  • 141. Data: 2009-01-25 13:07:19
    Temat: Re: Alior odci?? mnie od moich pieni?dzy....
    Od: "ygreko" <...@...com>

    "xbartx" <b...@h...net> wrote in message
    news:20090125112844.3aae6848@cartel...
    On Sat, 24 Jan 2009 19:47:13 +0100
    "ygreko" <...@...com> wrote:

    > Natomiast w testera bankow kosztem wlasnego spokoju moze sie bawic
    > tylko masochista, ale o gustach sie nie dyskutuje...

    Hmmm ja mówiłem o działaniu www i to błędy w nim zawarte głównie
    zgłaszam. Jak do tej pory nie spotkało mnie ze strony Aliora nic
    niespodziewanego a tym bardziej nic z masochizmu i okolic. No może poza
    tym, że debetówka nie działa w bankomatach Eurobanku i Polbanku.

    ~~~~~~~~~~~~

    Wczesniej pisales o tym, aby kazdy uzytkownik poswiecil 1% czasu na szukanie
    bugow. I to wlasnie jest masochizm. Z wlasnej, nieprzymuszonej woli pchac
    sie do tego czegos, co nie dziala, testowac bledy, a jak cos nie zadziala w
    krytycznym momencie to po prostu sie usmiechnac.

    Sorry, nie kumam takiego zycia.
    Naprawde, wole pracowac (w szerokim znaczeniu) z profesjonalistami, a nie
    babrac sie w... blocie o nazwie alior.

  • 142. Data: 2009-01-25 13:26:04
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Sun, 25 Jan 2009 14:07:19 +0100
    "ygreko" <...@...com> wrote:

> [...]
    > nieprzymuszonej woli pchac sie do tego czegos, co nie dziala,
    > testowac bledy, a jak cos nie zadziala w krytycznym momencie to po

    Nie wiem czy zwróciłeś uwagę, ale chodziło mi o 1% czasu poświęconego
    na narzekanie i pisanie elaboratów o tym jaki to Alior jest be. Mam
    konto w Aliorze od listopada i nic dziwnego mnie jeszcze nie spotkało a
    interface www już jest jednym z lepszych w .pl jaki widziałem. A tak w
    ogóle to używasz/używałeś Aliora?

    > Sorry, nie kumam takiego zycia.
    > Naprawde, wole pracowac (w szerokim znaczeniu) z profesjonalistami, a
    > nie babrac sie w... blocie o nazwie alior.

    Hmmmm zaraz się jeszcze okaże iż Alior jest winny niżowi
    demograficznemu, wojnie w Gazie i marskości wątroby ;)
    IMO przesadzasz(cie). Przecież cała ta konkretna afera wynikła z tego,
    że ktoś chciał wypłacić pieniądze jak w banku była przerwa techniczna.
    Rozumiem iż, arafrazując niektóre zwroty z tego wątku, "psim obowiązkiem
    banku jest nie mieć żadnych przerw technicznych, bo zdeponowałem u nich
    swoje 734,50 złotych polskich do których chcę mięć dostęp nawet na
    księżycu" ;) I tak, to prawda, to jest grubo przedadzone, tak jak
    większość wypowiedzi w tym wątku!

    Xenocide

  • 143. Data: 2009-01-25 13:49:39
    Temat: Re: Alior odciął mnie od moich pieniędzy....podczas zapowiedzianej przerwy technicznej
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 25 Sty, 11:55, xbartx <b...@h...net> wrote:

    > I tutaj w sumie historia się kończy. Na stronie była informacja o
    > pracach konserwacyjnych z piątku na sobotę. Ot i cała sprawa zamknięta
    > w jednym zdaniu, a bicia piany było na cały "łyk-end" ;)

    Barto, manipulujesz. Intormacja po pierwsze nie była na stronie
    dostępnej dla wszystkich , tylko pojawiała się w momencie próby
    logowania. Nie każdy loguje się codziennie. Po drugie, co jest
    istotniejsze, info mówiło wyłącznie o niemożności LOGOWANIA sie do
    systemu w godzinach 22.00 -3.00. Niemożności logowania do systemu !!!
    Nie zaś niemożności wypłaty środkow z bankomatu, ani co śmieszniejsze,
    możliwości złożenia reklamacji w tej materii. NIe jestem
    informatykiem, mam gdzieś to, co wyprawiają z systemem, natomiast
    jestem prawnikiem i dla mnie z informacji o niemożności korzystania z
    systemu internetowego Aliora nie wynika niemoznosć wypłaty środków z
    bankomatu. Info było nieprecyzyjne i tyle, tu Alior dał ciała.

  • 144. Data: 2009-01-25 14:05:04
    Temat: Re: Alior odciął mnie od moich pieniędzy....
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sun, 25 Jan 2009 04:53:45 -0600, witek napisał(a):

    > Ale z tego nie wynika 24/7

    *Każde żądanie*.
    Banki zastrzegają sobie w regulaminach możliwości przerw technicznych,
    ale tu rozumiem nie było takowego.

