  • 11. Data: 2008-12-04 09:43:15
    Temat: Re: Alior nie wie o istnieniu dochodów z DG
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik " 666" <u...@w...eu> napisał w wiadomości
    news:gh887u$73g$1@news.wp.pl...
    > No tak, ale musiałbys podatek dochodowy zapłacić w dacie tego złozonego
    > dowolnego PIT-a.

    Nic podobnego. Co za pomysł.

    marekz

  • 12. Data: 2008-12-04 11:05:11
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-12-04, 666 <u...@w...eu> wrote:

    > No tak, ale musiałbys podatek dochodowy zapłacić w dacie tego
    > złozonego dowolnego PIT-a.

    Jakim cudem chcesz zapłacić podatek za rok który jeszcze trwa? Wróż
    jesteśi wiesz jakie będziesz miał dochody? :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 13. Data: 2008-12-04 11:14:07
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Wojciech Bancer pisze:

    > Jakim cudem chcesz zapłacić podatek za rok który jeszcze trwa? Wróż
    > jesteśi wiesz jakie będziesz miał dochody? :)

    W jaki sposób chcesz złożyć PITa za rok, który jeszcze trwa?

    --
    Liwiusz

  • 14. Data: 2008-12-04 11:25:00
    Od: Asen <a...@g...com>

    Jak okładam się cepami z HSBC.
    Najpierw zażądali oświadczenia współkredytobiorcy za ostatnie 6
    miesięcy DG.
    Wpisali sobie sumę w rubryczki, kredyt przyznali, przysłali dokumenty
    do odesłania. Odesłałem, a tu dzwoni do mnie pani, że jeszcze
    zaświadczenie o dochodach z DG współkredytobiorcy z US.
    Dzwonię do US, choć wiedziałem co będzie. Od 1.1.2008 nie ma PIT-5 i
    US może wystawić zaświadczenie o dochodach za 2007 rok, za 2008 nie,
    nawet jak przyniosę do US KPiR, to jak stwierdził pan z okienka
    "analiz nie produkujemy".
    HSBC opamiętał się, konsultantka nawet przepraszała, że wprowadziła
    mnie w błąd... ma być zaświadczenie z US o dochodach za 2007 - 17zł w
    US - wysłane do banku.
    Dzwoni konsultantka, ale na zaświadczeniu nie ma informacji o
    wpłaconych zaliczkach... - następne 17zł + kawa z wdzięczności za
    ekspres...
    Teraz się tak zastanawiam... za chwilę zadzwoni konsultantka i zapyta,
    dlaczego ten dochód z 2007 jest taki mały, na oświadczeniu był dużo
    większy...

  • 15. Data: 2008-12-04 12:01:18
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-12-04, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    [...]

    > W jaki sposób chcesz złożyć PITa za rok, który jeszcze trwa?

    No na pl.soc.prawo.podatki rozważali czy 31.12 można. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 16. Data: 2008-12-04 12:03:51
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Wojciech Bancer pisze:
    > On 2008-12-04, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > No na pl.soc.prawo.podatki rozważali czy 31.12 można. :)

    W sensie, że wysyłając pita 31 grudnia o 22:00 już wiadomo, że od
    22:00 do 24:00 żadnych zmian nie będzie?

    To i można 1 grudnia, jeśli wiadomo, że od 1 do 31 grudnia nic nowego
    nie dojdzie :)

    --
    Liwiusz