  • 21. Data: 2009-02-07 19:23:40
    Temat: Re: Alior - wazelina ;)
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Zygmunt M. Zarzecki"
    <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.n
    a.com> wrote in message
    news:gmkf5p$j0i$1@news.interia.pl...

    > A mnie się podoba ten Alior, karty czipowe dają.
    > :>

    A daja kredytowe bez nazwiska uzytkownika?

    MK

  • 22. Data: 2009-02-07 19:30:08
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sat, 07 Feb 2009 19:17:19 +0400, kashmiri napisał(a):

    > Dziwne dlatego, że na www mówią co innego, do tego chyba nikt na grupie
    > nie pochwalił się dożywotnio darmową KK Aliora.

    Obiecałem (chyba), że nie będę się chwalił ;-)
    Ale kartę mogę chwalić w całej rozciągłości. Autentycznie tracę zapał do
    korzystania z czegokolwiek innego.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 23. Data: 2009-02-07 20:44:25
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    "Olgierd" <n...@n...problem> wrote in message

    > Obiecałem (chyba), że nie będę się chwalił ;-)

    A więc skoro nie jest pewne, czy obiecałeś, to napisz przynajmniej, jak
    uzyskałeś tę darmowość... Sami zaproponowali?
    k.

  • 24. Data: 2009-02-07 20:52:41
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 7 Lut, 20:30, Olgierd <n...@n...problem> wrote:

    > Obiecałem (chyba), że nie będę się chwalił ;-)
    > Ale kartę mogę chwalić w całej rozciągłości. Autentycznie tracę zapał do
> [...]

    To co, wszyscy zadowoleni, tylko ja mam pecha co do tego banku ?

  • 25. Data: 2009-02-07 21:43:42
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > To co, wszyscy zadowoleni, tylko ja mam pecha co do tego banku ?

    Z takim nickiem/polem From...
    :>

    zyga

  • 26. Data: 2009-02-07 21:50:51
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sun, 08 Feb 2009 00:44:25 +0400, kashmiri napisał(a):

    > A więc skoro nie jest pewne, czy obiecałeś, to napisz przynajmniej, jak
    > uzyskałeś tę darmowość... Sami zaproponowali? k.

    Tak, zresztą pisałem o tym na grupie:

    http://tinyurl.com/darmowe-karty-alior

  • 27. Data: 2009-02-07 21:53:01
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sat, 07 Feb 2009 12:52:41 -0800, szczurwa napisał(a):

    > To co, wszyscy zadowoleni, tylko ja mam pecha co do tego banku ?

    Korzystam wyłącznie z karty kredytowej, przez pierwsze parę tygodni byłem
    raczej sceptyczny, acz wraz z korzystaniem i docieraniem się projektu --
    widzę coraz więcej plusów.

    Reszta usług nieszczególnie mnie interesuje, chociaż może kiedyś spróbuję.

  • 28. Data: 2009-02-07 23:42:07
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Olgierd pisze:
    > Korzystam wyłącznie z karty kredytowej, przez pierwsze parę tygodni byłem
    > raczej sceptyczny, acz wraz z korzystaniem i docieraniem się projektu --
    > widzę coraz więcej plusów.

    Tzn. jakich plusów ?

    --
    Mithos

  • 29. Data: 2009-02-08 02:46:57
    Od: ruf10 <r...@n...pl>

    Wemif pisze:

    > Potwierdzam, również wystrój mi się podoba (we Wrocławiu - fotografie
    > fragmentów znanych budynków z Wrocławia).

    W Warszawie też zdjęcia budynków, chyba PeKiN(?), też mi się podoba.

  • 30. Data: 2009-02-08 08:08:42
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sun, 08 Feb 2009 00:42:07 +0100, Mithos napisał(a):

    > Tzn. jakich plusów ?

    Karta jest po prostu sprawna: szybka (b. dużo transakcji offline) i
    wypłaca się zwrotnie.

    No wiem, czajnika nie dostanę. Na kozetce też nikt ze mną nie będzie
    rozmawiał.