  • 1. Data: 2008-12-16 12:36:00
    Temat: Alior - po miesiacu od wniosku o KK
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Powoli mija miesiąc od złożenia przeze mnie wniosku o KK
    (złożyłem pierwszego dnia). Dzisiaj zadzwoniła do mnie
    'bankierka', że poza wcześniej ustalonymi dokumentami
    (czyli: 3 wyciągi z przenoszonych kart, PIT za zeszly rok,
    zaświadczenia o niezaleganiu z ZUS i US, wyciąg z KPiR
    - to i tak jest dużo, ale już niech im będzie) mam przynieść
    im jeszcze potwierdzenie z banku, z którego przenoszę kartę,
    że ją spłacam regularnie - bo nie widać tej karty w BIK).
    Tak jakby takiej informacji nie mogli wyczytać z wyciągów,
    które im zostawiłem. TRAGEDIA!

    a.

  • 2. Data: 2008-12-16 12:44:44
    Temat: Re: Alior - po miesiacu od wniosku o KK
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Wemif" <w...@a...pl> napisał w wiadomości

    > (czyli: 3 wyciągi z przenoszonych kart, PIT za zeszly rok,
    > zaświadczenia o niezaleganiu z ZUS i US, wyciąg z KPiR

    Co to jest "wyciąg z KPiR"? Sam robiłeś, czy może "na formularzu"? Dałes im
    dane kontrahentów (prawdziwe lub wirtualne)? :-)

    Co do samej taktyki Aliora, obstawiam, że nie mają depozytów i w związku z
    tym nie są w stanie otworzyć wyższej ilości limitów kredytowych, może stąd
    te sztuczne utrudnienia.

    marekz

  • 3. Data: 2008-12-16 12:57:21
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    MarekZ <m...@i...pl> wrote:

    > Co to jest "wyciąg z KPiR"? Sam robiłeś, czy może "na formularzu"? Dałes im
    > dane kontrahentów (prawdziwe lub wirtualne)? :-)

    Źle się wyraziłem. Zestawienia miesięczne (sumy) przychód/koszty
    z pierwszych 3 kwartałów tego roku.

    > Co do samej taktyki Aliora, obstawiam, że nie mają depozytów i w związku z
    > tym nie są w stanie otworzyć wyższej ilości limitów kredytowych, może stąd
    > te sztuczne utrudnienia.

    Może. Zdecydowanie wygląda to tak jakby chcieli na każdym kroku
    klientowi utrudnić/obrzydzić wydanie karty.

    Ciekawe czy ktoś poza Olgierdem KK już dostał? :)

    a.

  • 4. Data: 2008-12-16 12:59:44
    Od: "Wiking" <w...@w...pl>

    Użytkownik "MarekZ" <m...@i...pl>

    > Co do samej taktyki Aliora, obstawiam, że nie mają depozytów i w związku z
    > tym nie są w stanie otworzyć wyższej ilości limitów kredytowych, może stąd
    > te sztuczne utrudnienia.

    To w takim razie miejsce takiego banku jest na wysypisku smieci!

    PS. Po tym co w piatek zobaczylem w Alior Banku to nawet
    bym im zlotowki nie powierzyl. :)

  • 5. Data: 2008-12-16 13:12:23
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > że ją spłacam regularnie - bo nie widać tej karty w BIK).
    > Tak jakby takiej informacji nie mogli wyczytać z wyciągów,

    napisz im, że bank w którym miałeś kartę nie wystawia takich zaświadczeń
    oraz że wszystkie dane (spłata, obroty itp...) są wyszczególnione na
    dostarczonych zestawieniach transakcji ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2008-12-16 13:12:32
    Od: "jurek.news" <j...@g...pl>

    MarekZ pisze:

    > Co do samej taktyki Aliora, obstawiam, że nie mają depozytów i w związku
    > z tym nie są w stanie otworzyć wyższej ilości limitów kredytowych, może
    > stąd te sztuczne utrudnienia.

    W takim razie mi powinni dać, wnioskowałem o KK z limitem mniejszym, niż
    moje depozyty u nich :-). Powinienem mieć pierwszeństwo, chyba że jestem
    jedynym, który trzyma tam więcej niż 100 zł z konkursu i po prostu za
    mój depozyt KK dostał Olgierd :-)))) a ja dostanę kartę, jak kolejna
    osoba wpłaci tam jakąś kasę....
    Złożyłem wniosek o KK (w oddziale, papierowy) 28 listopada, do dzisiaj
    nikt się ze mną nie skontaktował - pani "opiekunka rachunku"
    powiedziała, że ktoś do mnie zadzwoni....

  • 7. Data: 2008-12-16 13:19:19
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    > Może. Zdecydowanie wygląda to tak jakby chcieli na każdym kroku
    > klientowi utrudnić/obrzydzić wydanie karty.
    >
    > Ciekawe czy ktoś poza Olgierdem KK już dostał? :)

    Zwróć uwagę, że Olgierd tam brał symboliczny limit, więc jak ktoś wnioskuje
    o niski limit i wykaże się cierpliwością to może losowo niektórym wydają. Ja
    spasowałem na etapie żądania bliżej niesprecyzowanych "dokumentów
    finansowych" przy procedurze przenosinowej. :-)

    Alior ma bardzo wysoko oprocentowane kredyty, więc może chcą zachować trochę
    swoich skromnych możliwości dla tych produktów,anie rzucać wszystko na
    potencjalnie mniej dochodowe karty.

    marekz

  • 8. Data: 2008-12-16 13:20:11
    Od: Tomasz Bątor <m...@k...pl>

    On 12/16/2008 01:57 PM, Wemif wrote:
    > Może. Zdecydowanie wygląda to tak jakby chcieli na każdym kroku
    > klientowi utrudnić/obrzydzić wydanie karty.
    >
    > Ciekawe czy ktoś poza Olgierdem KK już dostał? :)

    Ja dostałem :). Nowa (bez przenoszenia), bez jakichś oficjalnych papierów, i poza
    jednym małym potknięciem poszło
    całkiem gładko i miło. Tylko ten podgląd przez internet tragiczny...

    t.

  • 9. Data: 2008-12-16 13:30:31
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Tue, 16 Dec 2008 14:20:11 +0100, Tomasz Bątor napisał(a):

    > Ja dostałem . Nowa (bez przenoszenia), bez jakichś oficjalnych papierów,
    > i poza jednym małym potknięciem poszło całkiem gładko i miło. Tylko ten
    > podgląd przez internet tragiczny...

    A wiecie jaki jest plus takiej karty? Śmiga w terminalu aż miło, aż
    ekspedientki się dziwią ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 10. Data: 2008-12-16 15:19:32
    Od: k...@o...pl

    On 16 Gru, 14:30, Olgierd <n...@r...org> wrote:

    > A wiecie jaki jest plus takiej karty? Śmiga w terminalu aż miło, aż
    > ekspedientki się dziwią ;-)
    znaczy, nawiązując do innego postu, bez autoryzacji?
    Zawsze?

    Tak przy okazji jakie kursy walut stosuje alior oraz gdzie można je na
    ich stronie znaleźć i dlaczego tak trudno ?