  • 21. Data: 2009-08-05 09:31:46
    Temat: Re: Alior - zmiana PINu do kart
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara"
    <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info> napisał w wiadomości >>
    > BTW ilu z Was wie, że w aliorze telePIN i teleHasło to inne kody, inaczej
    > się je ustawia i do czego innego służą? :-)

    Kto to wszystko ma spamiętać . Ja? To niemozliwe.
    A tak przy okazji. Właśnie dostałem od nich STÓWKĘ :):):)

    wiatrak

  • 22. Data: 2009-08-06 11:52:49
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Wojciech Nawara pisze:
    > Dla informacji - od niedawna można zmienić PIN dla kart Alior Banku bez
    > łażenia do bankomatu. Opcje dostępne są w bankowości internetowej i w
    > bankowości telefonicznej - IVR (przy czym w bankowości internetowej to
    > działa, a w bankowości telefonicznej jest komunikat "usługa czasowo
    > niedostępna").

    W automatycznym serwisie telefonicznym (IVR) także można już zmieniać
    PIN do kart płatniczych.
    Wystarczy identyfikator + PIN do serwisu telefonicznego, nie ma
    dodatkowej weryfikacji kodem SMS.

  • 23. Data: 2009-08-06 17:00:56
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <