  • 21. Data: 2008-12-17 10:03:37
    Temat: Re: Alior - po miesiacu od wniosku o KK
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Wed, 17 Dec 2008 09:42:48 +0000, Wemif napisał(a):

    > W ogóle przenoszenie kart w momencie gdy trzeba i tak przynosić
    > wszystkie inne zaświadczenia to co to za przenoszenie? Przecież to się
    > niczym nie różni od wyrabiania nowej karty!

    Mi by się w ogóle odechciało takiej drogi przez mękę. Chyba mam fuksa, że
    udało mi się szybko sprawę załatwić -- ale dziś by mi się jednak nie
    chciało...

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 22. Data: 2008-12-17 10:17:37
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Olgierd <n...@r...org> wrote:

    > Mi by się w ogóle odechciało takiej drogi przez mękę. Chyba mam fuksa, że
    > udało mi się szybko sprawę załatwić -- ale dziś by mi się jednak nie
    > chciało...

    Już straciłem na to tyle czasu, że teraz nie warto mi odpuszczać. Ale gdybym
    od razu wiedział co ten bank będzie sobie wymyślał to bym w ogóle tam nie
    wszedł.

    a.

  • 23. Data: 2008-12-17 11:04:22
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 16 Dec 2008 15:52:56 +0000, Wemif napisał(a):

    > To nie wszystko, zapomniałem jeszcze o jednym. Dzisiaj pani 'bankierka'
    > poinformowała mnie, że potrzebna jest jeszcze zgoda żony.
    >
    > Co jeszcze wymyślą?

    No na pewno jeszcze zaświadczenie, że ta karta jest Panu naprawdę
    potrzebna!

    Xenocide

  • 24. Data: 2008-12-17 11:53:24
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Wemif" <w...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Już straciłem na to tyle czasu, że teraz nie warto mi odpuszczać. Ale
    > gdybym
    > od razu wiedział co ten bank będzie sobie wymyślał to bym w ogóle tam nie
    > wszedł.

    Miejmy nadzieję, że rynek ich zweryfikuje.

    Nie macie wrażenia, że ten bank wydaje mega-kasę na reklamy (w porównaniu do
    innych banków)? Zarówno w TV jak i w internecie. Jak jest w prasie nie wiem,
    bo nie czytuję.

    marekz

  • 25. Data: 2008-12-17 12:08:14
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Wed, 17 Dec 2008 12:53:24 +0100, MarekZ napisał(a):

    > Nie macie wrażenia, że ten bank wydaje mega-kasę na reklamy (w
    > porównaniu do innych banków)? Zarówno w TV jak i w internecie. Jak jest
    > w prasie nie wiem, bo nie czytuję.

    W prasie jest tak samo.
    Co ciekawsze cały motyw reklamowy to jedno wielkie jumanie z takiej
    durnej czeskiej bajki "Pan Tau".

  • 26. Data: 2008-12-17 15:39:40
    Od: Bungiel <d...@g...com>

    On Dec 16, 4:52 pm, w...@a...pl (Wemif) wrote:

    > Co jeszcze wymyślą?

    Pozytywna opinia proboszcza
    :)

  • 27. Data: 2008-12-18 12:34:55
    Od: "T.F." <t...@u...wp.pl>

    "Wemif" ...

    > Co jeszcze wymyślą?

    'stosunek do sluzby wojskowej'

    --
    T.F.

  • 28. Data: 2008-12-18 20:15:24
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:gidg1k$rdp$1@inews.gazeta.pl, *T.F.* wrote:
    > "Wemif" ...

    > 'stosunek do sluzby wojskowej'

    Przerabialem to u nich :-)
    przy pierwszej wizycie stwierdzili zebym przyniosl ksiazeczke wojskowa...
    Jak ja juz odnalazlem w domu to nastepnego dnia pani sobie laskawie
    przypomniala ze jak >28lat to bez znaczenia i nie potrzeba ...

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 29. Data: 2008-12-18 22:09:25
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    darnok wrote:

> [...]
    > Jak ja juz odnalazlem w domu to nastepnego dnia pani sobie laskawie
    > przypomniala ze jak >28lat to bez znaczenia i nie potrzeba ...

    Czy mi się wydaje, czy w tym kraju przypadkiem nie ma już w ogóle
    poboru, niezależnie od wieku?

    --
    MiCHA

  • 30. Data: 2008-12-18 22:16:19
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    czw, 18 gru 2008 o 23:09 GMT, Przemyslaw Kwiatkowski napisał(a):

    > Czy mi się wydaje, czy w tym kraju przypadkiem nie ma już w ogóle
    > poboru, niezależnie od wieku?

    Jest, tylko ze zawieszony

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@g...com ][ Do lekarza przychodzi baba z ]
    [ Ekg: #3781111 ][ workiem papieru toaletowego na plecach. ]