-
1. Data: 2012-05-14 12:40:32
Temat: Alior w końcu przestanie nachalnie i bez zgody się reklamować?
Od: xbartx <b...@h...net>
Właśnie po zalogowaniu dostałem okno z prośbą o zaakceptowanie zgody na
przesyłanie ofert. Oczywiście nic nie zaakceptowałem i po zalogowaniu się
mam u góry:
"Wt. 08-05-2012: Chcesz otrzymać 1000 zł za polecenie naszej oferty?
Zarejestruj się w Programie Rekomendacyjnym i zacznij zarabiać!"
a w lewej kolumnie:
"Mania Wygrywania w Orange"
Coś im chyba to słabo wyszło.
--
xbartx
-
2. Data: 2012-05-14 14:11:59
Temat: Re: Alior w końcu przestanie nachalnie i bez zgody się reklamować?
Od: "Konfabulator" <w...@g...SKASUJ-TO.pl>
xbartx <b...@h...net> napisał(a):
> WĹaĹnie po zalogowaniu dostaĹem okno z proĹbÄ o zaakceptowanie zgody na
> przesyĹanie ofert. OczywiĹcie nic nie zaakceptowaĹem i po zalogowaniu siÄ
> mam u gĂłry:
Nie tylko to im słabo wyszło. Wysyłają mi spam emailem w postaci jakiś
podsumowań miesiąca, gdzie jedynymi osiągnięciami jest 5 banerów reklamowych
jakiś zupełnie mi zbędnych produktów. Ale to norma w naszej pożal się boże
bankowości. O reklamach w serwisie sam wspomniałeś.
Ale dziś to już mnie wkur... zdenerwowali. Dzwoni wesoła panienka z okienka i
mi zaczyna opowiadać, jakie to ona ma zajebiste ubezpieczenie dla mnie lub dla
całej rodziny. Odpowiadam jej grzecznie, że nie jestem zainteresowany żadnym
ubezpieczeniem. Ale to oczywiście panienka ma w dupie, bo przecież ona ma
takie fajne ubezpieczenie dla mnie za jedyne 26 zł. Pytam się jej, której
części zdania "nie interesuje mnie żadne ubezpieczenie" nie zrozumiała, a ta
dalej swoje... Myślałem, że w końcu wyjdę z siebie.
To na pewno nie jest wyższa kultura bankowości, chyba, że ich celem jest bym
zlikwidował wszelkie kontakty z nimi.
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
3. Data: 2012-05-15 23:39:52
Temat: Re: Alior w końcu przestanie nachalnie i bez zgody się reklamować?
Od: xbartx <b...@h...net>
Dnia Mon, 14 May 2012 12:11:59 +0000, Konfabulator napisał(a):
> To na pewno nie jest wyższa kultura bankowości, chyba, że ich celem jest
> bym zlikwidował wszelkie kontakty z nimi.
No niestety czasami te osoby klepią i w ogóle nie słyszą co się do nich
mówi a to przecież jasne jest że nikt nie kupi choćby nie wiem jak
za.bite i tanie było jak się go ignoruje.
Napisałem reklamację do Aliora zobaczymy co odpiszą.
--
xbartx
-
4. Data: 2012-05-17 16:05:26
Temat: Re: Alior w końcu przestanie nachalnie i bez zgody się reklamować?
Od: xbartx <b...@h...net>
Dnia Tue, 15 May 2012 21:39:52 +0000, xbartx napisał(a):
> No niestety czasami te osoby klepią i w ogóle nie słyszą co się do nich
> mówi a to przecież jasne jest że nikt nie kupi choćby nie wiem jak
> za.bite i tanie było jak się go ignoruje. Napisałem reklamację do Aliora
> zobaczymy co odpiszą.
No i kolejna piękna i "rzeczowa" odpowiedź banku:
"Szanowny Panie,
W odpowiedzi na reklamację, prosimy o przyjęcie następujących wyjaśnień.
Potwierdzamy, że odpowiedzi przekazane Panu w dniach 31.01.2012r.,
02.02.2012r. oraz
15.02.2012r. przez Marcina Ł były prawidłowe.
Podkreślamy raz jeszcze, że oferty i reklamy pojawiające się po
zalogowaniu do Systemu Bankowości Internetowej nie są spersonalizowane -
Bank nie wykorzystuje Pana danych osobowych - oferty nie są imiennie
skierowane do Pana.
Wiadomości te mają charakter czysto informacyjny i są wyświetlane na
stronie internetowej Banku bez wykorzystania danych osobowych Klientów.
Bank nie może zatem przychylić się do Pana prośby i zaniechać ich
wyświetlania.
Informujemy, że Pana sprzeciw dotyczący zgody na przetwarzanie danych
osobowych do celów marketingowych jest przez Bank respektowany. Wyrażamy
nadzieję, że powyższe wyjaśnienia będą dla Pana wystarczające.
Z poważaniem
Agnieszka W"
Hmmm chyba w końcu spróbuję zainteresować kogoś władnego w tym temacie,
to może uda się im wytłumaczyć - że jak loguję się do swojego konta w ich
banku to jednak to jestem ja ;)
--
xbartx