  • 11. Data: 2009-01-29 11:38:36
    Temat: Re: Alior - splata KK
    Od: Cypis <c...@g...com>

    > Po tym jak napisalem tutaj wiadomosc, napisalem tez do aliora w szoku jestem
    zaskoczony czasem odpowiedz
    > "na chwilę obecną usługa automatycznej spłaty jest niedostępna. Trwają pracę
    > na wdrożeniem tej funkcjonalności. "

    Mam nadzieję że zacytowana osoba z Aliora która pisała słowa o
    niedostępności automatycznej spłaty zastosowała jakiś skrót myślowy
    typu "nie działa przez stronę WWW, więc napiszemy że nie działa w
    ogóle". Bo jakby faktycznie to im jeszcze nie działało to byłbym dosyć
    mocno zdziwiony a pracownicy Aliora jeszcze bardziej ;-)

    Odbierając swoją KK ustawiłem sobie w oddziale automatyczną spłatę i
    nikt się nie upierał że to jeszcze nie działa, potem u innej osoby
    sprawdziłem czy ustawienia są takie jak mają być i faktycznie były.

    Dopiero po tym wszystkim sprawdziłem przez WWW i tam faktycznie
    pokazywało rzeczy dziwne, to znaczy status był że autospłata jest
    aktywna, ale zamiast właściwego konta które ustawiłem pokazywało
    zawsze pierwsze konto z dostępnej listy (mam 2 RORy w Aliorze). O tym
    że zawsze jest to pierwsze konto doszedłem metodą prób i błędów.

    Koniec końców stwierdziłem że wyłączę tą autospłatę bo co mi po
    usłudze której aktualnego stanu nie jestem w stanie ustalić.
    Wyłączyłem, zadzwoniłem do nich, sprawdziłem czy jest wyłączona. I tu
    też nikt mnie nie wyprowadzał z błędu jakoby usługa była niedostępna.

    Opowiadając o wyłączeniu w oddziale zadziwiłem z kolei panią
    konsultantkę która stwierdziła że ona z poziomu aplikacji nie mogłaby
    mi tego wyłączyć i musiałaby w tej sprawie dzwonić do centrali.

    Podsumowując: osobiście nie będę aż tak odważny żeby przetestować czy
    ta funkcja już działa czy jednak nie do końca , wolę spłacić sam i
    mieć pewność czy i kiedy poszło. Ale jeśli ktoś na grupie byłby na
    tyle odważny żeby sprawdzić i potwierdzić czy to to działa, byłbym
    wdzięczny za podzielenie się taką wiedzą ;-)

    C.

  • 12. Data: 2009-01-29 17:11:53
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Thu, 29 Jan 2009 03:38:36 -0800 (PST)
    Cypis <c...@g...com> wrote:

> [...]
    > tyle odważny żeby sprawdzić i potwierdzić czy to to działa, byłbym
    > wdzięczny za podzielenie się taką wiedzą ;-)

    Mam ustawioną auto-spłatę i dzwoniłem na weekend w tej sprawie. Na
    partyline powiedzieli, że to co jest w szczegółach karty jest
    dobre/poprawne a to co pokazuje w 'spłacie karty' jest złe i będzie
    poprawione w piątek podczas już cyklicznego cotygodniowego
    poprawiania/łatania Aliora ;)

    Xenocide

  • 13. Data: 2009-01-30 17:03:01
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 28 Jan 2009 20:37:57 +0000, Olgierd napisał(a):

    > To jest właśnie ten błąd, że jeszcze nie zrobili wyciągów jak należy w
    > sieci.

    Informuję, że menu wyciągi już jest i chyba działa. Piszę chyba, bo u
    mnie "brak wyciągów" -- być może dlatego, że dostałem je pocztą.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 14. Data: 2009-01-30 21:47:12
    Od: "misza" <m...@m...misza.pl>

    > Informuję, że menu wyciągi już jest i chyba działa. Piszę chyba, bo u
    > mnie "brak wyciągów" -- być może dlatego, że dostałem je pocztą.

    Tak apropos : działa "zwrot 1%" z zakupów ?

    Pozdrawiam,
    Michal

  • 15. Data: 2009-01-30 22:07:54
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 30 Jan 2009 22:47:12 +0100, misza napisał(a):

    > Tak apropos : działa "zwrot 1%" z zakupów ?

    Tak, działa.
    To się chyba naprawdę robi moja najulubieńsza karta. Zaś ten zwrot uważam
    za fajniejszy nawet, niż bezprowizyjne przelewy.

  • 16. Data: 2009-01-30 22:35:59
    Od: sorden <s...@w...pl>

    Olgierd wrote:

    > Zaś ten zwrot uważam
    > za fajniejszy nawet, niż bezprowizyjne przelewy.

    Na kiedy planuja zlikwidowanie tego bonusa na Twojej karcie (darmowe
    przelewy)? ;]

    --
    in

  • 17. Data: 2009-01-30 22:39:13
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 30 Jan 2009 23:35:59 +0100, sorden napisał(a):

    > Na kiedy planuja zlikwidowanie tego bonusa na Twojej karcie (darmowe
    > przelewy)? ;]

    Wg oświadczenia nie planują. Aczkolwiek karta jest na rok, więc nie
    wiadomo co będzie później.

  • 18. Data: 2009-01-30 23:14:04
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Olgierd <n...@n...problem> wrote:

    > Wg oświadczenia nie planują. Aczkolwiek karta jest na rok, więc nie
    > wiadomo co będzie później.

    Ale umowa się automatycznie przedłuża.

    a.