  • 1. Data: 2012-06-16 14:46:28
    Temat: Alior sync - negat
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    witam

    Alior odrzucił przelew z Multi, ponieważ adres się nie zgadzał (na
    przelewie był zameldowania, a we wniosku wpisałem zamieszkania) czy to
    oznacza, że muszę złożyć wniosek jeszcze raz czy mogę jakoś edytować to
    co wprowadziłem wcześniej?

    pozdrawiam
    RobertS

  • 2. Data: 2012-06-16 15:16:21
    Temat: Re: Alior sync - negat
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "RobertS" jrhv76$sk5$...@n...icpnet.pl

> [...]
    zameldowania, a we wniosku wpisałem zamieszkania)
    > czy to oznacza, że muszę złożyć wniosek jeszcze raz czy mogę jakoś edytować to

    IMO najłatwiej wprowadzić korektę w Multi.
    (choć multikorekta brzmi groźnie i pracochłonnie)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 3. Data: 2012-06-16 16:11:41
    Od: komarek <m...@g...com>

    W dniu sobota, 16 czerwca 2012 14:46:28 UTC+2 użytkownik RobertS napisał:
    > Alior odrzucił przelew z Multi, ponieważ adres się nie zgadzał

    Mnie z kolei odrzucił z Mille z tego samego powodu.

    > (na przelewie był zameldowania, a we wniosku wpisałem zamieszkania)

    Ja ostatnio zmieniłem adres zamieszkania/zameldowania ale w Millennium, pomimo mojego
    zgłoszenia, nadal widnieje stary adres w polu nadawcy.

    > czy to oznacza, że muszę złożyć wniosek jeszcze raz czy mogę jakoś edytować to
    > co wprowadziłem wcześniej?

    W mejlu od AS napisane jest, że w ciągu 30 dni wystarczy zrobić przelew z właściwym
    adresem.
    Pzdr

  • 4. Data: 2012-06-16 16:30:34
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > W mejlu od AS napisane jest, że w ciągu 30 dni wystarczy zrobić przelew z właściwym
    adresem.
    > Pzdr

    już nie pamiętam jak to było, ale czy przy składaniu wniosku określa się
    konto, z którego pójdzie przelew? wolę spróbować przelać z innego niż
    kombinować ze zmianą adresu w Multi

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2012-06-16 16:51:01
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 16 Cze, 14:46, RobertS <b...@x...pl> wrote:
> [...]
    > przelewie był zameldowania, a we wniosku wpisałem zamieszkania) czy to
    > oznacza, że muszę złożyć wniosek jeszcze raz czy mogę jakoś edytować to

    Przelewy natychmiastowe nie dzialaja ;(
    Wlasnie robilem test przelewu do Meritum Banku - i dostalem info, ze
    obecnie przelewy natychmiastowe nie moga byc zrealizowane :(

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 6. Data: 2012-06-16 17:39:03
    Od: Ebald <e...@i...pl>

    > Przelewy natychmiastowe nie dzialaja ;(

    Pytanie laika. A jak wykonać taki przelew?

    Pozdrawiam
    Ebald

  • 7. Data: 2012-06-16 19:52:20
    Od: komarek <m...@g...com>

    W dniu sobota, 16 czerwca 2012 16:30:34 UTC+2 użytkownik RobertS napisał:
    > ju� nie pami�tam jak to by�o, ale czy przy sk�adaniu wniosku okre�la
    siďż˝
    > konto, z kt�rego p�jdzie przelew? wol� spr�bowa� przela� z innego ni�

    > kombinowaďż˝ ze zmianďż˝ adresu w Multi

    Cytat z mejla od AS:
    "Jeśli od dnia złożenia wniosku nie minęło 30 dni, możesz powtórnie wykonać przelew.
    Zwróć szczególną uwagę na dane przelewu. Pamiętaj, że realizując przelew powinieneś
    wybrać standardowy przelew krajowy w systemie Elixir. Przelew musi być wykonany z
    Twojego konta w innym banku (nie może to być konto kogoś z rodziny ani znajomego)."
    Pzdr

  • 8. Data: 2012-06-16 20:06:23
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 16.06.2012 16:51, Rafal M pisze:

    > Przelewy natychmiastowe nie dzialaja ;(
    > Wlasnie robilem test przelewu do Meritum Banku - i dostalem info, ze
    > obecnie przelewy natychmiastowe nie moga byc zrealizowane :(

    Robilem kilka godzin temu, pewnie wykorzystalem wszystkie ich pieniadze
    w Meritum ;D

  • 9. Data: 2012-06-16 20:07:02
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 16.06.2012 14:46, RobertS pisze:
> [...]
    > przelewie był zameldowania, a we wniosku wpisałem zamieszkania) czy to
    > oznacza, że muszę złożyć wniosek jeszcze raz czy mogę jakoś edytować to

    Kolega ma podobny problem w ING. Konsultant Syncu powiedzial, ze moze
    zlozyc drugi wniosek a premie i tak dostanie...

  • 10. Data: 2012-06-16 20:16:11
    Od: Krzysiek <u...@m...vxx.pl>

    RobertS pisze:
    > już nie pamiętam jak to było, ale czy przy składaniu wniosku określa się
    > konto, z którego pójdzie przelew? wolę spróbować przelać z innego niż
    > kombinować ze zmianą adresu w Multi

    Podawało się nr konta, z którego przyjdzie przelew.