji w
    "aktualnościach". Dla mnie ten bank jest skończony.

  • 8. Data: 2009-03-13 07:47:01
    Od: k...@o...pl

    On 13 Mar, 07:58, szczurwa <s...@g...com> wrote:

    > W wyjątkowo perfidnym iejscu to info, bo w zakładce opisującej
    > produkt. Ktoś, kto juz go ma, szuka raczej tego typu informacji w
    > "aktualnościach". Dla mnie ten bank jest skończony.
    Jak dla mnie to widać to od razu,
    strona główna -> klienci indywidualni.

    Jak dla mnie lepsze niż podnoszenie opłat za konto,
    jednak widzę, że moich niewielkich oszczędności nie zobaczą.

  • 9. Data: 2009-03-13 07:48:41
    Od: BK <b...@g...com>

    On Mar 13, 7:58 am, szczurwa <s...@g...com> wrote:

    > W wyjątkowo perfidnym iejscu to info, bo w zakładce opisującej
    > produkt. Ktoś, kto juz go ma, szuka raczej tego typu informacji w
    > "aktualnościach". Dla mnie ten bank jest skończony.

    Ktos kto go ma to zasadniczo dostal newsa w bankowosci internetowej...

  • 10. Data: 2009-03-13 07:51:25
    Od: BK <b...@g...com>

    > W wyjątkowo perfidnym iejscu to info, bo w zakładce opisującej
    > produkt. Ktoś, kto juz go ma, szuka raczej tego typu informacji w
    > "aktualnościach". Dla mnie ten bank jest skończony.

    Zreszta szczurwa co sie bedziemy bujac dla Ciebie ten bank byl
    skonczony na tej grupie chyba z 10 razy ;-) Szkoda dramatyzowac tyle :P