  • 31. Data: 2011-09-09 16:20:05
    Temat: Re: Alior to sie na kit nawet nie nadaje
    Od: osa <o...@n...onet.pl>

    W dniu 2011-09-09 09:22, xbartx pisze:
    > To już dwa razy miałem taki szczęście
    A ja dwa razy pecha ;) Wczoraj po południu przelew wewnętrzny, lokata
    założona dziś ok 4:30

  • 32. Data: 2011-09-09 17:36:11
    Temat: Re: Alior to się na kit nawet nie nadaje
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 09 Sep 2011 17:16:47 +0200, neoniusz napisał(a):

    > A pokazuje tam odsetki w tych kategoriach "odsetki ogolem" i "odsetki
    > biezace naliczone"? Teraz jeszcze pasowaloby zerwac na probe i zobaczyc
    > czy rzeczywiscie odsetki przyjda razem z kapitalem ;)

    Pokazuje i jest tak:

    Odsetki ogółem 0,17 PLN ?(Suma odsetek skapitalizowanych na lokacie wraz
    z odsetkami bieżącymi, naliczonymi)
    Odsetki bieżące naliczone 0,00 PLN ?(Suma odsetek naliczonych w bieżącym
    cyklu lokaty)

    Zerwanie też na pewno zadziała, bo niby czemu nie miało by działać.
    Ogólnie dla mnie na plus, bo mam lokaty tam gdzie konto a wszystko ładnie
    i sprawnie :)

    Xenocide

  • 33. Data: 2011-09-09 19:42:23
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    napisał w wiadomości news:j4d61l$502$1@inews.gazeta.pl...

    > Alior -- nie krowa. To raczej dojarka... ;)

    To i tak dobrze ze nie ubojnia :D

    > A poważniej... Od samego początku bank na literę A budzi kontrowersje
    > i generuje ruch usenetowy... Moim zdaniem dużo krzyku i słabe warunki...

    A od poniedzialku zaczne przygode z Aligatorem
    - glownie w celach poznawczo-rozrywkowych ;)

    > Wolę Meritum -- cicho, spokojnie, procenty podobne, choć zerwać nie
    > można bezstratnie...

    Zeby jeszcze ciut usprawnili dzialanie interfejsu
    bo u mnie chodzi ciut slamazarnie, poza tym nie mam negatywnych uwag
    - jak na razie
    / wlasnie oczekuje na pierwsza cofke za etyline i produkty banderolowane ;)
    /

    > Alior i Getin to dla mnie banki dziwne. :)

    Pierwszego jeszcze nie poznalem, drugi juz IMO nieźle
    wraz z upierdliwymi "opiekunami" oraz ich zagrywkami ;)

    Pozdrawiam

  • 34. Data: 2011-09-09 20:43:45
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 09.09.2011 19:36, xbartx pisze:
    > Ogólnie dla mnie na plus, bo mam lokaty tam gdzie konto a wszystko ładnie
    > i sprawnie :)

    Mimo wszystko to troche przekombinowane, ze nie mozna po prostu zalozyc
    tych lokat w systemie transakcyjnym, tylko znow trzeba podawac wszystkie
    dane na http://www.lokata.aliorbank.pl/.

  • 35. Data: 2011-09-09 20:53:08
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 08.09.2011 00:57, sunwick pisze:
    > ale w regulaminie jest info że lokata będzie założona kolejnego dnia
    > roboczego po wpłynięciu środków, ja o tym wiedziałem

    Przy zakladaniu jest info:

    "Konto/ lokata zostanie założone najpóźniej w kolejnym dniu roboczym po
    wpływie środków na rachunek w Alior Banku"

  • 36. Data: 2011-09-09 21:00:10
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" j4dq6v$6nh$...@n...onet.pl

    > To i tak dobrze ze nie ubojnia :D

    Gdzieś czytałem o tym, że banki coraz częściej płacą staruszkom
    ,,rentę za mieszkanie'', czyli już do ubojni stąd niedaleko. :)

    > A od poniedzialku zaczne przygode z Aligatorem
    > - glownie w celach poznawczo-rozrywkowych ;)

    Wchodzisz, zrzucasz ładunek, wychodzisz...
    [nie... to z filmu o homoseksualistach przerabianych na heteroseksualistów...]
    Wchodzisz, zostawiasz szmal, wychodzisz po trzech kwadransach...
    (jeśli miałeś szczęście -- jeśli nie było długiej kolejki)
    Jako potwierdzenie złożenia tam szmalu możesz otrzymać
    uścisk dłoni i szczery uśmiech. :)

    A teraz zastanów się nad tym:

    -- deponujesz 1100 złotych
    -- kasjer zamyślony uznaje Ci 1200 złotych
    -- jeśli będziesz dochodził ,,swego'' bez potwierdzenia,
    każdy prawnik Cię wyśmieje i uzna, że oskarżasz
    niewinnego kasjera o pomyłkę [albo i o zdradę!]

