-
1. Data: 2013-08-01 21:05:44
Temat: Alior odpowiedzial na "niedyskrecje"
Od: neoniusz <n...@j...org>
No wiec po pelnych 5 tygodniach (przyszla tydzien temu, nie logowalem
sie i nie zauwazylem) mam odpowiedz na moja reklamacje odnosnie
"poinformowania o saldzie bez weryfikacji".
"Szanowny Panie,
W odpowiedzi na reklamację, prosimy o przyjęcie następujących wyjaśnień.
Z zaniepokojeniem przyjęliśmy informację o zachowaniu naszego Pracownika
z Oddziału [...]. Podkreślamy, że udzielenie Panu informacji o wysokości
salda rachunku bez przeprowadzenia pełnej weryfikacji danych osobowych
jest niedopuszczalne. O zaistniałej sytuacji został poinformowany
bezpośredni przełożony Doradcy oraz Dyrektor Regionu. Zapewniamy, że
zdarzenie to będzie miało wymierny wpływ na ocenę pracy Bankiera.
Bezpieczeństwo danych naszych Klientów oraz zgromadzonych przez nich
środków jest dla nas sprawą priorytetową, tym bardziej jesteśmy
zbulwersowani opisaną przez Pana sytuacją.
W tym miejscu pragniemy bardzo Pana przeprosić za zachowanie naszego
Pracownika. Zapewniamy, że dołożymy wszelkich starań, by podobne
sytuacje nie miały nigdy więcej miejsca. Wyrażamy nadzieję, że zdarzenie
to nie wpłynie negatywnie na dalszą współpracę z Alior Bank S.A.
Z poważaniem
[...]
Specjalista ds. Reklamacji
i Skarg
Zespół Reklamacji i Skarg
Departament Operacji
Alior Bank S.A."
To moze nie wplynie negatywnie, ale ciagle psucie TOiP juz raczej tak.
-
2. Data: 2013-08-01 21:12:43
Temat: Re: Alior odpowiedzial na "niedyskrecje"
Od: DanW <m...@w...pl>
W dniu 2013-08-01 21:05, neoniusz pisze:
> No wiec po pelnych 5 tygodniach (przyszla tydzien temu, nie logowalem
> sie i nie zauwazylem) mam odpowiedz na moja reklamacje odnosnie
> "poinformowania o saldzie bez weryfikacji".
>
> "Szanowny Panie,
> W odpowiedzi na reklamację, prosimy o przyjęcie następujących wyjaśnień.
> Z zaniepokojeniem przyjęliśmy informację o zachowaniu naszego Pracownika
> z Oddziału [...]. Podkreślamy, że udzielenie Panu informacji o wysokości
> salda rachunku bez przeprowadzenia pełnej weryfikacji danych osobowych
> jest niedopuszczalne. O zaistniałej sytuacji został poinformowany
> bezpośredni przełożony Doradcy oraz Dyrektor Regionu. Zapewniamy, że
> zdarzenie to będzie miało wymierny wpływ na ocenę pracy Bankiera.
> Bezpieczeństwo danych naszych Klientów oraz zgromadzonych przez nich
> środków jest dla nas sprawą priorytetową, tym bardziej jesteśmy
> zbulwersowani opisaną przez Pana sytuacją.
> W tym miejscu pragniemy bardzo Pana przeprosić za zachowanie naszego
> Pracownika. Zapewniamy, że dołożymy wszelkich starań, by podobne
> sytuacje nie miały nigdy więcej miejsca. Wyrażamy nadzieję, że zdarzenie
> to nie wpłynie negatywnie na dalszą współpracę z Alior Bank S.A.
>
> Z poważaniem
> [...]
> Specjalista ds. Reklamacji
> i Skarg
> Zespół Reklamacji i Skarg
> Departament Operacji
> Alior Bank S.A."
>
> To moze nie wplynie negatywnie, ale ciagle psucie TOiP juz raczej tak.
Ale pracownikowi, który w dobrej wierze podał Ci w danej chwili
informację nie będzie już tak wesoło
-
3. Data: 2013-08-01 21:27:57
Temat: Re: Alior odpowiedzial na "niedyskrecje"
Od: neoniusz <n...@j...org>
W dniu 01.08.2013 21:12, DanW pisze:
> Ale pracownikowi, który w dobrej wierze podał Ci w danej chwili
> informację nie będzie już tak wesoło
Wez sobie znajdz watek "Upadek obyczajow w Aliorze" i zobacz te dobra wiare.
-
4. Data: 2013-08-01 22:24:34
Temat: Re: Alior odpowiedzial na "niedyskrecje"
Od: DanW <m...@w...pl>
W dniu 2013-08-01 21:27, neoniusz pisze:
> W dniu 01.08.2013 21:12, DanW pisze:
>> Ale pracownikowi, który w dobrej wierze podał Ci w danej chwili
>> informację nie będzie już tak wesoło
>
> Wez sobie znajdz watek "Upadek obyczajow w Aliorze" i zobacz te dobra
> wiare.
Alior faktycznie nie ma najlepszych notowań na forum, pisałem tak
ogólnie o pracownikach banków. Kiedyś Pani z BZWBK nie powiedziała mi
wprost salda ale jak zapytałem czy wpłynęły środki to usłyszałem "aha" -
niby nic a jak się jest bez dostępu do neta to było bezcenne :)