  • 11. Data: 2008-11-06 20:02:37
    Temat: Re: Alior ma nowa strone
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-11-06, Szymon <n...@o...pl> wrote:

    [...]

    > kliku kliku i te 200.000 moze praktycznie caly rok lezec na 8%, jesli
    > tendencja sie utrzyma (pomijam kilka dni w roku na splate i kolejny
    > przelew). Jakieees... 16.000zl rocznie minus podatek za odsetki od nie
    > swoich pieniedzy.

    Tylko nie sądzę żeby każdemu tak dawali 200k od ręki.
    Ciekawe, czy mozna sumować limity przy przenoszeniu kart.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 12. Data: 2008-11-06 20:02:47
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Szymon" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > tendencja sie utrzyma (pomijam kilka dni w roku na splate i kolejny
    > przelew). Jakieees... 16.000zl rocznie minus podatek za odsetki od nie

    Wygląda aż zbyt pięknie. Dzwoniłem na infolinię. Nie wiedzą jeszcze czy
    istnieje procedura sumowania limitu z kilku KK (spodziewam się szykan).
    Jednej z takim limitem nie mam. :-)

    marekz

  • 13. Data: 2008-11-06 20:09:53
    Od: sorden <s...@w...pl>

    Szymon wrote:

    > KK dla mnie rewelacja. darmowe przelewy przez net jako bezgotowkowe, 1%
    > oddaja cash back, karta darmowa, 58 dni grace period, 30% wiecej limitu
    > przy przeniesieniu. W zasadzie nie wiem co moglbym jeszcze chciec.

    Mniaam ;)

    --
    in

  • 14. Data: 2008-11-06 20:09:54
    Od: Brzezi <u...@e...net.pl>

    czw, 06 lis 2008 o 20:34 GMT, Szymon napisał(a):

    > Dokladnie. A karty wydaja nawet z limitem 80.000zl. Przy czym do tej pory
    > banki raczej nie promowaly przelewow (niech no ktos mi znajdzie te opcje na
    > stronie Getin czy w ich TOiP), a tu wprost w FAQ zachecaja do przelewu na
    > lokate overnight.

    Nie wiem jak Ty tam wyczytales to, nie ma tam nic takiego, jest ze placisz
    za rachunki przelwami z kartym, a niewykorzystane pieniadza przelewasz na
    lokoate, nie ma nic o przelewaniu z karty na lokate...

    Jedyna zagadka, czy mozna przelwac pieniadze na dowolne konto, czy tylko za
    rachunki...

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@e...net.pl ][ In a museum in Havana, there are two ]
    [ Ekg: #3781111 ][ skulls of Christopher Columbus, ]

  • 15. Data: 2008-11-06 20:12:56
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Wojciech Bancer pisze:
    > Ciekawe, czy mozna sumować limity przy przenoszeniu kart.

    Ciekawe czy stare przenoszone karty trzeba zamykac.

    --
    Mithos

  • 16. Data: 2008-11-06 20:14:40
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    > Ciekawe czy stare przenoszone karty trzeba zamykac.

    Wygląda, że nawet wtedy warto.

    marekz

  • 17. Data: 2008-11-06 20:14:49
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MarekZ pisze:
    > Wygląda, że nawet wtedy warto.

    Jak dla mnie to nie.

    --
    Mithos

  • 18. Data: 2008-11-06 20:16:37
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    > Jak dla mnie to nie.

    Hmm. Nawet z ewentualną rotacją powrotną? Nie rozumiem co może to powodować.

    marekz

  • 19. Data: 2008-11-06 20:18:00
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    > Ciekawe czy stare przenoszone karty trzeba zamykac.

    pomagamy Ci w dopełnieniu wszelkich formalności związanych z zamykaniem
    rachunku karty w innym banku;

    Wnioskuje, ze skoro pomagaja, a nie wymagaja to chyba mozna grzecznie
    odmowic pomocy :-)

  • 20. Data: 2008-11-06 20:21:43
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MarekZ pisze:
    > Hmm. Nawet z ewentualną rotacją powrotną? Nie rozumiem co może to
    > powodować.

    Nie wszedzie da sie przeniesc karty wszystkich bankow. Alior jako nowy
    bank nie bedzie przez X czasu pewnie funkcjonowal na takich listach
    zwlaszcza, ze ich KK sprawia wrazenie malo restrykcyjnej (mozna do nich
    przenosic jakies marketowe wynalazki).

    Poza tym nie chce mi sie juz tak kombinowac... mam 3 optymalne dla mnie
    KK, ktorych szukalem dlugo i mi to wystarcza. Oczywiscie moge dla zasady
    pokombinowac z karta Alior i robic przelewy dla marnego zysku (lepszy
    taki niz zaden) ale... nie chce mi sie (bo zysk bedzie marny z uwagi na
    to, ze aktualnie mam jedynie niecale 40k limitow na swoich KK).

    --
    Mithos