  • 101. Data: 2008-11-19 17:23:15
    Temat: Re: Alior ma nowa strone
    Od: Maverick <k...@N...pl>

    Mariusz Tasarz wrote:
    > jakie trzeba mieć dochody z tyt. umowy o pracę, żeby otrzymać limit na
    > KK np. 100 tys zł ? ew. jak się przekładają dochody na wysokość
    > limitu ?

    Zapewne tak jak wszedzie - czyli 5-6x zarobki netto. Tak wiec takie
    limity to raczej przy przenoszeniu niz przy pierwszej karcie.

    --
    Regards,
    Maverick

  • 102. Data: 2008-11-19 18:38:13
    Od: Pete <n...@n...com>

    Radek Wroclawski pisze:
    > a czym się różni PIT-5 od oświadczenia o dochodach? ;-)
    >
    > Przecież US-y ich nie przyjmują - wypełniamy, przedkładamy... ;-)

    Jak nie przyjmują jak przyjmują. Nie ma tylko obowiązku ich składania.
    Więc mogą sobie zażyczyć PIT-5 z pieprzątką US "za zgodność z oryginałem" :)

    --
    Pete

  • 103. Data: 2008-11-19 18:48:24
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Maverick" <k...@N...pl> napisał w wiadomości

    > Zapewne tak jak wszedzie - czyli 5-6x zarobki netto. Tak wiec takie limity
    > to raczej przy przenoszeniu niz przy pierwszej karcie.

    Jest x6. Przy czym max to 80 tys. na zlotej.

    P.S. Nie wszedzie, bo getin daje x3