  • 11. Data: 2009-02-07 16:00:43
    Temat: Re: Alior - wazelina ;)
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

> [...]
    > naprowadzić panie na to, co powinny "kliknąć" żeby było dobrze.
    > Osobiście uważam, że tak być nie powinno, no ale ... wszyscy się uczą :)
    >
    > Martwi mnie też wykonywanie poleceń przez klienta z konta użytkownika
    > pracownika banku, jak dla mnie powinno to lecieć z nieuprzywilejowanego,
    > ograniczonego do niektórych rzeczy. Przyznam, że logowanie przez www na
    > stronę swojego "ex" banku żeby cośtam wydrukować w obecności pracownika,
    > to nie jest najwyższa klasa zabezpieczenia ;)
    >
    > Ale ogólnie, dobre 9/10 wystawiam. Jestem zadowolony.

    Jesteś pracownikiem Aliora?
    ;-)

    zyga

  • 12. Data: 2009-02-07 16:01:15
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > Tak patrzę, to wszyscy marudzą, że Alior taki, Alior śmaki.

    Po za tym NTG, jeśli chodzi o temat.

    zyga

  • 13. Data: 2009-02-07 16:08:58
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    sob, 07 lut 2009 o 17:00 GMT, Zygmunt M. Zarzecki napisał(a):

    > Jesteś pracownikiem Aliora?
    > ;-)

    Ja ogolnie potwierdzam :)

    W piatek mialem pewien problem, a byla juz 18 czy 19, czyli po godzinach
    pracy mojej Panki Bankierki, chociaz nie bylem wlasnie do konca pewny, wiec
    najpier zadzwonilem na infolinie, zautentykowalem sie, czekalem chyba az
    melodyjka potworzyla sie ze 4 czy 5 razy, wiec dalem sobie spokoj, i
    zadzwonilem do bankiera, byla juz w domu :) slyszalem odglosy domowe :)
    mimo to przyjela ode mnie zgloszenie, i za 15 minut oddzwonila z
    odpowiedzia.

    Ostatnio podpisywalem tez umowy, jak przyszedlem bylo wszystko
    przygotowane, zlozylem w sumie chyba z 10 podpisow i ze 30 parafek,
    wszystko zajelo z 10 minut, bardzo milo i kompetentnie...
    Architektura wnetrza odzialu tez bardzo pozytywnie, a bylem na kabatach...

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@g...com ][ Whatever women do they must do twice as ]
    [ Ekg: #3781111 ][ well as men to be thought half ]

  • 14. Data: 2009-02-07 16:13:25
    Od: "ygreko" <...@...com>

    "Zygmunt M. Zarzecki"
    <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.n
    a.com> wrote in message
    [ciach bzdury]

    > Jesteś pracownikiem Aliora?
    > ;-)

    Raczej tej firmy marketingowej, co dopisuje komentarze od "prawdziwych
    klientow" pod filmikami w youtube...

  • 15. Data: 2009-02-07 16:27:00
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    > Architektura wnetrza odzialu tez bardzo pozytywnie, a bylem na kabatach...

    A ja kawy dostrzec nie mogłem... Lukas i Multibank coś mnie rozpuścili w tej
    kwestii. Za to na melonik w gablocie sobie mogłem popatrzeć... o suchym
    pysku :-)

  • 16. Data: 2009-02-07 16:27:46
    Od: BK <b...@g...com>

    On 7 Lut, 17:13, "ygreko" <y...@...com> wrote:
> [...]
    ien.kom.na.com> wrote in message

    > [ciach bzdury]

    > Raczej tej firmy marketingowej, co dopisuje komentarze od "prawdziwych

    Dla niektorych wiarygodne jest tylko marudzenie, krytykowanie i
    narzekanie ;-)

  • 17. Data: 2009-02-07 16:59:01
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Brzezi <b...@g...com> wrote:
    > Architektura wnetrza odzialu tez bardzo pozytywnie, a bylem na kabatach...

    Potwierdzam, również wystrój mi się podoba (we Wrocławiu - fotografie
    fragmentów znanych budynków z Wrocławia).

    a.

  • 18. Data: 2009-02-07 17:03:40
    Od: ruf10 <r...@n...pl>

    BK pisze:

    > Dla niektorych wiarygodne jest tylko marudzenie, krytykowanie i
    > narzekanie ;-)

    I słusznie, bo zadowoleni użytkownicy rzadko chwalą, a niezadowoleni
    często narzekają.

  • 19. Data: 2009-02-07 17:21:15
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > I słusznie, bo zadowoleni użytkownicy rzadko chwalą, a niezadowoleni
    > często narzekają.

    Ja znam inną zasadę:
    1 zadowolony klient sprowadzi 10
    1 niezadowolony klient zniechęci 100

    A mnie się podoba ten Alior, karty czipowe dają.
    :>

    zyga

  • 20. Data: 2009-02-07 19:22:39
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Brzezi" <b...@g...com> wrote in message

    > Ostatnio podpisywalem tez umowy, jak przyszedlem bylo wszystko
    > przygotowane, zlozylem w sumie chyba z 10 podpisow i ze 30 parafek,
    > wszystko zajelo z 10 minut, bardzo milo i kompetentnie...

    I zdarzyles sie wczytac przez ten czas w umowy? Skoro tyle podpisow to
    musialo byc przynajmniej kilkanascie stron :).

    MK