  • 1. Data: 2010-02-05 13:12:12
    Temat: Alior - nagabywanie na pożyczkę
    Od: "Ryba" <t...@U...onet.pl>

    Witam

    Dzwonili do Was też z Aliora? Miły i upierdliwy Pan chciał mi wcisnąć
    pożyczkę gotówkową. 8 tys chyba.
    Ja uparcie twierdziłem, że nie potrzebuję dodatkowej gotówki oprocentowanej.

    Najśmieszniejszym z wielu argumentów było stwierdzenie żebym jednak
    wziął tą pożyczkę i włożył na lokatę hehe

    Zapytałem naiwnie czy lokaty u nich są wyżej oprocentowane niż raty pożyczki
    bo może bym się skusił ;)
    Niestety cudów nie ma :)

    Rozbawiło mnie to i postanowiłem się z Wami podzielić.

    Ryba

  • 2. Data: 2010-02-05 15:43:51
    Temat: Re: Alior - nagabywanie na pożyczkę
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

> [...]
    > bo może bym się skusił ;)
    > Niestety cudów nie ma :)
    >
    > Rozbawiło mnie to i postanowiłem się z Wami podzielić.

    Z jakiego numeru dzwonił?

    zyga
    --
    --force --nodeps --all

  • 3. Data: 2010-02-05 15:56:30
    Temat: Odp: Alior - nagabywanie na pożyczkę
    Od: "Ryba" <t...@U...onet.pl>

    Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.n
    a.com> napisał w wiadomości

    > Z jakiego numeru dzwonił?

    "Nr prywatny"

    Mieli mój numer telefonu bo przejęli mój dług od HSBC.

    Ryba

  • 4. Data: 2010-02-05 20:10:16
    Od: Marcin <n...@n...ru>

    Witam

    W dniu 2010-02-05 14:12, Ryba pisze:
> [...]
    > pożyczkę gotówkową. 8 tys chyba.
    > Ja uparcie twierdziłem, że nie potrzebuję dodatkowej gotówki

    Masz taka przewage, ze mozesz nacisnac czerwona sluchawke
    w dowolnym momencie...

    Pozdrawiam,
    Marcin