    Tak ponoć było w jakimś przedwojennym banku. Kasjer wypłacił
    o 100 złotych za dużo i nie chciał uznać swojej pomyłki!!!

    > Zeby jeszcze ciut usprawnili dzialanie interfejsu
    > bo u mnie chodzi ciut slamazarnie, poza tym nie mam negatywnych uwag
    > - jak na razie

    Ciut ślamazarnie? Czyli dzielą na lepszych klientów i na gorszych...
    Czym sobie zasłużyłeś na lepsze traktowanie? ;) U mnie to tak szybko
    chodzi, że coś kliknę, wrócę do oglądania filmu i po 10 minutach sprawdzę,
    czy jest to, co chciałem... Sesja trwa kwadrans, więc nie ma ryzyka...

    Jeśli nieopatrznie kliknę nie to, co zamierzyłem -- po prostu dłużej oglądam
    film, zanim zobaczę to, co chciałem zobaczyć na swoim koncie w meritum...

    Tej nocy oglądałem film Polańskiego... Najpierw zastanowiłem się nad tym,
    czy facet jest winny gwałtu i doszedłem do wniosku, że CHYBA nie, bo nie
    tyle zgwałcił trzynastolatkę, co uwiódł ją... Ale po obejrzeniu :) tego
    debilnego filmu zawyrokowałem jednoznacznie -- powinni wsadzić do
    więzienia tego strasznego gwałciciela!!!!

    > / wlasnie oczekuje na pierwsza cofke za etyline i produkty banderolowane ;)

    Ja wczoraj dostałem cofkę za sierpień. A wrześniowe 200 wyrobiłem
    w sierpniu -- rozliczenie 02 września. :)

    > Pierwszego jeszcze nie poznalem, drugi juz IMO nieźle

    :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 37. Data: 2011-09-09 21:06:51
    Od: kuchenka <k...@o...pl>

    W dniu 2011-09-09 22:53, neoniusz pisze:

    > Przy zakladaniu jest info:
    >
    > "Konto/ lokata zostanie założone najpóźniej w kolejnym dniu roboczym po
    > wpływie środków na rachunek w Alior Banku"

    zalozenie to jedno, ale czy odsetki nie powinny zostac naliczone od daty
    wplyniecia srodkow? bo to nie jest dla mnie tozsame...

    ciekawe co na ten temat mowi prawo bankowe...

  • 38. Data: 2011-09-09 21:11:58
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 09.09.2011 21:42, Waldek pisze:
    > / wlasnie oczekuje na pierwsza cofke za etyline i produkty banderolowane

    A to ciekawe co piszesz. Gdzie jeszcze tankujesz etyline? Gdzies daleko
    za wschodnia granice? I do jakiego auta?
    Jest tez opcja, ze uzywasz slow, ktorych znaczenia nie znasz ;)

  • 39. Data: 2011-09-09 21:16:26
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "neoniusz" j4dveu$ps6$...@n...onet.pl

    > A to ciekawe co piszesz. Gdzie jeszcze tankujesz etyline? Gdzies daleko za
    wschodnia granice? I do jakiego auta?
    > Jest tez opcja, ze uzywasz slow, ktorych znaczenia nie znasz ;)

    Napisał w przenośni. :) Miał na swej myśli olej napędowy, ;) nie ołowiane paliwo.

    BTW -- co to jest etylina 95? :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 40. Data: 2011-09-09 21:18:57
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 09.09.2011 23:11, neoniusz pisze:

    > A to ciekawe co piszesz. Gdzie jeszcze tankujesz etyline? Gdzies daleko
    > za wschodnia granice? I do jakiego auta?
    > Jest tez opcja, ze uzywasz slow, ktorych znaczenia nie znasz ;)

    A tak w ogole to merytoryczny strasznie sie ociaga z wyrabianiem karty.
    Pojawila sie w systemie (czyli ja wyprodukowali) 8 dni po podpisaniu
    umowy. Ciekawe kiedy listonosz zapuka.