  • 1. Data: 2010-01-29 09:07:53
    Temat: Alior - opłaty za KK
    Od: neon <l...@m...pl>

    Czy przelewy z KK wliczają się do kwoty zwalniającej z opłaty za
    odnowienie karty ?

    Mam KK aliora z datą ważności 02/2010 i na razie żadnych opłat nie
    pobrali. Kiedy ewentualnie można się tego spodziewać ? Dostałem już nową
    kartę, ale jeszcze jej nie aktywowałem.

  • 2. Data: 2010-01-29 18:56:12
    Temat: Re: Alior - opłaty za KK
    Od: PP <n...@n...pl>

    W dniu 2010-01-29 10:07, neon pisze:
> [...]
    >
    > Mam KK aliora z datą ważności 02/2010 i na razie żadnych opłat nie
    > pobrali. Kiedy ewentualnie można się tego spodziewać ? Dostałem już nową

    a ile wczesniej przyslali nowa karte? ktorego stycznia dostales?