  • 21. Data: 2009-08-03 16:04:02
    Temat: Re: Alior- zmiana ToIP od wrzesnia
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 3 Sie, 17:22, "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> wrote:
    > "Piotr Gralak"news:h56svu$k68$1@inews.gazeta.pl

    > Jak się bawić to się bawić! Zlikwidujmy dostęp do konta przez net. Wtedy
    > nasze bezpieczeństwo będzie znacznie większe niż obecnie. :)

    Zeby bylo jeszcze wieksze to zlikwidujmy karty :).

    MK

  • 22. Data: 2009-08-03 16:20:11
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "MK" news:51e75e43-c739-4cd4-be4d-eea77ac07a5d@26g2000yqk
    .googlegroups.com

    > Zeby bylo jeszcze wieksze to zlikwidujmy karty :).

    :) Jestem za.

  • 23. Data: 2009-08-03 18:13:59
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 03 Aug 2009 08:05:35 -0700, MK napisał(a):

    > Czescien niz w serwisie internetowym ktos podglada mi numer karty w
    > sklepie. Kiedy moge liczyc, ze numer na karcie zostanie wy********wany?

    IMHO to ma sens z dwóch przyczyn:
    - zawsze jest mniejsze ryzyko wycieku
    - a nawet jeśli to bzdura, to ludzie czują się pewniej -- i to jest
    najważniejsze ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl