  • 71. Data: 2008-11-18 15:06:23
    Temat: Re: Alior ma nowa strone
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    > Do kompletu absolutnego brakuje jeszcze zatem tego, aby pomimo przenoszenia
    > trzeba było dostarczać jakies świstki zarobkowe, a najlepiej PIT-y z dwóch
    > lat i zaświadczenia o niezaleganiu.

    Tak jest w BOSiu :) z uwagą, że PITu domagali się za ostatni rok i bez
    zaświadczenia o niezaleganiu.
    Ale i tak przy przenoszeniu karty brzmi absurdalnie. A jaki efekt? Za
    niecałe dwa lata wydawania kart, mają ich wydanych niecałe 5 tysięcy.

  • 72. Data: 2008-11-18 15:07:59
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Olgierd" <n...@r...org> napisał w wiadomości

    > Mam wrażenie, że do tego banku chodzą tylko subskrybenci tej grupy i paru
    > zbłąkanych szaleńców. Ale jeśli bank od ręki daje plamę wśród osób, które
    > są całkiem opiniotwórcze... ech słabo.

    Ja byłem w odddziale trzykrotnie. Pustki. Poza tym pani mi zasugerowała, że
    jestem pierwszą osobą w oddziale, która chce KK. Trochę to w sumie dziwne,
    kampania była dość intensywna.

    marekz

  • 73. Data: 2008-11-18 15:11:13
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Tue, 18 Nov 2008 16:07:59 +0100, MarekZ napisał(a):

    > Ja byłem w odddziale trzykrotnie. Pustki. Poza tym pani mi zasugerowała,
    > że jestem pierwszą osobą w oddziale, która chce KK. Trochę to w sumie
    > dziwne, kampania była dość intensywna.

    Ja byłem wczoraj jako pierwszy, inny grupowicz -- jest opisane -- był w
    tym samym oddziale po 18 i został mianowany 'drugą osobą, która się
    interesuje kartą kredytową'.
    No cóż, w tym układzie raczej na dziś nikogo nie będę nakłaniał do
    skorzystania z usług tego banku...

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 74. Data: 2008-11-18 15:18:35
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 18 Lis, 16:11, Olgierd <n...@r...org> wrote:

> [...]
    > interesuje kartą kredytową'.
    > No cóż, w tym układzie raczej na dziś nikogo nie będę nakłaniał do

    Prawda jest taka, że poza grupą zainteresowanych, między innymi tu
    obecnych, ludzie nie wiedzą o tym banku nic.

  • 75. Data: 2008-11-18 15:23:04
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:pan.2008.11.18.15.11.25@rudak.org, *Olgierd* wrote:

> [...]
    > interesuje kartą kredytową'.
    > No cóż, w tym układzie raczej na dziś nikogo nie będę nakłaniał do

    A przedemna pan (w garniturku) wnioskowal tez o karte. Stracilem dobre 30
    minut czekajac az z pania wypelnia stosik wnioskow papierowych.
    I pan tez chcial przeniesc karte - z Multibanku. Tez stanelo na 30 tys. Pan
    wnioskowal o zlota karte ale sie dopytywal o platyne.
    A jak mnie pani obslugiwala to byla wielce zdziwiona ze mimo jej namawiania
    ja tylko Silvera chcialem...

    Co do ilosci osob - to obok przewinely sie 2 osoby, kazda
    wnioskujaca/pytajaca o kredyt gotowkowy i jakies "biznesman" ktory chcial
    otworzyc rachunek osobisty i firmowy dla fundacji chyba. Jego przynajmniej
    herbatką ugoscili...

    Z ciekawostek to mimo ze dostarczylem bankowi oryginaly wyciagow wyslanych
    przez banki z KK to pani i tak stwierdzila ze chce wydruki z internetu - bo
    taka maja procedure. Ale jako ze nadal im dostep do sieci (od wczoraj) nie
    hula, to wydruki w postaci pdfow wyslalem pani wlasnie mailem z domu :-) I
    nie pomogly tlumaczenia ze chyba jednak lepsze sa oryginaly ktore im
    zanioslem, bo sa tak kolorowe i trudne do sflaszowania...

