  • 1. Data: 2012-05-14 12:40:32
    Temat: Alior w końcu przestanie nachalnie i bez zgody się reklamować?
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Właśnie po zalogowaniu dostałem okno z prośbą o zaakceptowanie zgody na
    przesyłanie ofert. Oczywiście nic nie zaakceptowałem i po zalogowaniu się
    mam u góry:

    "Wt. 08-05-2012: Chcesz otrzymać 1000 zł za polecenie naszej oferty?
    Zarejestruj się w Programie Rekomendacyjnym i zacznij zarabiać!"

    a w lewej kolumnie:
    "Mania Wygrywania w Orange"

    Coś im chyba to słabo wyszło.

    --
    xbartx

  • 2. Data: 2012-05-14 14:11:59
    Od: "Konfabulator" <w...@g...SKASUJ-TO.pl>

    xbartx <b...@h...net> napisał(a):

    > Właśnie po zalogowaniu dostałem okno z prośbą o zaakceptowanie zgody na
    > przesyłanie ofert. Oczywiście nic nie zaakceptowałem i po zalogowaniu się
    > mam u gĂłry:

    Nie tylko to im słabo wyszło. Wysyłają mi spam emailem w postaci jakiś
    podsumowań miesiąca, gdzie jedynymi osiągnięciami jest 5 banerów reklamowych
    jakiś zupełnie mi zbędnych produktów. Ale to norma w naszej pożal się boże
    bankowości. O reklamach w serwisie sam wspomniałeś.

    Ale dziś to już mnie wkur... zdenerwowali. Dzwoni wesoła panienka z okienka i
    mi zaczyna opowiadać, jakie to ona ma zajebiste ubezpieczenie dla mnie lub dla
    całej rodziny. Odpowiadam jej grzecznie, że nie jestem zainteresowany żadnym
    ubezpieczeniem. Ale to oczywiście panienka ma w dupie, bo przecież ona ma
    takie fajne ubezpieczenie dla mnie za jedyne 26 zł. Pytam się jej, której
    części zdania "nie interesuje mnie żadne ubezpieczenie" nie zrozumiała, a ta
    dalej swoje... Myślałem, że w końcu wyjdę z siebie.

    To na pewno nie jest wyższa kultura bankowości, chyba, że ich celem jest bym
    zlikwidował wszelkie kontakty z nimi.

  • 3. Data: 2012-05-15 23:39:52
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 14 May 2012 12:11:59 +0000, Konfabulator napisał(a):

    > To na pewno nie jest wyższa kultura bankowości, chyba, że ich celem jest
    > bym zlikwidował wszelkie kontakty z nimi.

    No niestety czasami te osoby klepią i w ogóle nie słyszą co się do nich
    mówi a to przecież jasne jest że nikt nie kupi choćby nie wiem jak
    za.bite i tanie było jak się go ignoruje.
    Napisałem reklamację do Aliora zobaczymy co odpiszą.

    --
    xbartx

  • 4. Data: 2012-05-17 16:05:26
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 15 May 2012 21:39:52 +0000, xbartx napisał(a):

> [...]
    > mówi a to przecież jasne jest że nikt nie kupi choćby nie wiem jak
    > za.bite i tanie było jak się go ignoruje. Napisałem reklamację do Aliora

    No i kolejna piękna i "rzeczowa" odpowiedź banku:

    "Szanowny Panie,

    W odpowiedzi na reklamację, prosimy o przyjęcie następujących wyjaśnień.
    Potwierdzamy, że odpowiedzi przekazane Panu w dniach 31.01.2012r.,
    02.02.2012r. oraz
    15.02.2012r. przez Marcina Ł były prawidłowe.
    Podkreślamy raz jeszcze, że oferty i reklamy pojawiające się po
    zalogowaniu do Systemu Bankowości Internetowej nie są spersonalizowane -
    Bank nie wykorzystuje Pana danych osobowych - oferty nie są imiennie
    skierowane do Pana.
    Wiadomości te mają charakter czysto informacyjny i są wyświetlane na
    stronie internetowej Banku bez wykorzystania danych osobowych Klientów.
    Bank nie może zatem przychylić się do Pana prośby i zaniechać ich
    wyświetlania.

    Informujemy, że Pana sprzeciw dotyczący zgody na przetwarzanie danych
    osobowych do celów marketingowych jest przez Bank respektowany. Wyrażamy
    nadzieję, że powyższe wyjaśnienia będą dla Pana wystarczające.
    Z poważaniem
    Agnieszka W"

    Hmmm chyba w końcu spróbuję zainteresować kogoś władnego w tym temacie,
    to może uda się im wytłumaczyć - że jak loguję się do swojego konta w ich
    banku to jednak to jestem ja ;)

    --
    xbartx