  • 1. Data: 2009-08-01 09:59:06
    Temat: Alior- zmiana ToIP od wrzesnia
    Od: Michal <m...@n...org>

    Jakie różnice wypatrzyliście? Dla zwykłego konta ja zauważyłem- chyba-
    tylko jedną- dodali w kartach debetowych wypłaty z oddziałów banków i
    "innych instytucji" za 0zł. W bieżącej ToIP tego nie ma. Czyżby dało się
    na... poczcie (SIC!) wypłacać za darmo!!!??? :)

    --
    Michał

  • 2. Data: 2009-08-01 11:09:19
    Temat: Re: Alior- zmiana ToIP od wrzesnia
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Michal pisze:
> [...]
    > "innych instytucji" za 0zł. W bieżącej ToIP tego nie ma. Czyżby dało się
    > na... poczcie (SIC!) wypłacać za darmo!!!??? :)

    Tak.

  • 3. Data: 2009-08-01 12:31:42
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Wojciech Nawara pisze:
    > Tak.

    Czyli jednak da się zmienić TOiP na korzyść klienta ? SZOK :)

    --
    Mithos

  • 4. Data: 2009-08-01 12:37:27
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Mithos pisze:

    > Czyli jednak da się zmienić TOiP na korzyść klienta ? SZOK :)

    Ale to zawsze było bezpłatne. Tylko nie było wskazane wprost w tabeli
    (mam wrażenie, że po prostu zapomnieli o takiej kategorii "wypłaty
    gotówki" z karty). Doprecyzowali i tyle.

  • 5. Data: 2009-08-01 13:07:25
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Wojciech Nawara" <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info> wrote in
    message news:h51cu4$c1i$1@kushnir.sileman...

    > Ale to zawsze było bezpłatne. Tylko nie było wskazane wprost w tabeli (mam
    > wrażenie, że po prostu zapomnieli o takiej kategorii "wypłaty gotówki" z
    > karty). Doprecyzowali i tyle.

    Znikla, ale od dzis lokata na 7%.

  • 6. Data: 2009-08-01 15:47:12
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Wojciech Nawara wrote:

    > Ale to zawsze było bezpłatne. Tylko nie było wskazane wprost w tabeli
    > (mam wrażenie, że po prostu zapomnieli o takiej kategorii "wypłaty
    > gotówki" z karty). Doprecyzowali i tyle.

    To jest IMHO przygotowanie do wprowadzenia opłaty.
    Rubryka już jest, potem się tylko zmieni zawartość :-)

  • 7. Data: 2009-08-02 10:31:00
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Michal pisze:
> [...]
    > "innych instytucji" za 0zł. W bieżącej ToIP tego nie ma. Czyżby dało się
    > na... poczcie (SIC!) wypłacać za darmo!!!??? :)

    Przy okazji - skąd masz info o nowej tabli i gdzie ją znalazłeś??

  • 8. Data: 2009-08-02 12:54:36
    Od: adams99 <n...@n...spam.no.problem>

    Wojciech Nawara pisze:

    > Przy okazji - skąd masz info o nowej tabli i gdzie ją znalazłeś??

    http://www.aliorbank.pl/pl/o_banku/przydatne_dokumen
    ty/klienci_indywidualni/tabela_oplat_i_prowizji

  • 9. Data: 2009-08-02 14:05:01
    Od: BK <b...@g...com>

    On 1 Sie, 11:59, Michal <m...@n...org> wrote:
> [...]
    > "innych instytucji" za 0zł. W bieżącej ToIP tego nie ma. Czyżby dało się
    > na... poczcie (SIC!) wypłacać za darmo!!!??? :)

    Nie ma zadnych roznic dla osoby juz posiadajacej konto - przeciez jest
    to nawet zaznaczone w komunikacie przy linku do tabeli. Jedyna
    oczywista roznica jaka jest to po prostu wprowadzenie do oferty nowego
    rodzaju konta :) Konta "personal" :)

  • 10. Data: 2009-08-02 15:26:41

    On 1 Sie, 17:47, "Bogdan B." <b...@w...pl> wrote:

    > To jest IMHO przygotowanie do wprowadzenia opłaty.
    > Rubryka już jest, potem się tylko zmieni zawartość :-)

    W mBanku podobnie uzasadniali dodanie oplaty za niewykorzystany limit
    debetowy w kontach firmowych.
    W ten sposob wprowadzenie oplaty (poznije) nie jest juz zmiana
    regulaminu, nawet jesli pozycja byla na 0 zl.