  • 11. Data: 2010-09-15 15:55:52
    Temat: Re: kurestwo (b: Re: Alior...)
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "SQLwiel" i6o9a3$t3l$...@n...onet.pl

    > Zastanówcie się gdzie i jak wyraźne są granice kurestwa.
    > Czy wciskanie ludziom niekorzystnego dla nich produktu w ramach "promocji" i
    "telemarketingu" jest jeszcze pracą, czy już jest
    > kurestwem?

    Człowieku!! Zastanów się nad tym, co Ty piszesz!!!
    Jakim kurestwem! Trzymajmy się pewnych ogólnych zasad językowych
    i ogólnej pojęciologii!! Toż kurestwo jest sprzedażą własnego ciała,
    na dodatek jak najbardziej uczciwą sprzedażą w zestawieniu z tym,
    o czym Ty piszesz!!!

    Kurwa to wzór uczciwości wobec kogoś takiego, kogo Ty opisujesz.
    Na tę działalność (o której piszesz) nie ma już słów!! To już
    wykracza poza zakresy pojęciologii i słownictwa. :)

    Nie obrażajmu kurw!!! :)

    > Czy aktor (Cichopek), czy dziennikarz (Babiarz) użyczający swojej mordy do
    promowania złodziejskiej "loterii SMSowej" są jeszcze
    > mordami do wynajęcia, czy już kurwami z krwi i kości?

    Kurwa udostępnia swoje ciało bez mącenia w głowie swego odbiorcy!!!

    > Czy praca w instytucji stosującej oszukańcze metody nie kłóci się z czystym
    sumieniem?

    Nie kłóci się! To żadna praca!! :)
    Podobnie nie jest pracą łupienie przechodniów!! :)
    Czy trucie w imię leczenia. :)

    > ... kiedyś, dawno temu, zacząłem sobie układać mój prywatny, osobisty ranking
    kurestwa. Jako punkt "zero" ustawiłem panie
    > prostytutki. W końcu to najprawdziwsze i autentyczne kurwy.

    Póki nie kradną, nie zabijają, nie tumanią jakimiś środkami chemicznymi
    typu narkotyki i nie zarażają chorobami -- chyba nic złego nie czynią. :)

    (tyle tylko, że chyba nie są użyteczne)

    > Potem rozejrzałem się wokół i punkt "minus nieskończoność" przydzieliłem panu
    Jerzemu J., byłemu ministrowi sprawiedliwości z
    > ramienia pewnej

    Nie interesuję się polityką --- nie wiem, o kogo chodzi. :)

    > lewicowej formacji. Tuż ponad nim znaleźli się prawnicy (gremialnie), potem
    marketingowcy, dalej dziennikarze, gdzieś tam PSL, a
    > do pań prostytutek ciągle jeszcze oj-daleko...

    Widzę, że niepotrzebnie pisałem... Najwyraźniej bierzesz ludzi pod włos!!!

    Kurwa (o ile tylko kurestwo bierzemy pod uwagę) to uczciwa kobieta. :)
    Co ona sprzedaje? Iluzję? Wróżby? Przepowiednie? Czaruje? Nie -- ona
    sprzedaje jak najbardziej rzeczywisty towar, jakim jest jej... Mgła,
    coby użyć słownictwa lotniczego spod Smoleńska. :)

    Jest uczciwsza niż sprzedawczyni w seksszopie czy kioskarka sprzedająca pornogazety.
    :)
    Aby było jasne -- IMO czym innym jest pornografia a czym innym jest akt, i nie chodzi
    mi wcale o to, czy wdać na fotce/ilustracji narządy ;) w trakcie, ale o coś innego.
    :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' e...@e...comyr.com '.O_'

  • 12. Data: 2010-09-15 16:01:22
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Wojciech Bancer" s...@p...org

    > [... ciach żale ...]

    > Tylko co to ma wspólnego z bankowością?

    No właśnie -- co?! Kurwa to kurwa, a bankowość_po_polsku to bankowość_po_polsku. ;)

    Kto z Was naprawdę miał jakieś kłopoty z kurwą, a kto z bankowością nie miał? :)
    Ktoś choć raz w swym życiu został przez kurwę:

    -- oszukany
    -- okradziony
    -- namówiony
    -- zmuszony
    -- obciążony niesłusznymi prowizjami

    A ktoś nigdy nie został oszukany (czy wręcz skrzywdzony) przez banki w Polsce?

    -=-

    Gdyby bankownictwo ;) było tak uczciwe jak kurestwo -- na tej grupie nie byłoby
    ruchu. :) (i nie chodzi mi wcale o ruch w sensie ruchania czyli kopulacji)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' e...@e...comyr.com '.O_'

  • 13. Data: 2010-09-15 16:20:30
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 15 Sep 2010 17:55:52 +0200, w <i6qqem$90q$1@inews.gazeta.pl>, "Eneuel
    Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> napisał(-a):

    promowania złodziejskiej "loterii SMSowej" są jeszcze

    > Kurwa udostępnia swoje ciało bez mącenia w głowie swego odbiorcy!!!

    No coś ty, takcih uczciwych kurw to chyba nie ma, albo splajtowały :).

  • 14. Data: 2010-09-15 17:31:44
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <r...@k...pl> 0...@4...com

    > Kurwa udostępnia swoje ciało bez mącenia w głowie swego odbiorcy!!!

    : No coś ty, takcih uczciwych kurw to chyba nie ma, albo splajtowały :).

    Pisałem, że samo kurestwo nie jest złe, ale nie twierdziłem, że kurwa
    musi być uczciwą kobietą. :) Podobnie piekarz nie jest złym człowiekiem,
    ale obok tego, że jest piekarzem, może być też mordercą czy złodziejem. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' e...@e...comyr.com '.O_'

  • 15. Data: 2010-09-16 15:47:00
    Temat: Re: Alior "zszedł na psy".
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    > On 2010-09-14, Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > A mają wpływ na politykę procentową lokat?

    Świadomie przyczyniają się do ich promocji. Zaniechali obrony poprzez bierny
    opór. Są współwinni.

    > Prawo Godwina.

    ... jest bez sensu. Nielogiczne. Irracjonalne. Stosowane w dyskusji przez
    idiotów ślepych na fakty historyczne.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 16. Data: 2010-09-16 19:00:27
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@t...bez.mai.la> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:4c923c0c$0$20995$6...@n...neostrad
    a.pl...

    > ... jest bez sensu. Nielogiczne. Irracjonalne. Stosowane w dyskusji przez
    > idiotów ślepych na fakty historyczne.

    I dodatkowo ma znamiona faszyzowania, czyż nie?

  • 17. Data: 2010-09-16 20:15:54
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Użytkownik "MarekZ" <b...@a...w.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@t...bez.mai.la> napisał w wiadomości
    > grup dyskusyjnych:4c923c0c$0$20995$6...@n...neostrad
    a.pl...

    > I dodatkowo ma znamiona faszyzowania, czyż nie?

    Każdy kto ma inne zdanie jest faszystą?

  • 18. Data: 2010-09-16 20:16:44
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

> [...]
    > grup dyskusyjnych:4c923c0c$0$20995$6...@n...neostrad
    a.pl...

    > I dodatkowo ma znamiona faszyzowania, czyż nie?

    Aha. Prawo Godwina nie ma zastosowania do mojej wcześniejszej wypowiedzi.
    Polecam definicję.

    Tym niemniej to bzdura.

  • 19. Data: 2010-09-17 16:09:09
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2010-09-16, Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la> wrote:

    [...]

    > Świadomie przyczyniają się do ich promocji. Zaniechali obrony poprzez bierny
    > opór. Są współwinni.

    A Ty jesteś współwinny podwyżce VAT. Nie wstyd Ci?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 20. Data: 2010-09-17 19:18:41
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 14 Wrz, 18:53, SQLwiel <n...@c...pl> wrote:

    > ... kiedyś, dawno temu, zacząłem sobie układać mój prywatny, osobisty
    > ranking kurestwa. Jako punkt "zero" ustawiłem panie prostytutki. W końcu
    > to najprawdziwsze i autentyczne kurwy.

    Prostytutka to zawód, kurwa to charakter. Dziwka daje za szmal, kurwa
    się kurwi bo tak ma.