  • 11. Data: 2009-10-15 07:50:23
    Temat: Re: Alior - wiadomosc z e-mailami klientow [OT]
    Od: Paweł Muszyński <p...@b...wytnijto.org>

    xbartx pisze:

    > Bez przesady. Po prosty zwykła pomyłka. Sam już kilka razy dostałem
    > takiego maila gdzie w polu "From" było kilkaset adresów.
    Chyba To:
    :-)

    --
    Paweł Muszyński
    Skateshop

  • 12. Data: 2009-10-15 13:45:33
    Od: fiki <b...@g...com>

    musze przyznac ze Alior to rzeczywiscie wyzsza kultura bankowosci.
    Napisalem wczoraj do nich maila co mysle o tego typu zachowaniach.
    Dzisiaj zostalem bardzo uprzejmie przeproszonyi obiecano wysylke
    jakiegos upominku-pewnie jakas pierdolka typu kubek ale i tak jestem
    pod wrazeniem.

  • 13. Data: 2009-10-18 09:14:01
    Temat: Re: Alior - wiadomosc z e-mailami klientow
    Od: "kashmiri" <x...@g...com>

    bradley.st <b...@g...pl> had the courage to write:
    > Dostalem dzisiaj "Komunikat od Alior Bank S.A. z 14.10.2009 r.", w
    > ktorym - poza informacja o zawieszeniu przelewow MasterCard -> SPEED -
    > jest tak okolo 300-400 adresow e-mailowych w naglowku. Od "A" do "J".
    > Zakladam, ze pozostalych zarejestrowanych w SPEED.
    >
    > Wydaje mi sie to jakies... ehm... niewlasciwe. :)

    Hmm, ja podpadam pod te grupe K-Z i na takiego kwiatka sie nie zalapalem -
    tzn. odbiorca maila z 14.10 jest tylko pan jakub.janicki@a.......pl, reszta
    w BCC.

    A szkoda ;)
    k.