  • 1. Data: 2010-05-19 11:13:41
    Temat: [AliorBank][Euronet] Ciekawy fiuczer dotyczący wypłat kartą i limitów dziennych
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    Niestety przećwiczyłem wczoraj następujący scenariusz:
    - zwiększenie limitu dziennego do karty debetowej w AliorBank;
    - po około 15-30 minutach próba wypłaty z bankomatu Euronet-u kwoty
    mieszczącej się w *nowym* limicie dziennym;
    - odmowa wypłaty z powodu "przekroczono limit dzienny";
    - party-line potwierdza wysokość limitu dziennego oraz sugeruje ażeby
    spróbować w bankomacie innej sieci (bo "może informacja o limitach się
    nie skopiowała" - cokolwiek miałoby to znaczyć);
    - kolejne próby wypłat z bankomatów BZWBK, LucasBank i ponownie Euronetu
    również zakończona porażką;
    - ostatecznie kasa wypłacona w oddziale banku.

    Natomiast dzisiaj widzę obciążenie rachunku pierwszą (nieudaną transakcją).

    Spotkał się ktoś z takimi cudami na patyku? Czy mam się spodziewać
    kolejnych obciążeń? ;-)

    Reklamacja oczywiście została złożona a i reszta kasy została szybko
    przerzucona na inny rachunek coby zabezpieczyć się przed radosną
    "tfurczością" autorów systemów zamieszanych w opisane zdarzenie.

    BTW, czy należy wnioskować, że również zmniejszanie dziennego limitu nie
    działa od razu?

    Piotrek

  • 2. Data: 2010-05-19 17:36:48
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    W dniu 2010-05-19 13:13, Piotrek pisze:
    > BTW, czy należy wnioskować, że również zmniejszanie dziennego limitu nie
    > działa od razu?

    U mnie zadziałało bardzo szybko tzn : zmiana limitu i od razu do bankomatu.

    --
    Mithos

  • 3. Data: 2010-05-19 22:14:07
    Od: Michal <n...@n...org>

    Jakiś pojedynczy przypadek, u mnie dzialało bez zarzutu, niedawno
    ćwiczyłem- zmiana limitu z 2000 na 2500 i wypłata 2200 z bankomatu pół
    minuty później (całość przeprowadzona w "strefie 24h" jednego z oddziałów :)

    Michał

  • 4. Data: 2010-05-20 12:27:10
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2010-05-19 13:13, Piotrek wrote:
    > Niestety przećwiczyłem wczoraj następujący scenariusz:
    > [...]

    No i załatwione - zrobili reversal.

    Piotrek