  • 1. Data: 2011-01-10 09:33:28
    Temat: Alior - podwójny ZUS dzisiaj?
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    Nie wiem, czy to ja coś sp*.* czy Alior, ale w historii mam dwa
    obciążenia składką na ubezpieczenie zdrowotne, choć tylko 1 SMS
    potwierdzałem i tylko jedno zlecenie widzę na liście zleceń.
    Bank wyjaśnia (czekam na telefon).

    Jakiś pomysł?
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 2. Data: 2011-01-10 14:11:55
    Temat: Re: Alior - podwójny ZUS dzisiaj?
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Mon, 10 Jan 2011 10:33:28 +0100, Jarek Andrzejewski

    >Nie wiem, czy to ja coś sp*.* czy Alior, ale w historii mam dwa

    Wygląda na to, że jednak dwa zleciłem. Całe szczęście, że to ZUS za
    siebie, to i odkręcania mniej.

  • 3. Data: 2011-01-10 14:39:00
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > On Mon, 10 Jan 2011 10:33:28 +0100, Jarek Andrzejewski

    > Wygląda na to, że jednak dwa zleciłem. Całe szczęście, że to ZUS za
    > siebie, to i odkręcania mniej.

    A jak z tymi smsami było?

    --
    Liwiusz

  • 4. Data: 2011-01-10 14:49:38
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Mon, 10 Jan 2011 15:39:00 +0100, Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    >A jak z tymi smsami było?

    Ponoć jeden zaakceptowałem w październiku (nie pamiętam, ale możliwe),
    a drugi w grudniu - jednocześnie zlecając utworzenie zaufanego
    odbiorcy - stąd jeden SMS obciążający.

  • 5. Data: 2011-01-10 15:41:56
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Ponoć jeden zaakceptowałem w październiku (nie pamiętam, ale możliwe),
    > a drugi w grudniu - jednocześnie zlecając utworzenie zaufanego
    > odbiorcy - stąd jeden SMS obciążający.

    Za mojej młodości byłem na obozie harcerskim. Ktoś rzucił w kogoś
    patykiem. Potem wszyscy wmawiali jednej osobie, że to ona zrobiła, choć
    to nie była prawda. Po pół dnia osoba ta to uwierzyła, i nawet zaczęła
    przepraszać poszkodowanego :)

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2011-01-10 17:15:17
    Od: Sławomir Szyszło <s...@C...pl>

    Dnia Mon, 10 Jan 2011 15:11:55 +0100, Jarek Andrzejewski <p...@g...com>
    wklepał(-a):

    >On Mon, 10 Jan 2011 10:33:28 +0100, Jarek Andrzejewski

    >Wygląda na to, że jednak dwa zleciłem. Całe szczęście, że to ZUS za
    >siebie, to i odkręcania mniej.

    A nie odświeżyłeś przypadkiem strony podczas wykonywania przelewu? Mi się
    przypadkiem nacisnęło "Odśwież" podczas gdy kręciło się to magiczne kółeczko. I
    przelew poszedł dwa razy (zaufany). Dobrze, że na moje konto. :)

    --
    Sławomir Szyszło

  • 7. Data: 2011-01-10 18:21:04
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> dared to write:

> [...]
    > patykiem. Potem wszyscy wmawiali jednej osobie, że to ona zrobiła, choć
    > to nie była prawda. Po pół dnia osoba ta to uwierzyła, i nawet zaczęła

    Gorzej. Prosty eksperyment pokazał, że przy odpowiednim wmawianiu i nacisku grupy
    znakomita większość ludzi jest w stanie uwierzyć, że z dwóch narysowanych kresek ta
    krótsza jest... dłuższa. Nawet będą przekonywać innych!

    Może dlatego niektóre firmy tyle wydają na reklamę...

    k.