  • 1. Data: 2011-09-07 22:06:18
    Temat: Alior to się na kit nawet nie nadaje
    Od: "Bogdan" <w...@p...onet.pl>

    Wysłałem śodki na lokatę 100 dniową ,
    w dniu 5 sierpnia to przelew powinien dojść na 6 sierpnia.
    Lokatę mam założoną z dniem rozpoczęcia 7 sierpnia 2011.
    Przewalili mnie na jeden dzień.
    Poza tym w opisie lokaty jest napisane jak wół
    że lakata standartowa bez kapitalizacj dziennej.
    Czy ten Alior to jakiś poważny bank?
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-09-07 22:28:20
    Temat: Re: Alior to się na kit nawet nie nadaje
    Od: Marek <1...@4...eu>

    W dniu 2011-09-08 00:06, Bogdan pisze:
    (...)
    > Poza tym w opisie lokaty jest napisane jak wół
    > że lakata standartowa bez kapitalizacj dziennej.
    > Czy ten Alior to jakiś poważny bank?

    Czy masz na myśli tę lokatę,
    http://www.lokata.aliorbank.pl/

    --
    Marek

  • 3. Data: 2011-09-07 22:34:54
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Bogdan" 4e67eadb$0$2460$6...@n...neostrada.pl

    > Czy ten Alior to jakiś poważny bank?

    Nie. Ale ,,mój'' oddział (tak zwany marmur) został ochrzczony
    (dosłownie --> poświęcony/wyświęcony) przez duchownych obu
    tutejszych Kościołów w czasie swego startowania... I nawet
    został wówczas nawiedzony przez prezydenta Białegostoku...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2011-09-07 22:40:51
    Od: "Bogdan" <w...@p...onet.pl>

    > http://www.lokata.aliorbank.pl/
    Opowiadam Markowi
    to otą lokatę chodzi
    mam podgląd na rachunku, a informacje zapisane
    na ROR Alior dotyczące lokat nie wiem czego dotyczą .
    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2011-09-07 22:57:12
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    ale w regulaminie jest info że lokata będzie założona kolejnego dnia
    roboczego po wpłynięciu środków, ja o tym wiedziałem

  • 6. Data: 2011-09-07 23:04:31
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@W...gazeta.pl>

    sunwick <s...@W...op.pl> napisał(a):

    > ale w regulaminie jest info że lokata będzie założona kolejnego dnia
    > roboczego po wpłynięciu środków, ja o tym wiedziałem

    A możesz wskazać, w którym konkretnie regulaminie i zacytować zapis?

  • 7. Data: 2011-09-08 05:33:45
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > A możesz wskazać, w którym konkretnie regulaminie i zacytować zapis?

    w regulaminie ilokaty nie znalazlem takiego zapisu, przeciwnie, jest taki
    wpis;
    Za dzień zawarcia Umowy przyjmuje się dzień uznania Rachunku kwotą
    zasilenia.
    nizsza kultura wlasnego zapisu nie uznaje, wzglednie omija: przelewu
    dokonuje sie na rachunek wskazany we wniosku, a rachunek lokaty jest inny
    czyli przelewaja z rachunku technicznego na rachunek lokaty i wydaje im sie,
    ze spelniaja zapisy regulaminu

    co do czasu zakladania: oni nie zakladaja najpozniej w nastepnym dniu
    roboczym, oni zakladaja po prostu w nastepnym dniu roboczym
    jak sie daje dobre warunki handlowe, to trzeba szukac mozliwosci, aby te
    warunki chociaz troche pogorszyc

    nastepnie: we wniosku zaznacza sie, ze lokata sie odnawia, albo nastepuje
    zwrot srodkow na rachunek, z ktorego przyszly
    ten rachunek jest rowniez wpisany w umowie
    wg dezinfolinii dotyczy to wylacznie rachunkow prowadzonych w aliorze, w
    innym przypadku lecimy po gotowke

    ot, takie drobiazgi, ale zaufania nie budzace

  • 8. Data: 2011-09-08 05:51:48
    Od: " " <k...@W...gazeta.pl>

    brum <b...@o...eu> napisał(a):

    > co do czasu zakladania: oni nie zakladaja najpozniej w nastepnym dniu
    > roboczym, oni zakladaja po prostu w nastepnym dniu roboczym

    BZDURA!!! Wczoraj wysłałem kasę pierwszą sesją i o 17 lokaty się założyły. Z
    tym małym wyjątkiem, że jedna z nich nie i nie wiem co teraz.

    > wg dezinfolinii dotyczy to wylacznie rachunkow prowadzonych w aliorze, w
    > innym przypadku lecimy po gotowke

    To po co w umowie jest numer rachunku do zwrotu środków? To nie może być
    prawda i ja będę domagał się przelewu.

    Tak czy inaczej to moje ostatnie lokaty w tym pseudo banku.

  • 9. Data: 2011-09-08 06:00:23
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    brum wrote:

> [...]
    > wg dezinfolinii dotyczy to wylacznie rachunkow prowadzonych w
    > aliorze, w innym przypadku lecimy po gotowke

    W regulaminach zazwyczaj sprawdzam kilka rzeczy:
    czy nie ma przypadkiem automatycznej odnawialności i ile czasu jest
    na zwrot po zakończeniu. Tu akurat nic o tym nie było, więc założyłem,
    że standardowo następnego dnia roboczego pieniądze wracają.
    Naprawdę trzeba będzie się pofatygować z buta?

  • 10. Data: 2011-09-08 06:33:44
    Od: pI <u...@1...pl>

    Thu, 8 Sep 2011 07:33:45 +0200, na pl.biznes.banki, brum napisał(a):

    [...]
    > ot, takie drobiazgi, ale zaufania nie budzace

    Jeszcze jeden błąd w umowie znalazłem. W pole adres zamieszkania wpisali
    adres korespondencyjny nie wiedzieć czemu.

    --
    pI