  • 21. Data: 2008-11-06 20:23:25
    Temat: Re: Alior ma nowa strone
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    > Nie wiem jak Ty tam wyczytales to, nie ma tam nic takiego, jest ze placisz
    > za rachunki przelwami z kartym, a niewykorzystane pieniadza przelewasz na
    > lokoate, nie ma nic o przelewaniu z karty na lokate...

    " Możesz więc zapłacić swoje rachunki kartą kredytową" - ale nie musisz, a
    poniewaz przelew jest z Internetu to sam sobie definiuje odbiorce. Nigdzie
    nie ma, ze to maja byc media, albo ze jest jakis limit w wysokosci.

    > Jedyna zagadka, czy mozna przelwac pieniadze na dowolne konto, czy tylko
    > za
    > rachunki...

    Sam puszczasz z netu. Wiec sam definiujesz sobie odbiorce. Analogicznie jak
    w bz wbk, a inaczej niz w lukasie czy citi, wiec dla mnie sprawa jasna.

  • 22. Data: 2008-11-06 20:27:05
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    > Poza tym nie chce mi sie juz tak kombinowac... mam 3 optymalne dla mnie
    > KK, ktorych szukalem dlugo i mi to wystarcza. Oczywiscie moge dla zasady
    > pokombinowac z karta Alior i robic przelewy dla marnego zysku (lepszy taki
    > niz zaden) ale... nie chce mi sie (bo zysk bedzie marny z uwagi na to, ze
    > aktualnie mam jedynie niecale 40k limitow na swoich KK).

    OK, rozumiem. Niemniej jednak gdyby była możliwość sumowania limitów
    (prawdopodobnie raczej nie będzie, co rzeczywiście zniechęca przy KK z
    niskimi limitami), mógłbyś dołożyć do tego w pojedynczym kroku 52k, co wcale
    nie jest mało jak na pojedynczy krok,a wręcz jest to dużo! No chyba że ten
    limit co masz teraz traktujesz już jako docelowy albo, że już Ci się
    znudziły te zabawy.

    marekz

  • 23. Data: 2008-11-06 21:08:26
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MarekZ pisze:
> [...]
    > wcale nie jest mało jak na pojedynczy krok,a wręcz jest to dużo! No
    > chyba że ten limit co masz teraz traktujesz już jako docelowy albo, że

    Po 1. Znudzily mi sie dlatego pozostalem na takim limicie jaki mam (a
    wiem, ze karty moglbym dalej "przenosic") :)
    Po 2. Aktualne limity starczaja mi w zupelnosci (czasem jedna karta sie
    "zatka" ale wtedy mam po cos kolejne).

    --
    Mithos

  • 24. Data: 2008-11-06 21:12:16
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    To już wiem gdzie przeniosę kartę z BZWBK

    --
    Darek

  • 25. Data: 2008-11-06 21:33:45
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > pomagamy Ci w dopełnieniu wszelkich formalności związanych z zamykaniem
    > rachunku karty w innym banku;
    >
    > Wnioskuje, ze skoro pomagaja, a nie wymagaja to chyba mozna grzecznie
    > odmowic pomocy :-)

    zawsze można przenieść kk z bzwbk, tam w ciągu 30 dni od rezygnacji
    kartę można bezpłatnie reaktywować i w ten sposób ma się nową i starą
    kartę ;-)

    już tak raz tam zrobiłem, inny bank kazał mi zamknąć kk z bzwbk,
    grzecznie zamknąłem i dostałem pisemko o zamknięciu, a po dwóch
    tygodniach wycofałem rezygnację...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 26. Data: 2008-11-06 22:07:59
    Temat: Re: [OT] zamykanie kart przy przenoszeniu
    Od: sorden <s...@w...pl>

    Mithos wrote:

    > Ciekawe czy stare przenoszone karty trzeba zamykac.

    A jak to wyglada z przenoszeniem do Getina ?
    Jutro ide z wydrukiem miesiecznym z Mille.

    1) czy dadza wiekszy limit ?
    2) czy bede musial zamknac karte Mille ?

    --
    in

  • 27. Data: 2008-11-06 22:24:14
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    a czy zauważyliście to:

    "Transakcje wykonane w dolarach amerykańskich (USD), euro (EUR) lub
    funcie brytyjskim (GBP), przeliczane są od razu na złotówki. Jeśli
    dokonasz transakcji w innej walucie, niż trzy wymienione, najpierw
    przeliczymy ją na dolary, a następnie na złotówki. Kwotę w złotówkach
    zobaczysz na wyciągu z rachunku karty kredytowej."

    coraz bardziej podoba mi się ta ich kredytówka ;-))

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 28. Data: 2008-11-06 22:38:16
    Od: sorden <s...@w...pl>

    MarekZ wrote:

    > Rachunek w EUR 4%! A lokaty nawet 6,5%.

    Rachunek w USD 3.5%!!

    --
    in

  • 29. Data: 2008-11-06 22:42:42
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    sorden pisze:

    > Rachunek w USD 3.5%!!

    a w CHF też mają?

    jest info, że przelew w walucie obcej 50 zł...sporo nawet jeżeli miałyby
    to być całkowite koszty

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 30. Data: 2008-11-06 22:52:37
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    > a w CHF też mają?

    2%,lokaty do 2,5%
    http://www.aliorbank.pl/resources/res/repozytorium_d
    okumentow/klienci_indywidualni/tabela_oprocentowania
    .pdf

    Natomiast zwróć uwagę, na te jakieś gigantyczne marże przy pożyyczkach w
    PLN, może to jakiś błąd.

    > jest info, że przelew w walucie obcej 50 zł...sporo nawet jeżeli miałyby
    > to być całkowite koszty

    Nie tak źle (pewnie mają też SEPA).

    marekz