  • 71. Data: 2009-01-24 14:23:21
    Temat: Re: Alior odciął mnie od moich pieniędzy....
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 24 Sty, 09:40, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > choćbyś na głowie stanął to takiego banku nie znajdziesz.
    > Wcześniej czy później nadziejesz sie na nieprzewidzianą sytuację.

    Ale pierwszy raz bank nie potrafi zdefiniować przyczyny problemu.
    Karta aktywna, środki na koncie są, limit dzienny niewykorzystany,
    więc co ?

  • 72. Data: 2009-01-24 14:25:45
    Od: "misza" <m...@m...misza.pl>

    Użytkownik "szczurwa" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    h.googlegroups.com...

    Limit dzienny transakcji - 5000 PLN. To samo na karcie żony.
    Wypłacałem po 5000 z obu kart. Z jednej poszły, ok. 17.00, z drugiej
    nie, ok. 22.00. Na kontach było po pięć tysięcy dostępne. Celem
    umożliwienia wieczornej wypłaty lokata O/N była wyłączona.

    Czy przypadkiem lokaty O/N trzeba wyłączyć dzień wcześniej ?

  • 73. Data: 2009-01-24 14:27:17
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 24 Sty, 09:46, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > Przede wszystkim klienta,bo to on może zostac bez kasy.

    Gdyby bank poinformował klienta z odpowiednim wyprzedzeniem, nie
    byłoby problemu...

    > Wiesz jakby napisał, że ileś tam razy pod rząd bank zawalił, to można
    > wyciągnąć wnioski, że bank sobie nie radzi.

    Zawalił w moim przypadku wiele razy, zbyt wiele, jak na dwa miesiące.

    > To nie coś zostało zawalone, tylko ty zawaliłeś robiąc przelewy w
    > ostanim możliwym momencie.

    Fakt, podpisałem umowę o kartę debetową i działałem w zaufaniu, że
    bank ją wykona. Mea culpa !

  • 74. Data: 2009-01-24 14:28:53
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 24 Sty, 10:03, BK <b...@g...com> wrote:

    > Ale tak z ciekaowsci pytanie - masz dzienny limit na karcie i
    > przekroczyles go?

    Limit dzienny 5000 PLN, żona i ja, każde. Oba limity były
    niewykorzystane, na obu kontach było pokrycie.

  • 75. Data: 2009-01-24 14:33:41
    Od: BK <b...@g...com>

    On 24 Sty, 15:28, szczurwa <s...@g...com> wrote:

    > Limit dzienny 5000 PLN, żona i ja, każde. Oba limity były
    > niewykorzystane, na obu kontach było pokrycie.

    Ups ;-) To cos sie spsulo :)

  • 76. Data: 2009-01-24 14:34:51
    Od: BK <b...@g...com>

    On 24 Sty, 15:23, szczurwa <s...@g...com> wrote:

    > Ale pierwszy raz bank nie potrafi zdefiniować przyczyny problemu.
    > Karta aktywna, środki na koncie są, limit dzienny niewykorzystany,
    > więc co ?

    Ewentualnie problem mogl miec Euronet a nie Bank.

  • 77. Data: 2009-01-24 14:53:14
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "szczurwa" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    > Fakt, podpisałem umowę o kartę debetową i działałem w zaufaniu, że
    > bank ją wykona. Mea culpa !

    Teraz powinieneś jeszcze tylko przeprosić bank! :DDD

    I obiecać, że to był ostatni raz!

    marekz

  • 78. Data: 2009-01-24 14:56:51
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "BK" <b...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    > Ups ;-) To cos sie spsulo :)

    Musi to być chyba coś z tym o/n. Ciekawe czy 2500,00 by się dało wypłacić,
    nie mam siły czytać całego wątku, nie wiem czy autor próbował.

    marekz

  • 79. Data: 2009-01-24 14:58:10
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 24 Sty, 10:30, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > jak widzisz nie wszyscy to rozumieją.
    > wg nich, ilość dystrubutorów powinna się 1 listopada zwiększyć dwa razy,
    > bo przecieć ONI MUSZĄ zatankować. "Ja płacę ja wymagam". A jak nie to
    > będę tupał nóżką.

    Porównanie w stosunku do hecy z Aliorem jest wyjątkowo nietrafione.
    Byłoby adekwatne, gdyby WSZYSTKIE stacje w dniu 1 listopada odmówiły
    zatankowania paliwa, pomimo tego, że paliwo mają w zbiornikach. Na
    marginesie, nigdy w tym dniu nie zabrakło mi paliwa, zadna też stacja
    nie została zamknięta z powodu jego braku. Zawsze były przygotowane do
    wzmożonego ruchu. Bez urazy, Ty naprawdę tkwisz jeszcze w Peerelu...

  • 80. Data: 2009-01-24 15:01:20
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 24 Sty, 10:43, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > Też należysz do grupy, która rachunki opłaca w ostatnim możliwym dniu,
    > skoro ma dwa tygodnie lub więcej na ich zapłacenie?

    Czytałeś dokładnie i ze zrozumieniem mój post ? Czy może też należysz
    do tej rzeszy 90% obywateli nie rozumiejacych treści środków masowego
    przekazu ? Debet zrobiłem w piątek i w piątek, korzystając e środków w
    Aliorze, chciałem go spłacić. Do 9.00 rano w piątek nie wiedziałem
    jeszcze, że debet powstanie.