  • 1. Data: 2009-01-05 21:08:24
    Temat: Alior - przelewy z karty - są już?
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    Tak z czystej ciekawości... po podobno od początku roku miały być... i
    koledze Olgierdowi pewnie się już wino z przeprosin kończy... są już
    dostępne przelewy z karty Aliora czy nadal wdrażają?

    Szymon

  • 2. Data: 2009-01-05 21:24:25
    Temat: Re: Alior - przelewy z karty - są już?
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 5 Sty, 22:08, "Szymon" <n...@o...pl> wrote:
> [...]
    > koledze Olgierdowi pewnie się już wino z przeprosin kończy... są już
    > dostępne przelewy z karty Aliora czy nadal wdrażają?

    Też jestem ciekaw. 28.11.2008 złożyłem wniosek okatrę, miała byc
    jeszcze przed świętami....

  • 3. Data: 2009-01-05 23:42:58
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Też jestem ciekaw. 28.11.2008 złożyłem wniosek okatrę, miała byc
    > jeszcze przed świętami....

    nie wspominali, że przed Wielkanocą? masz jeszcze szansę ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2009-01-06 08:05:32
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 05 Jan 2009 22:08:24 +0100, Szymon napisał(a):

    > Tak z czystej ciekawości... po podobno od początku roku miały być... i
    > koledze Olgierdowi pewnie się już wino z przeprosin kończy... są już
    > dostępne przelewy z karty Aliora czy nadal wdrażają?

    Nie ma ;)
    To co jest w internecie dziś wygląda podobnie jak miesiąc temu.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 5. Data: 2009-01-06 10:54:46
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 06 Jan 2009 08:05:32 +0000, Olgierd napisał(a):

    > Nie ma
    > To co jest w internecie dziś wygląda podobnie jak miesiąc temu.

    Ale: puściłem spłatę karty dziś rano (pierwszą sesją mBanku) i już jest
    zaksięgowana.
    Myślę, że jak dograją sprawę serwisu internetowego to będzie naprawdę
    niezła oferta.

  • 6. Data: 2009-01-06 17:16:08
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 6 Sty, 00:42, RobertS <b...@x...pl> wrote:

    > nie wspominali, że przed Wielkanocą? masz jeszcze szansę ;-)
    >
    > --
    > pozdrawiam
    > RobertS

    Ja już powoli, Robercie, tracę nadzieję....Miała być przed Świętami,
    nie powiedzieli tylko którego roku ;-)

  • 7. Data: 2009-01-06 18:55:01
    Temat: Re: Alior - przelewy z karty - s? ju??
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Szymon <n...@o...pl> wrote:
    > Tak z czystej ciekawo?ci... po podobno od pocz?tku roku mia?y by?... i

    Przed chwilą dzwoniłem na infolinię, obiecują, że w ciągu dwóch
    tygodni powinno być.

    a.

  • 8. Data: 2009-01-06 19:08:16
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Wemif" <w...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Przed chwilą dzwoniłem na infolinię, obiecują, że w ciągu dwóch
    > tygodni powinno być.

    Zadzwoniłem i ja. Od 12 stycznia można otwierać rachunki maklerskie. No
    zobaczymy.

    marekz

  • 9. Data: 2009-01-07 16:14:47
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 6 Sty, 20:08, "MarekZ" <m...@i...pl> wrote:

    > Zadzwoniłem i ja. Od 12 stycznia można otwierać rachunki maklerskie. No
    > zobaczymy.
    >
    > marekz

    Chyba nie zaryzykuję..;-)

  • 10. Data: 2009-01-07 17:17:50
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "szczurwa" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    d.googlegroups.com...
    On 6 Sty, 20:08, "MarekZ" <m...@i...pl> wrote:

    > Zadzwoniłem i ja. Od 12 stycznia można otwierać rachunki maklerskie. No
    > zobaczymy.
    >
    > marekz

    Projektowane prowizje bez rewelacji. Opłaty za notowanie takżezbliżone do
    standardowych.

    marekz