    > Zresztą wyraźnie jest napisane "z uzwględniem możliwości spełnienia".

    Trzeba by obadać co SN miał na myśli ;-) mi się nie chce. Nie sądzę
    jednak, aby chodziło o sytuację "nie bo nie".

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 145. Data: 2009-01-25 14:13:09
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Sun, 25 Jan 2009 05:49:39 -0800 (PST)
    szczurwa <s...@g...com> wrote:

> [...]
    > systemu internetowego Aliora nie wynika niemoznosć wypłaty środków z
    > bankomatu. Info było nieprecyzyjne i tyle, tu Alior dał ciała.

    Ale ja niegdzie przecież nie napisałem, że Alior nie dał ciała ot
    chociażby po Twoim telefonie na partyline powinieneś takie info
    otrzymać, jakie ja otrzymałem, wtedy przynajmniej byś wiedział czy
    masz w ogóle szansę na wypłatę czy nie.
    Co do info na stronie logowania to chyba w każdym banku jest taka
    pratyka i generalnie większa szansa, iż zalogujesz się do konta niż
    odwiedzisz główną stronę banku. O fakcie widoczności lub niewidoczności
    też się przecież wypowiedziałem - też nie zwracam już na to uwagi, bo
    przerwa jest ostatnio co tydzień mniej więcej w tym samym czasie.

    Zgodzisz się jednak ze mną, iż jeżeli coś się dzieje w banku, nawet jak
    napisali, że będzie działać ok, to należałoby zachować tak zwaną zasadę
    ograniczonego zaufania.
    I tak jak napisałem prawa Murphego są nieugięte, niestety ;)

    Kiedyś w Multi wpłacałem pieniądze przez wpłatomat, kolega musiał ratę
    kredytu za coś tam spłacić i mnie poprosił. Wpłatomat wywalił error,
    Pani na pratyline przyjęła reklamację z terminem rozpatrzenia 30 dni
    (kasa wróciła po 9 czy 11 dniach, już nie pamiętam) a ja byłem, jak to
    się mówi, "goły w ryj", na szczęście była dopiero 8 rano w piątek. Kasę
    jakoś skombinowałem a bank zmieniłem.

    Xenocide

  • 146. Data: 2009-01-25 15:18:40
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    "Olgierd" <n...@n...problem> wrote in message

> [...]
    >
    > Trzeba by obadać co SN miał na myśli ;-) mi się nie chce. Nie sądzę
    > jednak, aby chodziło o sytuację "nie bo nie".

    Tu bank może się powołać na działanie siły wyższej (awaria systemów
    informatycznych). Była to zapewne awaria, ponieważ bank, mimo że
    przeprowadzał prace techniczne, najwyraźniej nie przewidział zablokowania
    możliwości wypłat gotówkowych. Trudno argumentować, że bank ODMÓWIŁ
    wypłacenia pieniędzy.

    k.

  • 147. Data: 2009-01-25 15:22:48
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    "szczurwa" <s...@g...com> wrote in message
    o.googlegroups.com...

    > Nie weryfikowali na pewno. Mój pracodawca to spółka z o.o. w której
    > mam udziały...

    Ależ nie twierdzę, że weryfikowali. Mój pracodawca jest daleko za granicą i
    na pewno nie dzwonili. Ale podać trzeba było.

    k.

  • 148. Data: 2009-01-25 16:45:40
    Od: "darkblue" <n...@n...pl>

    On Fri, 23 Jan 2009 15:12:18 -0800 (PST)
    szczurwa <s...@g...com> wrote:

    > I tutaj w sumie historia się kończy. Na stronie była informacja o
    > pracach konserwacyjnych z piątku na sobotę. Ot i cała sprawa zamknięta
    > w jednym zdaniu, a bicia piany było na cały "łyk-end" ;)
    :))))))))))))
    rotfl

    ... i brawo xbartx :) co sie nagadali i naplakali to ich. tutaj modne jest
    plucie, wskazywanie winnych, a nikt sie nie przyzna do wlasnych bledow. taka
    polaczkowa mentalnosc: kazdy winny, ale nie ja.

  • 149. Data: 2009-01-25 17:28:34
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 25 Sty, 17:45, "darkblue" <n...@n...pl> wrote:

    . taka
    > polaczkowa mentalnosc: kazdy winny, ale nie ja.

    "Polaczków" proponowałbym poszukac w kręgu najbliższej rodziny.

    EOT

  • 150. Data: 2009-01-25 20:01:24
    Od: "ygreko" <...@...com>

    On Sun, 25 Jan 2009 14:07:19 +0100
    [...]
[...]

    Przeczytaj na spokojnie swoja wypowiedz a zobaczysz, ze wlasnie ustanowiles
    nowy limit przesadzania w tym watku.