  • 21. Data: 2009-04-18 22:03:22
    Temat: Re: Alior - przeniesienie KK
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sat, 18 Apr 2009 23:20:27 +0200, eg napisał(a):

    > akurat, tylko, ze wyswietla bzdurne informacje, np. dostalem wyciag za
    > okres kiedy jeszcze nie mialem karty i jeszcze na dokladke mam splacic
    > 20 zl za ten okres (minimalna splata),

    A coś o karcie konkretnego? Bo na razie to truizmy o systemie, któremu
    zdarzają się kulawizny.

    --
    pozdrawiam, Olgierd | http://olgierd.bblog.pl

  • 22. Data: 2009-04-18 22:06:03
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "eg" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
    > daj sobie spokoj z kk aliora, ja wyrobilem i zaluje, tak niedopracowanego
    > produktu, w szczegolnosci niedopracowanego systemu bankowosci internetowej
    > jeszcze nie widzialem....

    no to polbanku też...

  • 23. Data: 2009-04-19 09:59:41
    Od: "eg" <e...@w...pl>

    > no to polbanku też...

    zgoda polbanku tez nie widzialem ;)

  • 24. Data: 2009-04-19 10:02:29
    Od: "eg" <e...@w...pl>

    > A coś o karcie konkretnego? Bo na razie to truizmy o systemie, któremu
    > zdarzają się kulawizny.

    Jest pelno "kulawizn".

    A o karcie, hmm na razie dziala, jest ladniejsza niz na zdjeciach na stronie
    banku (przynajmniej moim zdaniem, co oznacza, ze ktos moglby zrobic lepsze
    fotki) i czasem w czytniku w sklepach pojawia sie komunikat "kod pin
    zablokowany", ale pozniej transakcja idzie dalej.

  • 25. Data: 2009-04-19 19:25:47
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sun, 19 Apr 2009 12:02:29 +0200, eg napisał(a):

    > Jest pelno "kulawizn".

    Pełno to było w styczniu, lutym jeszcze. Teraz jest średnio, tj. na
    poziomie Centrum24.pl czy Citi-Online.

> [...]
    > zrobic lepsze fotki) i czasem w czytniku w sklepach pojawia sie
    > komunikat "kod pin zablokowany", ale pozniej transakcja idzie dalej.

    Tego ostatniego chyba nie widziałem, aczkolwiek dopóki personel wie co z
    tym zrobić -- nie widzę problemu.

    --
    pozdrawiam, Olgierd | http://olgierd.bblog.pl

  • 26. Data: 2009-04-20 20:42:34