  • 51. Data: 2008-11-12 14:36:01
    Temat: Re: Alior ma nowa strone
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Wlasnie dostałem maila z informacją o kolejnym pytaniu w konkursie,
    probuje się zalogować na stronie http://www.konkurs.aliorbank.pl
    a tam otrzymuję "An internal server error occurred. Please try again
    later.". Też tak macie?

    a.

  • 52. Data: 2008-11-12 14:57:53
    Od: pwz <p...@j...pl>

    Dnia 12-11-2008 o 15:36:01 Wemif <w...@a...pl> napisał:

> [...]
    > probuje się zalogować na stronie http://www.konkurs.aliorbank.pl
    > a tam otrzymuję "An internal server error occurred. Please try again

    Po kilku razach udało się. Ale za to wyników nie można obejrzeć - pojawia
    się ten właśnie komunikat. Tak jakby serwery były przeciążone... Już na
    samym początku? ;-)
    pwz

  • 53. Data: 2008-11-12 16:08:05
    Od: sorden <s...@w...pl>

    pwz wrote:

    > Tak jakby serwery były przeciążone... Już na
    > samym początku? ;-)

    Najwyrazniej jest spore zainteresowanie bankiem. mam nadzieje, ze
    wykorzystaja ta okazje na doszlifowanie serwerow ;)
    To juz ostatni gwizdek.

    --
    in

  • 54. Data: 2008-11-17 09:39:46
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Fri, 07 Nov 2008 16:29:21 +0100, MarekZ napisał(a):

    > Przyjęli, byli zorientowani w temacie i w procedurach. Niemniej jednak
    > poczekajmy na dalszy rozwój wypadków. Majaodddzwonić do końca przyszłego
    > tygodnia teoretycznie.

    I co? Oddzwonili?
    Bo ja właśnie wróciłem z oddziału: 'wie pan co, nadal nie mamy
    procedury' ;-)
    Ot taki betatester ze mnie ;)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 55. Data: 2008-11-17 15:15:43
    Od: Jooseff <g...@g...com>

    Dnia 17-11-2008 o 10:39:46 Olgierd <n...@r...org> napisał(a):

    > I co? Oddzwonili?
    > Bo ja właśnie wróciłem z oddziału: 'wie pan co, nadal nie mamy
    > procedury' ;-)
    > Ot taki betatester ze mnie ;)

    To masz fajnie, że miałeś skąd wrócić.
    Obydwa pobliskie oddziały dumnie zawiadamiają, że otwarcie już 17
    listopada.
    Na kartce.
    W środku radośnie snują się robotnicy.

    --
    Pozdrowienia,
    Jooseff

  • 56. Data: 2008-11-17 16:29:55
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 17 Lis, 16:15, Jooseff <g...@g...com> wrote:

    > To masz fajnie, że miałeś skąd wrócić.
    > Obydwa pobliskie oddziały dumnie zawiadamiają, że otwarcie już 17
> [...]

    A w mojej mieścinie nawet kartki nie ma, tylko z objawami nerwicy
    panowie się kręcą w środku.

  • 57. Data: 2008-11-17 16:57:26
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Olgierd" <n...@r...org> napisał w wiadomości

    > I co? Oddzwonili?
    > Bo ja właśnie wróciłem z oddziału: 'wie pan co, nadal nie mamy
    > procedury' ;-)

    Tak, we czwartek. Dziś byłem podpisać "umowę ramową", w piątek nie chciało
    mi się już iść. Od jutra ma mi podobno działać dostęp internetowy.

    marekz

  • 58. Data: 2008-11-17 18:25:32
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Olgierd <n...@r...org> wrote:

    > I co? Oddzwonili?
    > Bo ja właśnie wróciłem z oddziału: 'wie pan co, nadal nie mamy
    > procedury' ;-)
    > Ot taki betatester ze mnie ;)

    U mnie tez (Wroclaw-Swidnicka) 'nie maja procedury', ale przyjeli
    wniosek na przeniesienie dwoch kart, limit obliczyli jako suma+30%.
    Ale od razu pani uprzedzala, ze podpisanie 'umowy ramowej' moze
    trwac dluzej niz powinno.
    Bylem tuz przed zamknieciem (18:15) i podobno bylem drugim klientem,
    ktory zlozyl wniosek o KK w tym oddziale.

    a.

  • 59. Data: 2008-11-17 18:30:57
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Jooseff pisze:
    > To masz fajnie, że miałeś skąd wrócić.
    > Obydwa pobliskie oddziały dumnie zawiadamiają, że otwarcie już 17
    > listopada.

    W Warszawie oddziały są w jakichś dziwnych miejscach... Przy aktualnych
    korkach jedynie w weekend można dotrzeć do placówki w sensownym czasie
    ale wtedy nie pracują...

    --
    Mithos

  • 60. Data: 2008-11-18 07:43:42
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Mon, 17 Nov 2008 18:25:32 +0000, Wemif napisał(a):

> [...]
    > wniosek na przeniesienie dwoch kart, limit obliczyli jako suma+30%. Ale
    > od razu pani uprzedzala, ze podpisanie 'umowy ramowej' moze trwac dluzej

    Ode mnie też wzięli papierki i obiecała dziewczyna, że się odezwie jak
    będzie procedura ;-)

    > Bylem tuz przed zamknieciem (18:15) i podobno bylem drugim klientem,
    > ktory zlozyl wniosek o KK w tym oddziale.

    Bo ja byłem pierwszy ;-)