  • 1. Data: 2011-08-17 02:59:28
    Temat: Alior-oszczednosciowe-4.35%
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Nie wiem czy bylo, ale daje 4.35% na oszczednosciowym, czyli powyzej
    Getinow, Meritum, Eurobanku.

  • 2. Data: 2011-08-17 09:04:11
    Temat: Re: Alior-oszczednosciowe-4.35%
    Od: Bułgar <b...@g...com>

    To miłe zaskoczenie, chociaż mi to umknęło i budżet państwa wzbogacił
    się o 3 złote.
    Szkoda, że tylko 2 rachunki można otworzyć...

  • 3. Data: 2011-08-18 01:28:03
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Wed, 17 Aug 2011 04:59:28 +0200, Krzysztof napisał(a):

    > Nie wiem czy bylo, ale daje 4.35% na oszczednosciowym, czyli powyzej
    > Getinow, Meritum, Eurobanku.

    A mnie dzisiaj zaatakowało "proszę czekać, będzie rozmowa" z KB. Dają
    firmom 4.5% na oszczędnościowym, na tym rynku dość ciekawa oferta.
    Oczywiście "zapraszamy do oddziału podpisać umowę", więc prawdopodobnie
    jest w tym jakiś piękny hak (pominąwszy obowiązek lania 2.5k/mies.).

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl