  • 11. Data: 2010-01-06 14:40:15
    Temat: Re: Alior za dnia...
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 06 Jan 2010 11:53:20 +0000, xbartx napisał(a):

    > Prawie działa. Właśnie sobie przypomniałem, że przelew muszę puścić a tu
    > dostęp mam, ale żadnego rachunku nie widać.

    No i przelew dzisiaj nie wyszedł, bo rachunków jak nie ma, tak nie ma. Z
    mojej strony pierwszy poważny minus dla A. Przelewy odroczone też
    zniknęły w niebycie ;)

    Xenocide

  • 12. Data: 2010-01-06 22:37:35
    Od: jo44 <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    MarekZ pisze:

    > Ja byłem świadkiem tego padu będąc zalogowanym około pół godziny temu.
    > Wyglądało to dość spektakularnie. Po prostu gasły pewne rzeczy, znikały
    > przyciski, kółeczka zatrzymywały się w pół obrotu...

    Będziesz miał co wnukom opowiadać...

  • 13. Data: 2010-01-08 10:33:40
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hi1isj$b77$...@i...gazeta.pl...

    > Uprzejmie informujemy,
    > że w chwili obecnej
    > System Bankowości Internetowej jest niedostępny ze względu na trwające
    > prace serwisowe.

    A w Aliorze znowu kłopoty, przynajmniej z aplikacją do notowań. Trzeba co
    kilka minut restartować aplikację, czasami to pomaga a czasami nie...

  • 14. Data: 2010-01-08 13:34:26
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "MarekZ" hi71kh$kj0$...@s...cyf-kr.edu.pl

    > A w Aliorze znowu kłopoty, przynajmniej z aplikacją do notowań.
    > Trzeba co kilka minut restartować aplikację, czasami to pomaga
    > a czasami nie...

    No właśnie -- pomaga!! Ważne, że coś pomaga. ;)
    System dobry (bo nawet, jeśli coś nie działa prawnie, to jest na to
    metoda) oprocentowanie [było kiedyś] wysokie z innowacyjną nocną
    kapitalizacją -- słowem najlepszy bank w Polsce, jak głoszą reklamy Aliora... ;)

    Tyle razy mówiłem, że jeśli Bóg nie zasieje, podlewanie modlitwami nie pomoże.
    Oddział, który mam kilkaset metrów stąd (na drodze moich spacerów), święcony
    był przez przedstawicieli Kościoła...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 15. Data: 2010-01-08 13:40:43
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" hi7c9a$hse$...@i...gazeta.pl

    > System dobry (bo nawet, jeśli coś nie działa prawnie, to jest na to
    + System dobry (bo nawet, jeśli coś nie działa poprawnie, to jest na to

    --