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 76. Data: 2008-11-18 15:29:37
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    > A jak mnie pani obslugiwala to byla wielce zdziwiona ze mimo jej
    > namawiania ja tylko Silvera chcialem...

    Ciekawe czy mozna w ramach przeniesienia otrzymac i karte Silver i Gold, jak
    to bywa w innych bankach.

  • 77. Data: 2008-11-18 17:19:44
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Olgierd <n...@r...org> wrote:

    > Haha, właśnie dostałem mejla z tegoż oddziału, wychodzi na to, że zwykłe
    > przeniesienie KK (bez zaświadczenia o zarobkach) nie uprawnia do
    > podwyższenia limitu udzielonego kredytu ;-)

    Mi jeszcze nie raczyli o tym dać znać, więc dalej żyję w nieświadomości
    (suma+30%). Dzięki za informacje. Jak będą jakieś ruchy z ich strony będę
    informował. Pozdrawiam 'tego pierwszego' ;)

    a.

  • 78. Data: 2008-11-18 17:37:21
    Od: pwz <p...@j...pl>

    Dnia 18-11-2008 o 15:50:55 Olgierd <n...@r...org> napisał(a):
    > W sumie to niezła metoda na marketing-za-darmo: jakiś przeciek w ramach
    > strony testowej, przytrzymanie klientów w niepewności ;-) i powolne
    > odkrywanie kart.
    (...)

    Jak dla mnie jeżeli jest to metoda celowa, to na pewno nieskuteczna, a
    wręcz odstraszająca klientów. Tak ja kz wchodzeniem na stronęwww - jeżeli
    nie działa poprawnie za 1. razem, istnieje mniejsza szansa, że odwiedzisz
    ją w przyszłości ponownie...
    pwz

  • 79. Data: 2008-11-18 17:50:54
    Od: Brzezi <u...@e...net.pl>

    wto, 18 lis 2008 o 15:50 GMT, Olgierd napisał(a):
    > Nadal uważam ofertę za interesującą, aczkolwiek jeśli się zaraz okaże, że
    > przelewów z karty nie ma,

    dostalem odpowiedz, ze sa :)

    "Z rachunku karty kredytowej istnieje możliwość dokonywania przelewów na
    dowolnie wybrane rachunki. Transakcje takie traktowane są jak operacje
    bezgotówkowe, co oznacza, że bank nie pobiera odsetek aż przez 58 dni."

    > albo że przelewy nie liczą się do zwolnienia z
    > opłaty rocznej to już nie będę tak uważał ;-)

    Przy dokladniejszym dopytywaniu o te wlasciwosci karty, dostalem taka
    odpowiedz:

    "Przelewy wykonywane z rachunku karty kredytowej wliczane są w limit
    transakcji bezgotówkowych, co oznacza, że transakcje te wliczane są w
    łączny obrót na karcie. Przelew z rachunku karty można wykonać na każde
    konto do każdego banku w Polsce, bez wcześniejszego określania rodzajów
    przelewów np. opłata rachunków lub odbiorców np. opłata za rachunek
    telefoniczny wykonana na konto konkretnego operatora sieci komórkowej. "

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@e...net.pl ][ -Jakie sa dwa zwierzeta, ktore istnieja, ]
    [ Ekg: #3781111 ][ ale nie zyja? ]

  • 80. Data: 2008-11-18 18:23:49
    Temat: Re: Alior na bakier z obsługą klienta
    Od: Radek Wroclawski <r...@n...pl>

    MarekZ pisze:
    > Ja byłem w odddziale trzykrotnie.
    Desperat ;-)

    Ja byłem jeszcze przed oficjalnym startem w placówce w Łodzi na
    Rzgowskiej wyrażając zainteresowanie przeniesieniem karty kredytowej.
    Pani twierdziła, że nie mają procedur ani TOiP (która nota bene była już
    dostępna w internecie), wzięła adres e-mail i nr telefonu obiecując
    kontakt. Od tej pory cisza, a że mi na tym jakoś specjalnie nie zależy
    to też kontaktować się nie będę. Krótko mówiąc: na początek minus z
    obsługi klienta...