  • 51. Data: 2009-01-24 11:38:21
    Temat: Re: Alior odciął mnie od moich pieniędzy....
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    xbartx pisze:
    > Ale dobre produkty. Zresztą przekonaj się sam i wystaw im opinię :) Ile
    > to już kart przerobiłeś? A jeżeli masz dosyć to zrezygnuj i problem z
    > głowy, to jest naprawdę bardzo relaksujące, płacenie gotówką!

    Sporo przerobiłem :) Złożyłem wypowiedzenie KK Millenium i aktualnie mam
    dwie KK : Citi + Multi. Co do płacenia gotówką to ostatnio uskuteczniam
    taką formę płatności ale powoduje to konieczność latania po bankomatach
    (rozwiązaniem jest rachunek z darmowymi wypłatami ale to pociąga za sobą
    zmianę konta głównego, a więc sporo komplikacji).

    > Polbank ma najlepsze przeliczniki i cashback a zwolnienie z opłaty to po
    > prostu banał.
    > Alior ma cashback, niestety gorsze przeliczniki, www jak dojdzie, to IMO
    > będzie lepsze od mBank/Multi. No i jest polski ;)

    Po tym co się tutaj naczytałem (i nie tylko) nie mam ochoty na
    Alioro/Polbanki.

    --
    Mithos

  • 52. Data: 2009-01-24 11:42:28
    Temat: Re: Alior odci?? mnie od moich pieni?dzy....
    Od: "misza" <m...@m...misza.pl>

    Użytkownik "xbartx" <b...@h...net> napisał w wiadomości
    On Sat, 24 Jan 2009 01:53:31 -0800 (PST)
    BK <b...@g...com> wrote:

    PS Właśnie bawiłem się w zmiany limitów i znalazłem kolejnego buga -
    nie działa przełaczenie na 'limit maksymalny' tylko działa
    'limit ustawiony' (można go zmieniać jak się chce zarówno dla
    debetowej jak i kk). Ja nie mam z tym problemu egzystencjalnego
    typu: płace > wymagam > co to za wyższa kultura etc.
    Zgłoszę go przy okazji jak tylko będę miał wolną chwilę. Wystarczy,
    żeby każdy użytkownik poświęciłbym 1% czasu na szukanie bugów w www (i
    nie tylko) Aliora zamiast na narzekanie na grupie/grupach/forach i
    mielibyśmy naprawdę polski porządny bank, do którego daleko takim tuzą
    jak Citi czy HSBC ;)
    Trochę pokory i cierpliwości, bo mam wrażenie, jak
    czasami czytam niektóre posty, iż powiedzenie "Nie od razu Rzym
    zbudowano" zostało dawno zapomniane albo wręcz wyśmiane :/

    Problem jest taki, że testerom się płaci - i to nie małe pieniądze :)

  • 53. Data: 2009-01-24 11:44:04
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    Mithos pisze:

    > Preferuję pozostać przy BP. Co najwyżej szukam jakiejś sensownej
    > alternatywy dla Aquariusa.

    mam konto AQ - moje główne i jestem zadowolony, ale czarna kk AQ nie
    jest mi do niczego potrzebna (brak jakiejkolwiek wartości dodanej) i
    przewidziałem ją do kasacji w ramach programu "ograniczam liczbę
    aktywnych kk"...

    a wracając do Aliora - znowu człowiek przegrał z systemem ;-(

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 54. Data: 2009-01-24 11:45:22
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Obydwa banki mają dosyć kiepską opinię.

    ale kk Polbanku jest ok:
    1. na podpis (takie chyba preferujesz),
    2. cashback
    3. mozna rozłożyc na korzystne raty większe transakcje

    bank do bani i nie zdeponowałbym tam kasy, ale karta mi odpowiada ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 55. Data: 2009-01-24 11:45:26
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    RobertS pisze:
> [...]
    > jest mi do niczego potrzebna (brak jakiejkolwiek wartości dodanej) i
    > przewidziałem ją do kasacji w ramach programu "ograniczam liczbę

    Tyle, że tak naprawdę to takie konto nic nie oferuje szczególnego. Już
    chyba lepiej płacić 3 PLN miesięcznie i mieć darmowe wszystkie bankomaty
    lub jakieś inne przydatne rzeczy.

    > a wracając do Aliora - znowu człowiek przegrał z systemem ;-(

    Nie pierwszy i nie ostatni raz.

    --
    Mithos

  • 56. Data: 2009-01-24 11:52:49
    Od: BK <b...@g...com>

    On 24 Sty, 12:45, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    > Nie pierwszy i nie ostatni raz.
    >
    > --
    > Mithos

    Dalej nie wiemy czy przegral bo autor watku nie odpowiedzial na
    elementarne dla sprawy pytanie czy mial ustawiony limit na wyplaty z
    bankomatow i czy sie w tym limicie zmiescil ;-)

  • 57. Data: 2009-01-24 11:56:23
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Sat, 24 Jan 2009 12:42:28 +0100
    "misza" <m...@m...misza.pl> wrote:

    > Problem jest taki, że testerom się płaci - i to nie małe pieniądze :)

    Hmmm biorę udział w testowaniu kernela linuxa i nikt mi nie płaci i
    cholera jakoś żyję. Zgłaszam błędy Aliorowi, jako zwyczajny klient i też
    jakoś żyję. Cholera dokąd ten świat zmierza skoro prawie każda już
    rozmowa zaczyna, kończy, dotyczy i schodzi na temat pieniędzy :/

    Xenocide

  • 58. Data: 2009-01-24 11:58:40
    Od: BK <b...@g...com>

    On 24 Sty, 12:42, "misza" <m...@m...misza.pl> wrote:
> [...]
    > zbudowano" zostało dawno zapomniane albo wręcz wyśmiane :/

    > Problem jest taki, że testerom się płaci - i to nie małe pieniądze :)

    A to prawda - sa pewne racjonalne zasady, ktorymi powinni kierowac sie
    ludzie wybiarajac konkretne produkty.

    Debiuty w kazdej dziedzinie obarczone sa pewnym ryzykiem zwiazanym z
    wdrazaniem nowych systemow, urzadzen, pracownikow. Jak ktos nie chce
    byc narazonym na to ryzyko nie powinien sie pakowac w koszystanie z
    uslug debitanta. Podobnie jest z zakupem nowego modelu auta - zwykle
    lepiej poczekac na pierwszy lifiting ;-)

  • 59. Data: 2009-01-24 12:03:17
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Tyle, że tak naprawdę to takie konto nic nie oferuje szczególnego. Już
    > chyba lepiej płacić 3 PLN miesięcznie i mieć darmowe wszystkie bankomaty
    > lub jakieś inne przydatne rzeczy.

    ja mam wszystkie gratis i nie płacę za to ani grosza więc mi Multi
    odpowiada ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 60. Data: 2009-01-24 12:09:47
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Sat, 24 Jan 2009 12:24:08 +0100, Mithos wrote:

    > Ale jakie to ma znaczenia ?

    Raz piszesz, że dzięki punktom BP dostałeś prezenty warte kilkaset PLN, a
    kiedy indziej, że przez rok zbiera się na czajnik. Mógłbyś zdecydować się
    na jedną wersję.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki