  • 21. Data: 2008-08-28 12:41:50
    Temat: Re: Alior - trzecia ankieta :)
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dzisiaj patrzę w mbanku a tutaj prośba aby wypełnić ankietę, żeby bank
    mógł się lepiej dostosować do potrzeb i takie tam - czyżby poczuli oddech
    aliorbanku na sobie? U mnie w mieście już oddział jest i kilka samochodów
    już widziałem jakby służbowych.

    Xenocide

  • 22. Data: 2008-09-03 12:25:21
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Jest kolejne pytanie.

    Xenocide

  • 23. Data: 2008-09-03 12:43:18
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 3 Wrz, 14:25, Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>
    wrote:
    > Jest kolejne pytanie.

    U mnie tez.
    zapisalem juz do programu zone, syna i psa.

  • 24. Data: 2008-09-03 16:33:18
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Bartosz 'xbartx' Nowakowski napisał(a):
    > Jest kolejne pytanie.

    Ladny zapach :) Muzyki w banku nie potrzebuje, a jakies kwiatki czy
    darmowe herbaty to chyba jednak nie sa bankowe klimaty.

    --
    Mithos

  • 25. Data: 2008-09-04 09:49:26
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Wed, 03 Sep 2008 18:33:18 +0200, Mithos napisał(a):

    > Ladny zapach :) Muzyki w banku nie potrzebuje, a jakies kwiatki czy
    > darmowe herbaty to chyba jednak nie sa bankowe klimaty.

    A mi właśnie muzyki brakuje! Ta zdecydowanie rozbiła by tą miejscami
    sztywną atmosferę.

    Xenocide

  • 26. Data: 2008-09-04 10:09:28
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 4 Wrz, 11:49, Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>
    wrote:

    > A mi właśnie muzyki brakuje! Ta zdecydowanie rozbiła by tą miejscami
    > sztywną atmosferę.

    Mam nawet propozycje

    http://www.youtube.com/watch?v=rkRIbUT6u7Q&feature=r
    elated

  • 27. Data: 2008-09-04 14:01:15
    Od: k...@o...pl

    On 3 Wrz, 18:33, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    > Ladny zapach :) Muzyki w banku nie potrzebuje, a jakies kwiatki czy
    > darmowe herbaty to chyba jednak nie sa bankowe klimaty.
    zapach to zły pomysł. Nie wiem czy a sie znaleźć taki na który na
    pewno nikt nie jest uczulony...