  • 31. Data: 2009-02-08 08:17:42
    Temat: Re: Alior - wazelina ;)
    Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl>

    "Olgierd" news:pan.2009.02.08.08.08.42@rudak.org

    > No wiem, czajnika nie dostanę. Na kozetce też nikt ze mną nie będzie
    > rozmawiał.

    IMHO było by to bardzo miłe doświadczenie po całym dniu pracy :)

  • 32. Data: 2009-02-08 09:23:31
    Od: "Kotlet mielony" <w...@d...mnie>

    Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki"
    <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.n
    a.com> napisał w
    wiadomości news:gmkf5p$j0i$1@news.interia.pl...

    > Ja znam inną zasadę:
    > 1 zadowolony klient sprowadzi 10
    > 1 niezadowolony klient zniechęci 100
    >
    > A mnie się podoba ten Alior, karty czipowe dają.

    jak prawie w kazdym banku

    --
    http://szacuneczek.org.pl - oprogramowanie dedykowane, aplikacje internetowe
    pisane na zlecenie, oraz oprogramowanie do e-handlu

  • 33. Data: 2009-02-08 09:31:05
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    > Karta jest po prostu sprawna: szybka (b. dużo transakcji offline) i
    > wypłaca się zwrotnie.

    Autoryzowana pinem i offline? Hmm... intrygujące.
    Ja się zraziłem, gdy powiedzieli mi, że przenoszą kartę 1:1, bez
    podniesienia limitu. Dostarczyć trzeba 3 wyciągi, po wydaniu karty w ciągu 3
    miesięcy pokazać dokument (często płatny), że się zamknęło poprzednią, bo
    zablokują. Do tego wyciąg papierowy płatny nawet bez korzystania z podglądu
    w Internecie. Dramat. Chyba zebrali możliwie najmniej korzystną ofertę z
    innych banków i zmontowali w ten sposób swoją.

  • 34. Data: 2009-02-08 09:37:14
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > Karta jest po prostu sprawna: szybka (b. dużo transakcji offline) i
    > wypłaca się zwrotnie.
    >
    > No wiem, czajnika nie dostanę. Na kozetce też nikt ze mną nie będzie
    > rozmawiał.

    Chcesz się założyć?
    :>

    zyga

  • 35. Data: 2009-02-08 09:37:49
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > jak prawie w kazdym banku

    *prawie*

    zyga

  • 36. Data: 2009-02-08 10:51:34
    Od: Tomek Głowacki <t...@t...o2.pl-invalid>

    ygreko pisze:
    > "Zygmunt M. Zarzecki"
    > <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.n
    a.com> wrote in
    > message news:gmkael$chm$1@news.interia.pl...
    > [ciach bzdury]

    > Raczej tej firmy marketingowej, co dopisuje komentarze od "prawdziwych
    > klientow" pod filmikami w youtube...

    Nie, raczej po prostu, nie marudzącym dokumentnie na wszystko, normalnym
    klientem, który z ulgą zmienił ofertę z gównianego banku-molocha na ten :)

    Pozdr,
    Tomek

  • 37. Data: 2009-02-08 11:22:00
    Od: "ygreko" <...@...com>

    "Tomek Głowacki" <t...@t...o2.pl-invalid> wrote in message

    > Nie, raczej po prostu, nie marudzącym dokumentnie na wszystko, normalnym
    > klientem, który z ulgą zmienił ofertę z gównianego banku-molocha na ten :)

    Ja tez nie marudze np. na mbank. Korzystam bardzo dlugo, absolutnie nie
    narzekam.
    Przeszedlem tam z pekao sa, moze ten sam moloch masz na mysli... ;)

  • 38. Data: 2009-02-08 13:14:21
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Olgierd pisze:
    > No wiem, czajnika nie dostanę. Na kozetce też nikt ze mną nie będzie
    > rozmawiał.

    Z czajnikiem to racja, a co do kozetki to nie rozumiem, leczysz sie u
    psychiatry/psychologa czy też już się wyleczyłeś i dlatego nie będziesz
    korzystał z kozetki ?

    --
    Mithos

  • 39. Data: 2009-02-08 14:50:48
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sun, 08 Feb 2009 10:31:05 +0100, Szymon napisał(a):

    > Autoryzowana pinem i offline? Hmm... intrygujące.

    A co w tym dziwnego? Tak działa też BZWBK.

    > Dostarczyć trzeba 3 wyciągi, po wydaniu karty w ciągu 3 miesięcy pokazać
    > dokument (często płatny), że się zamknęło poprzednią, bo zablokują.

    E tam, nic z tych rzeczy. Tj. może i mówili, ale od mówienia do robienia
    droga daleka.

    > wyciąg papierowy płatny nawet bez korzystania z podglądu w
    > Internecie.

    To mnie raczej też nie dziwi, w wielu bankach wyciąg na papierze jest za
    pieniądze.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 40. Data: 2009-02-08 14:52:37
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sun, 08 Feb 2009 14:14:21 +0100, Mithos napisał(a):

    > Z czajnikiem to racja, a co do kozetki to nie rozumiem, leczysz sie u
    > psychiatry/psychologa czy też już się wyleczyłeś i dlatego nie będziesz
    > korzystał z kozetki ?

    Nie, to taka iluzja, może nie pamiętasz, ale kiedyś byłeś bardzo dumny z
    siebie, bo w Multi są takie pokoiki dla superklientów.