  • 21. Data: 2012-03-27 17:38:19
    Temat: Re: Aliorkowe 6,2 na 6
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 27.03.2012 17:27, welder pisze:

    > U mnie system transakcyjny pokazuje możliwość założenia lokaty 180 dni
    > tylko na 4,70

    Jeden z was mowi ogolnie o zakladaniu przez internet - przez link
    lokata.aliorbank.pl a drugi o zakladaniu przez system transakcyjny.
    Przez link sie da, przez system transakcyjny nie. Dziwny aliorek, ale
    coz, trzeba zyc.

  • 22. Data: 2012-03-28 10:36:12
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2012-03-26 17:06, osa wrote:
    > Mogą, przetestowane ;) W pierwszych dniach przelew wewn. o ~17 skutkował
    > otwarciem lokat jeszcze w tym samym dniu
    >
    > Ja się za to zastanawiam czy założenie X lokat przez telefon to wiszenie
    > na słuchawce X razy czas założenia jednej lokaty przez telefon czy
    > przyjmują zlecenie w kilka chwil i po rozłączeniu zakładają lokaty. Mam
    > większą kwotę którą chce podzielić na mniejsze lokaty aby móc w razie
    > konieczności 'wypłacić' część środków z Aliora. Przerabiał ktoś z was
    > hurtowe zakładanie lokat przez ich dezinfolinię?

    Założenie pięciu lokat łącznie z wyjaśnianiem dlaczego się nie założyły
    automatycznie i czy na pewno się nie założą na pełnomocnika tylko na
    właściciela rachunku (pisałem o tym wcześniej) zajęło około 30 minut ...

    Piotrek

  • 23. Data: 2012-03-28 11:46:29
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Tue, 27 Mar 2012 17:38:19 +0200, neoniusz napisał(a):

    > Dziwny aliorek, ale coz, trzeba zyc.

    Gorzej, że gdy żona założyła konto, to jej się przydarzyło to samo co
    mnie kilka dni temu, czyli przy kolejnym już logowaniu się do systemu,
    na ekranie wyświetlił się inny obrazek niż ten, który miała ustalony.
    Pani na infolinii, po konsultacji z przełożonymi zakomunikowała, że
    jeśli konto było zakładane przez internet, "to rzecz normalna w systemie
    Aliora".
    :-/

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 24. Data: 2012-03-28 13:24:31
    Od: fct159 <f...@i...pl>

> [...]
    > Pani na infolinii, po konsultacji z przełożonymi zakomunikowała, że
    > jeśli konto było zakładane przez internet, "to rzecz normalna w systemie

    slowem maja niezly bajzer!