  • 31. Data: 2009-07-05 08:42:54
    Temat: Re: Alior - ta karta nie jest obsługiwana
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "xbartx" <b...@h...net> wrote in message
    news:20090705091821.66e23fd4@cartel...
    On Sun, 5 Jul 2009 00:16:43 +0200

    > Nie. Tak jak pisałem - starsze bankomaty nie obsługują zazwyczaj kart
    > Maestro.

    Dziwne, bo bankomaty to raczej prymitywne urzadzenia i w zasadzie to
    przyjmuja wszystko, odczytuja i przesylaja do systemu centralnego, a
    nastepnie wykonuja polecenie otrzymane od systemu autoryzacyjnego :).

    MK

  • 32. Data: 2009-07-05 09:23:54
    Od: Rafał <a...@m...invalid>

    xbartx wrote:
    > Nie. Tak jak pisałem - starsze bankomaty nie obsługują zazwyczaj kart
    > Maestro.

    I nowiutki OS w automatach parkingowych na "okęciowym" P4 też Maestro
    nie chce (ale lojalnie informują na kartce przy wjeździe).

    --
    Raf

  • 33. Data: 2009-07-05 18:32:39
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sun, 5 Jul 2009 04:05:43 +0200, Andrzej Kubiak napisał(a):

    > Całkiem możliwe jest również, że 5x20.

    Podejrzewam, że również 5x20.

    Mnie kiedyś bankomat BZWBK uraczył 10x10. Przynajmniej nie musiałem
    rozmieniać.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl