  • 1. Data: 2009-01-28 16:19:37
    Temat: Alior - splata KK
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Czy jest gdzieś widoczna kwota z ostatniego wyciągu? (musze jutro
    splacic, ale nie moge nigdzie znalezc kwoty), czy sam musze sobie
    pododawac wszystkie transakcje do dnia wystawienia wyciagu? (ktorego
    chyba jeszcze w panelu nie ma? bankierka mowila, ze przyjdzie poczta,
    ale tez nie doszlo).

    Poza tym, wlaczylem automatyczna splate. I teraz:
    - gdy klikne na 'szczegoly' karty to widze:
    "Automatyczne spłaty karty Tak (całość zadłużenia)"
    - gdy klikne na 'Splata karty' to widze:
    "Automatyczna spłata wyłączona'

    Któremu wierzyć? :)

    a.

  • 2. Data: 2009-01-28 16:34:59
    Temat: Re: Alior - splata KK
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    śro, 28 sty 2009 o 17:19 GMT, Wemif napisał(a):

> [...]
    > - gdy klikne na 'szczegoly' karty to widze:
    > "Automatyczne spłaty karty Tak (całość zadłużenia)"
    > - gdy klikne na 'Splata karty' to widze:

    Ja mam odwrotnie, nie mam ustawionej automatycznej splaty, a w "Splata
    karty" napisane jest ze niby mam, wiec musieli sie pomylic i podaje
    przeciwna wartosc, niezle...

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@g...com ][ GEEK CODE [Version: 3.12]: GCM dpu s+:- ]
    [ Ekg: #3781111 ][ a--- C+++ UL++ P+ L+++ E--- W+++ N+++ ]

  • 3. Data: 2009-01-28 16:48:31
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Brzezi <b...@g...com> wrote:

    > Ja mam odwrotnie, nie mam ustawionej automatycznej splaty, a w "Splata
    > karty" napisane jest ze niby mam, wiec musieli sie pomylic i podaje
    > przeciwna wartosc, niezle...

    Nieźle ;)

    a.

  • 4. Data: 2009-01-28 19:01:21
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 28 Jan 2009 16:19:37 +0000, Wemif napisał(a):

    > Czy jest gdzieś widoczna kwota z ostatniego wyciągu? (musze jutro
    > splacic, ale nie moge nigdzie znalezc kwoty),

    Szczegóły rachunku kredytowego (np. po kliknięciu na numer rachunku w jej
    podglądzie), a tam "saldo zamknięcia cyklu rozliczeniowego".
    U mnie kwotę podaje prawidłową, a termin -- zawsze z dnia "na dziś
    dzisiejszego" (tj. dziś 28 stycznia, wczoraj 27 stycznia, etc.).

    Wyciągu na papierze nie dostałeś?

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 5. Data: 2009-01-28 19:23:40
    Od: "misza" <m...@m...misza.pl>

    > Wyciągu na papierze nie dostałeś?

    Napisal, ze nie otrzymal rowniez poczta

    M.

  • 6. Data: 2009-01-28 19:48:34
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Wed, 28 Jan 2009 17:34:59 +0100, Brzezi napisał(a):

    > Ja mam odwrotnie, nie mam ustawionej automatycznej splaty, a w "Splata
    > karty" napisane jest ze niby mam, wiec musieli sie pomylic i podaje
    > przeciwna wartosc, niezle...

    Absolutnie
    Losowy
    Interfejs
    Obsługi
    Rachunku

    ;-)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 7. Data: 2009-01-28 20:07:10
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    "BorysPogoreło" <b...@p...edu.leszno> wrote in message
    /.../

    > Absolutnie
    > Losowy
    > Interfejs
    > Obsługi
    > Rachunku

    = ALIOR

    Dobre :)
    k.

  • 8. Data: 2009-01-28 20:29:01
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    śro, 28 sty 2009 o 17:34 GMT, Brzezi napisał(a):

    > Ja mam odwrotnie, nie mam ustawionej automatycznej splaty, a w "Splata
    > karty" napisane jest ze niby mam, wiec musieli sie pomylic i podaje
    > przeciwna wartosc, niezle...

    Po tym jak napisalem tutaj wiadomosc, napisalem tez do aliora, o
    zaistanialej sytyacji, az w szoku jestem zaskoczony czasem odpowiedzi, ale
    za to tresc jakos nijak pasuje do tego co im napisalem:

    "Szanowny Panie.

    Dziękuję za zainteresowanie ofertą Alior Banku S.A.

    W odpowiedzi na Pana zapytanie dotyczące karty kredytowej, informuję , że
    na chwilę obecną usługa automatycznej spłaty jest niedostępna. Trwają pracę
    na wdrożeniem tej funkcjonalności. Wyciąg zostanie Panu nieodpłatnie
    przesłany pocztą."

    Pozdrawiam
    Brzezi

  • 9. Data: 2009-01-28 20:30:48
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Olgierd <n...@n...problem> wrote:

> [...]
    > U mnie kwotę podaje prawidłową, a termin -- zawsze z dnia "na dziś
    > dzisiejszego" (tj. dziś 28 stycznia, wczoraj 27 stycznia, etc.).

    Nie dostałem. Ale tak czytam te daty w podglądzie:

    Data zakończenia bieżącego cyklu 28-01-2009
    Saldo zamknięcia cyklu rozliczeniowego 0,00 PLN
    Data minimalnej wpłaty 28-01-2009
    Czy została spłacona minimalna kwota z ostatniego wyciągu Tak

    i się zastanawiam, być może faktycznie cykl się kończy dopiero jutro,
    zmyliła mnie 'Data minimalnej wpłaty' - jest błędna.
    No i "Tak" też jest nieprawdą, bo to pierwszy wyciąg.

    W takim razie zapewne w dniu wygenerowania wyciągu pojawi się kwota
    i papier też pewnie dojdzie.

    a.

  • 10. Data: 2009-01-28 20:37:57
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 28 Jan 2009 20:30:48 +0000, Wemif napisał(a):

    > Data zakończenia bieżącego cyklu 28-01-2009 Saldo zamknięcia cyklu
    > rozliczeniowego 0,00 PLN Data minimalnej wpłaty
    28-01-2009 Czy
    > została spłacona minimalna kwota z ostatniego wyciągu Tak

    To jest właśnie ten błąd, że jeszcze nie zrobili wyciągów jak należy w
    sieci.

    > i się zastanawiam, być może faktycznie cykl się kończy dopiero jutro,
    > zmyliła mnie 'Data minimalnej wpłaty' - jest błędna. No i "Tak" też jest
    > nieprawdą, bo to pierwszy wyciąg.

    Zadzwoń do nich, dowiesz się na kiedy masz spłatę.

    > W takim razie zapewne w dniu wygenerowania wyciągu pojawi się kwota i
    > papier też pewnie dojdzie.

    Kwota się pojawi, data na dziś się nie pojawi. Papiery wysyłają (ja już
    dostałem 2 wyciągi w kopercie).
    Na ten drugi czekałem przeszło 2 tygodnie od zamknięcia okresu
    rozliczeniowego.