  • 1. Data: 2009-05-16 19:07:28
    Temat: Alior - wyciągi z KK
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Hello,

    Czy nie macie wrażenia, że lista operacji na wyciągu z KK w Aliorze ma
    kolejność dość losową? Jakoś nie mogę się doszukać wzorca... Z pewnością
    nie jest do ani chronologicznie po datach operacji, ani chronologicznie
    po datach księgowania, ani wg. wielkości kwoty transakcji.

    Na ostatnim wyciągu listę otwiera i zamyka mi 2 operacje z 14 maja,
    wykonane w odstępie sekundowym w jednym sklepie, a międzyczasie są różne
    operacje z kwietnia... :-(

    --
    MiCHA

  • 2. Data: 2009-05-17 06:43:43
    Temat: Re: Alior - wyciągi z KK
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Sat, 16 May 2009 21:07:28 +0200
    Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl> wrote:

> [...]
    >
    > Na ostatnim wyciągu listę otwiera i zamyka mi 2 operacje z 14 maja,
    > wykonane w odstępie sekundowym w jednym sklepie, a międzyczasie są

    Też jak raz przeglądałem to jakoś to dziwnie wyglądało. Chyba jest coś
    jeszcze nie teges z systemem, bo z tego co pamiętam nie radzi sobie jak
    ma zrobić pdfa z większa ilością stron ;)

    Xenocide

  • 3. Data: 2009-05-17 07:18:34
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sat, 16 May 2009 21:07:28 +0200, Przemyslaw Kwiatkowski napisał(a):

    > Z pewnością
    > nie jest do ani chronologicznie po datach operacji, ani chronologicznie
    > po datach księgowania, ani wg. wielkości kwoty transakcji.

    To jest jakiś wzorzec losowy. Podstawa to chyba numerek dnia, czyli 06
    kwietnia jest równoważny 06 maja itd., a obok jest 05 kwietnia i 05 maja.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.bblog.pl [Lege Artis]

  • 4. Data: 2009-05-17 08:34:32
    Od: Michał <n...@n...pl>

    Dnia Sun, 17 May 2009 07:18:34 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

    > To jest jakiś wzorzec losowy. Podstawa to chyba numerek dnia, czyli 06
    > kwietnia jest równoważny 06 maja itd., a obok jest 05 kwietnia i 05 maja.

    Pewnie data sformatowana jest na "dzien miesiąc rok" i po tym posortowana
    :-).

    --
    Pozdrawiam,
    Michał

  • 5. Data: 2009-05-17 10:36:48
    Od: "eg" <e...@w...pl>

    i na tym polega wyzsza kultura w bankowosci.... ;)

    i niech nikt mi nie mowi, ze to wina systemu informatycznego i ze mam byc
    wyrozumialy - dla mnie liczy sie wszystko, a w dzisiejszych czasach czesto
    dobry/slaby system komputerowy decyduje o sukcesie badz porazce (oczywiscie
    nie tylko)

    az strach sie bac, jak w takim balaganiarskim systemie zaczna sie pojawiac
    transakcje innych osob na moim rachunku....

  • 6. Data: 2009-05-17 10:45:13
    Od: "eg" <e...@w...pl>

    swoja droga kiedy nastepuje w aliorze zwrot 1% wykonanych transakcji?
    dostalem pierwszy wyciag i ani sladu nie ma po jakimkolwiek zwrocie?

  • 7. Data: 2009-05-17 12:52:47
    Temat: Re: Alior - wyci????????
    Od: Rafał Błachnio <r...@a...invalid>

    W dniu 2009-05-17 12:45, eg pisze:
    > swoja droga kiedy nastepuje w aliorze zwrot 1% wykonanych transakcji?
    > dostalem pierwszy wyciag i ani sladu nie ma po jakimkolwiek zwrocie?

    Jakiś tydzień po rozliczeniu.

    --
    Raf

  • 8. Data: 2009-05-17 13:13:14
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Michał wrote:

    > Pewnie data sformatowana jest na "dzien miesiąc rok" i po tym posortowana
    > :-).

    Pudło. Ja mam kolejność: 13.05, 11.05, 12.05. :-(

    --
    MiCHA

  • 9. Data: 2009-05-17 13:23:55
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl> writes:

    > Pudło. Ja mam kolejność: 13.05, 11.05, 12.05. :-(

    Stupid kłeszczyn. Dlaczego zakładacie, że jest wogóle sortowane? :)
    KJ

    --
    Nie przerywaj mi, kiedy ja przerywam
    --W.Churchill

  • 10. Data: 2009-05-17 13:42:31
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 16 Maj, 15:07, Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl> wrote:

> [...]
    >
    > Na ostatnim wyciągu listę otwiera i zamyka mi 2 operacje z 14 maja,
    > wykonane w odstępie sekundowym w jednym sklepie, a międzyczasie są różne

    Moze spiralnie do srodka wyciagu? Ostatnia, pierwsza, przedostatnia,
    druga, etc... ;D