  • 1. Data: 2008-12-15 16:50:59
    Temat: [Alior] oprocentowanie ROR
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Dziś przy okazji składania reklamacji w CF mBanku otworzyłem sobie rachunek
    w PLN w Aliorze.

    Zastanawia mnie jednak to, że w miejscu "oprocentowanie na dzień podpisania
    umowy" na umowie mam wpisaną kreskę i konsekwentnie w internecie też widzę
    oprocentowanie rachunku 0%, a powinno być zgodnie z tabelą 0,10%. Czy to
    nowy ficzer czy tez jest to winą zerowego salda rachunku? Jak macie u
    siebie?

    Nazwa tego rachunku na umowie (w rubryce wariant rachunku) brzmi u mnie:
    "Rachunek ROR Konto Free", przyznam, że fajnie, choć takiej nazwy nie widzę
    w TOiP.

    marekz

  • 2. Data: 2008-12-15 19:11:39
    Temat: Re: [Alior] oprocentowanie ROR
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 15 Dec 2008 17:50:59 +0100, MarekZ napisał(a):

    > Dziś przy okazji składania reklamacji w CF mBanku otworzyłem sobie
    > rachunek w PLN w Aliorze. (...)

    Przeczytali na grupie, że na nich narzekach i krytykujesz to Ci założyli
    'specjalny' rachunek ;)

    PS U mnie jest od początku:
    'Oprocentowanie rachunku 0,10%'

    Xenocide

  • 3. Data: 2008-12-15 20:08:06
    Temat: Re: oprocentowanie ROR
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 15 Gru, 17:50, "MarekZ" <m...@i...pl> wrote:
> [...]
    > "Rachunek ROR Konto Free", przyznam, że fajnie, choć takiej nazwy nie widzę

    U mnie nie ma nic, ale naliczają 0,10 %. Tak więc chyba spoko...

  • 4. Data: 2008-12-15 20:50:38
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    pon, 15 gru 2008 o 17:50 GMT, MarekZ napisał(a):

> [...]
    > oprocentowanie rachunku 0%, a powinno być zgodnie z tabelą 0,10%. Czy to
    > nowy ficzer czy tez jest to winą zerowego salda rachunku? Jak macie u

    Jak otworzylem sobie drugi ROR, to mialem poczatkowo 0%, oraz puste miejsce
    przy sposobie dostarczania wyciagow, nie wiem dkladnie kiedy, ale na 2 czy
    3 dzien juz bylo wszystko "w normie"

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@g...com ][ brzezi:~# uptime ]
    [ Ekg: #3781111 ][ 21:49:43 up 13 days, 21:36, 4 users, ]

  • 5. Data: 2008-12-16 09:47:26
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:gi61nn$avm$1@srv.cyf-kr.edu.pl, *MarekZ* wrote:
> [...]
    > zgodnie z tabelą 0,10%. Czy to nowy ficzer czy tez jest to winą
    > zerowego salda rachunku? Jak macie u siebie?

    Tez mam kreske na wniosku.
    moze to kwestia ze ja umowe ramowa podpisywalem duzo wczesniej a otwieranie
    rachunku poszlo w 3 minuty, bo bank juz wszsytkie dane mial?
    Moze jak sie przez net, albo wszystko od razu podpisuje to wpisuja
    "niekreske".

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 6. Data: 2008-12-17 02:20:52
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "szczurwa" a...@a...goo
    glegroups.com

    > "Rachunek ROR Konto Free", przyznam, że fajnie, choć takiej nazwy nie widzę

    : U mnie nie ma nic, ale naliczają 0,10 %. Tak więc chyba spoko...

    Spoko... Bank BZ WBK... Rachunek ROR... Pamięć RAM... Artykuły AGD...

    Poza tym... Kto dziś na RORze trzyma pieniądze? :)
    Albo inaczej -- co mi po tym, że Nordea zaksięguje
    natychmiast makulaturę wpłaconą za pomocą wpłatomatu?
    0.1 czy zero -- co za różnica?!

    A tak poważniej... Złotówka równiuteńka spada...
    Chyba można narysować śliczną prostą wstępowania
    euro wyrażonego złotówką... Można (jak na razie)
    doskonale (bez obliczeń i bez rozkładających się
    studentów czy innych Gausów) wywróżyć ;) wartość
    euro wyrażoną złotówkami i datą/czasem...

    Czy w tej sytuacji jakiekolwiek opromilowanie konta złotówkowego ma jakikolwiek
    sens?!
    Euro spadnie po świętach? Po szale (i szalikach) świątecznych zakupów? :) Wątpię...
    Zawsze byłem człowiekiem słabej wiary...
    Nie bierzcie ze mnie przykładu... (z Mille)
    Dla mnie te opromilowania są tylko sportem...
    Pieniądze zamierzam upuścić, kupując samochód...
    I obawiam się, że mam właśnie ostatnie dni na kupno po ,,dzisiejszej'' cenie...
    Później już tylko może być drożej i drożej...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2008-12-17 16:04:22
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    napisał w wiadomości news:gib7gk$cic$1@inews.gazeta.pl...

    > Poza tym... Kto dziś na RORze trzyma pieniądze? :)

    Ja.

    > Czy w tej sytuacji jakiekolwiek opromilowanie konta złotówkowego ma
    > jakikolwiek sens?!

    Ma.

    marekz

  • 8. Data: 2008-12-17 17:33:52
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "MarekZ" gib7nv$uj7$...@s...cyf-kr.edu.pl

    > Ja.

    Ja -- będziesz szprechał za jakiś czas. ;)

    sens?!

    > Ma.

    Twoim zdaniem euro spadnie względem złotówki czy może nie spadnie, ale należy być
    patriotą? :)

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 9. Data: 2008-12-17 21:01:39
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    napisał w wiadomości news:gibfg7$i2f$1@inews.gazeta.pl...

    > Twoim zdaniem euro spadnie względem złotówki czy może nie spadnie, ale
    > należy być patriotą? :)

    Moim zdaniem nie spadnie, ma nawet jeszcze potencjał do wzrostu, ale wróżki
    są na grupie sąsiednniej w hierarchii pl.

    marekz

  • 10. Data: 2008-12-18 17:31:38
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "MarekZ" gibp5f$doh$...@s...cyf-kr.edu.pl

    patriotą? :)

    > Moim zdaniem nie spadnie, ma nawet jeszcze potencjał do wzrostu, ale wróżki są na
    grupie sąsiednniej w hierarchii pl.

    To są nieprofesjonalne... Amatorszczyzna zwykła...
    (ale czasami trafiają -- na przykład płeć dziecka
    potrafią podać z zaskakującą trafnością, bo aż 50%)

    Skoro euro pnie się q górom i szczytom, lokowanie w złotówkę jest przejawem
    patriotyzmu!!!

    --