  • 21. Data: 2009-01-20 13:01:54
    Temat: Re: Alior - przelewy z karty - są już?
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 20 Jan 2009 12:59:30 +0000, Olgierd napisał(a):

    > Uprzejmie informuję, że przelewy z karty już są w internecie ;-) Właśnie
    > nastawiłem jedną sztukę, testowo, zobaczymy jak będzie z opłatą

    Działa też już zestawienie transakcji, natomiast nadal nie ma wyciągu w
    internecie.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 22. Data: 2009-01-20 13:27:10
    Od: BK <b...@g...com>

    On 20 Sty, 14:01, Olgierd <n...@n...problem> wrote:

    > Działa też już zestawienie transakcji, natomiast nadal nie ma wyciągu w
    > internecie.
    >
    > --
    > pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    > Lege Artishttp://olgierd.bblog.pl

    A jak przelew? :P

  • 23. Data: 2009-01-20 13:49:03
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    wto, 20 sty 2009 o 14:27 GMT, BK napisał(a):

    > A jak przelew? :P

    Ja rowniez potwierdzam ze dziala, wykonalem testowy przelew, zrobilem to
    przez "przelew wewnetrzny" i kasa na koncie ROR znalazla sie natychmiast :)

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@g...com ][ Ta sygnatura zostala automagicznie ]
    [ Ekg: #3781111 ][ wygenerowana programem Signify v1.14. ]

  • 24. Data: 2009-01-20 13:55:50
    Od: Cypis <c...@g...com>

    > Uprzejmie informuję, że przelewy z karty już są w internecie ;-) Właśnie nastawiłem
    jedną sztukę, testowo, zobaczymy jak będzie z opłatą itd.

    Sprawdziłem i faktycznie działa. Docelowe konto podałem w Aliorze więc
    środki znalazły się na nim od razu. Opłaty na razie (5 minut od
    przelewu) nie pobrano. Za to znalazłem błąd ;-) Funkcjonalność
    przelewów działa w dwóch miejscach: w zakładce "Karty i kredyty" oraz
    w "Przelewy". Tyle tylko że mimo puszczenia przelewu na 100% limitu
    karty w zakładce "Przelewy" nie zaktualizowało się się pole "Saldo
    dostępne". Wylogowałem się i zalogowałem ponownie żeby wyeliminować
    jakieś cache'owanie ale nic się nie zmieniło, dalej pole sugeruje że
    dostępny jest cały limit. Oczywiście jak wejdę przez "Karty" wszystko
    jest już zaktualizowane jak należy.

    C.

  • 25. Data: 2009-01-20 14:06:42
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 20 Jan 2009 05:55:50 -0800, Cypis napisał(a):

    > Za to znalazłem błąd ;-)

    Ja też -- i już go wyjaśniłem ;-)
    Uwaga: bank źle zaksięgował cashbacka, więc go musiał wystornować, na
    zestawieniu (i w wyciągach) będzie coś takiego jak "przelew w oddziale",
    którego użytkownik oczywiście nie robił.

    Ponoć nie mogli z tym nic innego zrobić ze względów księgowych.

  • 26. Data: 2009-01-20 22:42:31
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    On 20 Sty, 15:06, Olgierd <n...@n...problem> wrote:

> [...]
    > którego użytkownik oczywiście nie robił.
    >
    > Ponoć nie mogli z tym nic innego zrobić ze względów księgowych.

    Widać ostro się wzięli za nadrabianie zaległości i prostowanie
    błędów :)

    Do mnie z Aliora kilkakrotnie dzwonili że wysłali do mnie nową kartę
    do rachunku a dziś przyszła karta z pisemkiem . Napisano w nim że mimo
    że wina nie leży po ich stronie (chodzi o fakt że niektóre bankomaty
    nie chcą działać z moją debetówką ) bank wymienił mi bez opłat na
    nową , która ma działać wszędzie.

    --
    pozdrawiam,

    Erazmus

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 27. Data: 2009-01-26 14:28:18
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 20 Jan 2009 13:01:54 +0000, Olgierd napisał(a):

    > Działa też już zestawienie transakcji, natomiast nadal nie ma wyciągu w
    > internecie.

    Znów postęp, pojawiły się dane karty w jej podglądzie, w zasadzie to co
    im zostało to wdrożenie wyciągów z karty i uporządkowanie wykazu
    transakcji bieżących.

  • 28. Data: 2009-01-26 17:19:45
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Jacek Erazmus pisze:

> [...]
    > że wina nie leży po ich stronie (chodzi o fakt że niektóre bankomaty
    > nie chcą działać z moją debetówką ) bank wymienił mi bez opłat na

    Jaki był dokładnie objaw? Mnie do tej pory 1 bankomat BZWBK pozdrowił
    serdecznym fuck-you, tzn tekstem w stylu "karta tego typu nie jest
    obsługiwana". W innym BZWBK było OK.

  • 29. Data: 2009-01-26 19:00:09
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    On 26 Sty, 18:19, Wojciech Nawara
    <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info> wrote:

    > Jaki był dokładnie objaw? Mnie do tej pory 1 bankomat BZWBK pozdrowił
    > serdecznym fuck-you, tzn tekstem w stylu "karta tego typu nie jest
    > obsługiwana". W innym BZWBK było OK.

    Operacja nie może być zrealizowana .Proszę skontaktuj się ze swoim
    bankiem ... i bankomat wyrzucał kartę.
    Teraz podobno nowa karta ma działać . Jutro będę testował :)

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 30. Data: 2009-01-26 19:43:10
    Od: sorden <s...@w...pl>

    Jacek Erazmus wrote:

    > Operacja nie może być zrealizowana .Proszę skontaktuj się ze swoim
    > bankiem ... i bankomat wyrzucał kartę.
    > Teraz podobno nowa karta ma działać . Jutro będę testował :)

    Mnie jeden Euronet na debetowce pokazal fakju ;d

    --
    in