  • 31. Data: 2010-12-12 23:03:16
    Temat: Re: Alior - zawyżona opłata za kartę
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info>

    W dniu 2010-12-07 20:24, neoniusz pisze:

    > I co, sprawdziles?
    > Dzis zauwazylem, ze karta zmienila status na "Aktywna". To pewnie po tym
    > wybraniu z bankomatu sie aktywowala. Znow ja zablokowowalem i odblokowalem.

    Wypłaciłem z bankomatu. Karta zmieniła status na "Aktywna", ale tylko po
    wejściu w jej szczegóły. Na liście kart jest nadal "Do aktywacji" z
    opcją "Aktywacja".

    Zobaczymy, czy zapis na liście kart zmieni się samoczynnie oraz czy
    spowoduje to zaprzestanie pobierania opłat za kartę.

  • 32. Data: 2010-12-13 14:04:43
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sat, 11 Dec 2010 00:58:32 +0100, Wojciech Nawara napisał(a):

    > Chyba, że po prostu
    > należy blokować na przełomie miesiąca, w momencie kiedy jest pobierana
    > opłata za kartę?

    Może u nich tak to funkcjonować. Kiedyś uruchomiłem u nich autodealing i
    po kilku dniach wyłączyłem a wszystko w obrębie tego samego miesiąca -
    opłaty żadnej nie naliczono.

    --
    xbartx

  • 33. Data: 2010-12-13 18:15:45
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info>

    W dniu 2010-12-13 00:03, Wojciech Nawara pisze:

> [...]
    >
    > Zobaczymy, czy zapis na liście kart zmieni się samoczynnie oraz czy
    > spowoduje to zaprzestanie pobierania opłat za kartę.

    Parę godzin po napisaniu tego posta status karty w obu miejscach
    wskazywał już na "Aktywna". Nie wiem, czy wymagało to czasu na
    odświeżenie, czy jakiejś czynności, np. przelogowania.

    Zatem spróbujemy zablokować kartę w nocy na przełomie miesiąca. ;-)
    Chyba, że opłaty są pobierane w innym momencie?