  • 1. Data: 2012-05-24 18:28:19
    Temat: AliorSync
    Od: Michal Pl <m...@g...com>

    Wkrótce ma wystartować nowy bank - Alior Sync i właśnie rozpoczęła się kampania
    reklamowa.

    Bank chce podarować nam 100zł za złożenie konta oraz 3 płatności kartą. Niby konto i
    karta mają być całkowicie za darmo.

    LINK: https://ty.i.sync.pl/inv/VEVL1yrZ2r

  • 2. Data: 2012-05-24 23:02:09
    Temat: Re: AliorSync
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 24.05.2012 18:28, Michal Pl pisze:
> [...]
    reklamowa.

    > Bank chce podarować nam 100zł za złożenie konta oraz 3 płatności kartą. Niby konto

    Brzydka zagrywka, nie klikac.

  • 3. Data: 2012-05-24 23:57:09
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    On 24 Maj, 23:02, neoniusz <n...@j...org> wrote:

    konto i karta mają być całkowicie za darmo.

    > Brzydka zagrywka, nie klikac.

    A niech ma!

  • 4. Data: 2012-05-26 16:10:20
    Od: Anna Zielińska <a...@g...com>

    > Brzydka zagrywka, nie klikac.

    Podpisano: Wasz mBank

    :D

  • 5. Data: 2012-05-26 17:42:05
    Od: a...@g...pl

    Anna Zielińska wrote:

    > Podpisano: Wasz mBank

    Raczej podpisano: ktoś kto widzi, że spamer sobie chce nabić cośtam w
    systemie aliora - podał swój unikalny link, a nie ogólny.

    > :D

    Dokształcać się!

    --
    Arek, arekmx|gazeta.pl

  • 6. Data: 2012-05-26 18:49:18
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <a...@g...pl> jpqtki$jnd$...@i...gazeta.pl

    > Raczej podpisano: ktoś kto widzi, że spamer sobie chce nabić cośtam w
    > systemie aliora - podał swój unikalny link, a nie ogólny.

    Co w tym złego, że podał swój unikalny link, a nie ogólny?

    Tak przy okzji, czyli btw -- https://ty.i.sync.pl/inv/6V6u9fpXfB

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2012-05-28 22:42:27
    Od: "kowtow" <k...@p...onet.pl>

    A czy mąż z żoną mogą założyć oddzielne konta i oboje dostaniemy po stowce
    czy regulamin tego zabrania.

  • 8. Data: 2012-05-28 22:56:41
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    >"kowtow" wrote

    >A czy mąż z żoną mogą założyć oddzielne konta i oboje dostaniemy po stowce
    >czy regulamin tego zabrania.

    Nie zabrania, nawet zachęca, zawsze to 2 nowe konta. Jak masz 4 żony,
    zakładaj kont 5.
    (A ch... to bank, nawet taki quasibank jak sync, kto jest twoją żoną,
    konkubiną, kochanką czy chłopakiem.)

  • 9. Data: 2012-05-28 23:13:10
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    OBCHODZI zabrakło powyżej, ale to dla szanownych userów oczywiste. No doubt.

  • 10. Data: 2012-05-30 08:30:16
    Od: ls <l...@w...pl>

    On 28 Maj, 22:42, "kowtow" wrote:
    > A czy mąż z żoną mogą założyć oddzielne konta i oboje dostaniemy po stowce
    > czy regulamin tego zabrania.

    Mozecie - jak tworzyli Alior, byl identyczny konkurs i oboje z zona
    dostalismy, nasze stowki.
    Potem znow dostalismy od nich po stowce za KK, ale to juz inny
    konkurs.
    W sumie lubie Aliora za te wszystkie stowki - u mnie jak dotad juz
    3 :)

    --
    pozdr.
    ls