  • 11. Data: 2009-12-19 18:50:44
    Temat: Re: Alior - ubezpieczenie assistance od 1 lutego - ma ktos OWU?
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    Rafal M wrote:

    > Plusem na pewno jest bezplatna laweta dla zepsutego/uszkodzonego
    > pojazdu*. Kwestia doczytania czy sa jakies wylaczenia na ta lawete
    > (typu jak ma PZU - jak sie zepsuje w podrozy to ok, masz lawete. A jak
    > sie zepsuje "pod domem" (czyli w promieniu 30km od domu) to lawety
    > bezplatnej juz nie masz).

    jak sobie dokupisz do AC, to masz lawete i do 50km ;)

  • 12. Data: 2009-12-19 18:51:39
    Od: Świstak <s...@g...pl>

    19.12.2009 18:06, wrote Rafal M:
    > Bo niestety ale serwis tranzakcyjny Aliora to dla mnie klapa :(

    Możesz napisać dlaczego? Chodzi o jakieś konkretne funkcjonalności,
    których nie ma w Aliorze, a są w Multi? Czy bardziej o wygodę użytkowania?

    Michał

  • 13. Data: 2009-12-19 20:12:03
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 19 Gru, 19:51, Świstak <s...@g...pl> wrote:

    > Możesz napisać dlaczego? Chodzi o jakieś konkretne funkcjonalności,
    > których nie ma w Aliorze, a są w Multi? Czy bardziej o wygodę użytkowania?

    Multi ma na pewno bardziej rozbudowane opcje itd co zaliczam na plus.
    Multi - uzywam tyle lat, ze po prostu sie juz przyzwyczailem do
    interfejsu itd, a z kolei interfejs Aliora wydaje mi sie jakis taki
    dziki.
    W Aliorze jest czy to flash (to co ma pasek postepu jako koleczko) - u
    mnie to zawsze dlugo sie laduje (i to mimo lacza 6 mbit).

    I kolejna sprawa: z Multi korzystam od poczatku ich istnienia - i
    nigdy jeszcze nie mialem z nimi problemow. Nawet 2 chargebacki na ok
    3k pln przeszly bez kombinacji.
    Teraz wlasnie wisza u mnie z reklamacja juz 2 miesiac - tylko ze im
    chyba niezle mine podrzucilem (dotyczy sprawy technicznej) - i jak na
    razie walcza i nie moga sobie z tym poradzic ;)
    Troche ten reklamowany blad w systemie jest upierdliwy, ale da sie
    przezyc ;)

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 14. Data: 2009-12-20 13:21:10
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    sob, 19 gru 2009 o 18:29 GMT, Rafal M napisał(a):

> [...]
    > (typu jak ma PZU - jak sie zepsuje w podrozy to ok, masz lawete. A jak
    > sie zepsuje "pod domem" (czyli w promieniu 30km od domu) to lawety

    Zazwyczaj (albo moze i wszedzie i zawsze) jest ograniczenia ze zwracaja
    koszty lawetowania do kwoty np. 700zl, albo inne zblizonej sumy, powyzej
    tej kwoty sam placisz...

    Pozdrawiam
    Brzezi

  • 15. Data: 2009-12-20 14:25:44
    Od: "Margareth" <evakuz@WYTNIJ_TOwp.pl>

    W PZU warto wykupić kartę Pomoc, kosztuje niewiele, a laweta przyjedzie nawet pod dom
    :)

  • 16. Data: 2009-12-20 14:26:12
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Rafal M" 2...@k...goo
    glegroups.com

    > Alior zaczal promocje (dzwonili do mnie) swojego ubezpieczenia
    > assistance dla klientow ktorzy maja swoje glowne konto w tym banku.
    > Czy ktos z Was ma moze regulamin i OWU tego ubezpieczenia?

    Mnie od około 10 dni ślą m@ilem te informacje. :)
    Kartę kredytową dają mi jeszcze dłużej -- też samochodową. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'