  • 11. Data: 2011-09-08 07:03:19
    Temat: Re: Alior to się na kit nawet nie nadaje
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Thu, 8 Sep 2011 07:33:45 +0200, "brum" <b...@o...eu> wrote:

    >w regulaminie ilokaty nie znalazlem takiego zapisu, przeciwnie, jest taki
    >wpis;
    >Za dzień zawarcia Umowy przyjmuje się dzień uznania Rachunku kwotą
    >zasilenia.
    >nizsza kultura wlasnego zapisu nie uznaje, wzglednie omija: przelewu
    >dokonuje sie na rachunek wskazany we wniosku, a rachunek lokaty jest inny
    >czyli przelewaja z rachunku technicznego na rachunek lokaty i wydaje im sie,
    >ze spelniaja zapisy regulaminu

    jeśli będą się upierać przy tej drugiej wersji (że liczy się moment
    uznania rachunku innego, niż wskazany jako ten do przelewu klienta, to
    jest to IMHO klauzula niedozwolona, bo uzależnia świadczenie banku od
    okoliczności, na które tylko bank ma wpływ.
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 12. Data: 2011-09-08 09:15:23
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@W...gazeta.pl>

    brum <b...@o...eu> napisał(a):

    > w regulaminie ilokaty nie znalazlem takiego zapisu, przeciwnie, jest taki
    > wpis;
    > Za dzień zawarcia Umowy przyjmuje się dzień uznania Rachunku kwotą
    > zasilenia.
    No właśnie w tym rzecz że ja też znalazłem tylko taki zapis. Ale kolega w
    sunwick mailu powyżej napisał ze znalazł info w regulaminie i wiedział że
    lokaty mogą być zakładane w następnym dniu roboczym. Dlatego poprosiłem o
    podanie zapisu, bo ja nigdzie takiego nie znalazłem i IMHO o ile kasa
    wpłynie do Aliora w danym dniu, to nie mogą być założone w dniu następnym.

    TOP

  • 13. Data: 2011-09-08 09:20:38
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2011-09-08 11:15, Tomasz Opalski pisze:

> [...]
    > podanie zapisu, bo ja nigdzie takiego nie znalazłem i IMHO o ile kasa
    > wpłynie do Aliora w danym dniu, to nie mogą być założone w dniu następnym.

    Nie chce mi się szukać, ale jak zakładałem, to wpadło mi w oko, że
    "następny roboczy". Podobnie u Czarneckiego. Dlatego niech Was Bóg
    broni, żeby przelewać w/na piątek ;)

    BTW - czy zauważyliście może nadzwyczajny wysyp postów o kulawym
    działaniu serwisów internetowych?

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 14. Data: 2011-09-08 10:28:34
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 08 Sep 2011 00:06:18 +0200, Bogdan napisał(a):

    > Wys?a?em ?odki na lokate 100 dniow? , w dniu 5 sierpnia to przelew
    > powinien doj?ae na 6 sierpnia. Lokate mam za?o?on? z dniem rozpoczecia 7
    > sierpnia 2011. Przewalili mnie na jeden dzien.
    > Poza tym w opisie lokaty jest napisane jak wó? ?e lakata standartowa bez
    > kapitalizacj dziennej. Czy ten Alior to jaki? powa?ny bank? Pozdrawiam

    Jestem klientem Aliora od początku. Przed wczoraj założyłem lokatę przez
    www mimo, że według teorii Aliora powinienem napierać do oddziału. Po
    około kilkunastu minutach raczej nie więcej dostałem info na maila.
    Wczoraj przelałem pieniądze na konto lokaty z swojego konta w Aliorze i
    po chyba około 1h albo i krócej dostałem info, że lokata założona i widzę
    ją w systemie jako:

    Rodzaj lokaty Lokata standardowa PLN , lokata standardowa
    Okres lokaty Lokata 100 dni
    Data rozpoczęcia 07-09-2011
    Data zakończenia 16-12-2011
    Oprocentowanie lokaty 6,03%
    Automatyczne odnowienie lokaty NIE
    Kapitalizacja odsetek NIE

    --
    xbartx

  • 15. Data: 2011-09-08 10:52:46
    Temat: Re: Alior to sie na kit nawet nie nadaje
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    > Kapitalizacja odsetek NIE

    To znaczy , że odsetki nie są codziennie dopisywane do salda lokaty? Odsetki
    naliczane są codziennie od kwoty początkowej lokaty, a nie od kwoty
    powiększonej o odsetki z dni poprzednich?

    wiatrak

  • 16. Data: 2011-09-08 11:23:58
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "wiatrak" j4a6q3$7k4$...@n...news.atman.pl

    > To znaczy , że odsetki nie są codziennie dopisywane do salda lokaty?

    Tak.

    > Odsetki naliczane są codziennie od kwoty początkowej lokaty, a nie od kwoty
    powiększonej o odsetki z dni poprzednich?

    Raczej znaczy coś innego. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 17. Data: 2011-09-08 13:01:40
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    Użytkownik "wiatrak" <w...@y...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > naliczane są codziennie od kwoty początkowej lokaty, a nie od kwoty
    > powiększonej o odsetki z dni poprzednich?

    no bez jaj ;) LOL

  • 18. Data: 2011-09-08 13:43:30
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2011-09-08 12:28, xbartx wrote:
> [...]
    > ją w systemie jako:
    >
    > Rodzaj lokaty Lokata standardowa PLN , lokata standardowa

    Te informacje to jakieś takie mało spójne są ...

    W systemie bankowości internetowej opis lokat zawiera "bez kapitalizacji".

    Natomiast w "Umowie o rachunek iLokata z kapitalizacją dzienną" mamy w
    §1 ustęp 2: "Odsetki kapitalizowane są z częstotliwością dzienną.
    Odsetki powiększają kapitał lokaty."

    Czy możesz napisać jak to koniec końców działa, bo dopiero dzisiaj
    założyłem lokaty.

    Piotrek

  • 19. Data: 2011-09-08 15:10:04
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

> [...]

    >Natomiast w "Umowie o rachunek iLokata z kapitalizacją dzienną" mamy w §1
    >ustęp 2: "Odsetki kapitalizowane są z częstotliwością dzienną. Odsetki

    Przy kwocie optymalnej, to zupełnie nieistotne. Takie same grosiki przez
    całe 100 dni.

  • 20. Data: 2011-09-08 16:37:18
    Od: osa <o...@n...onet.pl>

    W dniu 2011-09-08 12:28, xbartx pisze:
> [...]
    > Wczoraj przelałem pieniądze na konto lokaty z swojego konta w Aliorze i
    > po chyba około 1h albo i krócej dostałem info, że lokata założona

    No to miałeś szczęście ;) Ja przelałem z aliorowego RORu wczoraj o
    12:05, a lokaty założyły się dziś ok. 9:15. Przed chwilą opłaciłem
    kolejne lokaty i pewnie też dopiero jutro założą.

    Pocieszający się fakt, że "nowe środki" działają jak w komunikacie
    prasowym tzn. jako wpłacone po którymśtam sierpnia, a nie jak w
    regulaminie/tabeli oprocentowania (nie pamiętam gdzie o tym piszą) jako
    nadwyżka środków względem salda z tego któregoś sierpnia.